Nog verder generaliseren: iedereen is kut
Where is the lie
Nog verder generaliseren: iedereen is kut
Where is the lie
Ben je dan niet bekend met het concept?
Laatst gaan eten en het sharing gerecht was soep. We moesten met onze lepels uit die ene kom drinken. Ik wil mijn eigen bord.
Gaaaadver. Kijk, dit is het probleem met dit āconceptā. Ik vind shared dining dus echt heel leuk, lekker verschillende wijntjes bestellen met mijn partner en dan lekker veel verschillende gerechtjes om te proberen.
MAAR: dan moet je wel gerechten serveren die geschikt zijn voor dit concept. Dus NIET een kom soep om te delen of wat ik ook wel eens heb gehad, 1 sneue mini pulpo op een bedje van iets waar je allebei hoogstens een muizenbeetje van kan nemen zodat je shared niks proeft. Dat is gewoon proberen om lekker te cashen met te kleine porties voor veel geld, shared hunger/ shared leed.
Door deze elektrische fietsen discussie heb ik net een fietshelm besteld want ik houd van hard fietsen op mijn elektrische fiets en daarom zou ik hem het liefst laten opvoeren zodat hij nog harder kan
Hoest. Ik haat hoest
De sleutels van lockers in zwembaden. En dan specifiek die armbandjes waarmee je ze vast aan je arm moet maken.
Die armbandjes zijn van dermate stug plastic dat het super oncomfortabel zit, maar ik heb ook altijd het idee dat ik ze elk moment kan verliezen.
Dat ik morgen om 8:30u bij de gynaecoloog moet zijn, waarom heb ik ook ja gezegd op dit tijdstip?
Die fout maak ik ook zovaak. ādan heb ik nog wat aan de dagā
Dit hoor ik mezelf zeggen als ik die tandarts afspraak maak
Als in kuchen of als in mensen die te lui zijn om een paar extra letters te typen en te vragen hoe het gaat?
Zijn er nog mensen in 2022 die dat doen?
Love shared dining. Ik vind nieuwe dingen proberen echt het leukste aan uit eten gaan dus als ik dan meerdere kleine dingen kan proeven in plaats van maar 1 gerecht vind ik het helemaal top
Mijn lievelingsrestaurant heeft dit concept ook. Ik moet wel zeggen dat het een Aziatisch restaurant is en de gerechten daarvoor geschikt zijn. Ze hebben daar trouwens wel ook soep maar dat schenk je dan in je eigen kommetje.
Mān sportles die om 7:00 zou beginnen werd om 4:00 gecanceld, alsof iemand dat dan nog ziet
Beide eigenlijk wel haha. Maar nu kuchen
Ik heb een doel in mijn ereader met het aantal boeken dat ik dit jaar wil lezen en hij houdt dat vanzelf bij als ik een boek uit heb. Maar nu rekent hij de trilogie die ik aan het lezen ben als 1 boek in plaats van 3, echt oneerlijk
Nou hier zou jij ook niet blij van worden hoor, denk ik. Als het past, en je kiest voor shared dining vind ik het ook leuk. Tapas bv, of inderdaad aziatisch. En als er genoeg keuze is en als je met de juiste persoon gaat.
Het probleem nu is ook dat bijna alle gerechtjes (in alle restaurants!) met vlees zijn, dat ik ga met een vleeseter met een beperkte smaak.
In een normaal restaurant kom je nog wel weg met 1 vega optie maar bij zoān shared dining constructie niet.
Nou ja die docent kan ook ziek zijn geworden toch? Denk niet dat ze voor de grap die les nog ff afzeggen
Ik zie nu juist voor me dat diegene zich zo schuldig heeft gevoeld dat ze ziek is en de les niet door kon gaan dat ze om 04:00 (??) nog de moeite heeft gedaan om te cancelen. Had ook goed om 06:30 kunnen gebeuren. Alsof je ziekzijn kunt plannen haha