@Neroli @Alchemy Kreeg vanochtend ook bericht dat mijn pakket (twee items) opgedeeld is in twee losse pakketten. Ik wil best even wachten op mijn spullen, als alles dan in 1 pakket kan. Zo zonde dat die bus twee keer moet rijden! Jammer dat je niet zelf kunt kiezen dat je het in 1 pakket wil
Dat de toneelstukken die ik nog graag eens wil zien alleen maar opgevoerd worden als moderne bewerking of variant (in ieder geval waar ik in de buurt woon).
Ik bedoel mân plannen afzeggen omdat ik niet fit ben! Werk is inmiddels gelukt denk ik
Ik zit op een aantal boekengroepen op facebook. En vandaag posten er heeeeel veel mensen een foto dat ze buiten zitten te lezen. En er komen zoveel enge tenen voorbij
Nou sorry niet zeker of dat gaat lukken. Je gaf aan voor 1 juli dus ik zorg dat ik het voor die datum klaar heb.
En anders doe je het maar lekker zelf joejoeee
Haha oh nee wat een walgelijke manier om jou indirect iets op te leggen
Zelfs bij Douglas nu! Grote bestelling gedaan, komt het in drie delen; dus die werken ook al met partners.
Ja dat staat er ook bij als je iets besteld, ook dat het langer kan duren. En retourneren kan ook alleen via die partner en niet douglas zelf, heel irritant.
Ja echt ergerlijk, want van die kleine bestellingen krijg je ook geen track & trace.
Mensen die de T niet uitspreken aan het einde van bepaalde worden.
âZij krijgâŠâ, âZij vraagâŠâ
Het programma barbecue street, wat een ellende. Gelukkig deelt mijn vriend de haat en zitten we het samen te kijken en op alles te zeiken.
De nieuwe shoarmazaak tegenover mân deur en raam was al een maand lang alleen overdag open, maar nu toch snachts ook. Echt wat een herrie, ze hebben terras voor de deur (en ook een vergunning voor tot 2 uur snachts) en mensen schreeuwen zo hard maar als ik 't raam dicht doe waait het niet meer door en tis 29 graden hier. Vind het zooo stom dat terrassen met zoveel herrie gewoon mogen.
(en ja dan moet je niet in de stad wonen maar toen ik hier ging wonen vond ik het hartstikke leuk en tis niet dat we zomaar ergens anders kunnen wonen)
Oh alvast een ergernis die ik vanaf morgen heb: de kermis aan de andere kant van mân huis. Die ook gewoon het geluid hard mogen hebben tot middernacht dan, en de dagen erop tot 11 uur savonds. Bah.
Edit : hartstikke hypocriet ben ik trouwens want zit zelf ook erg graag op het terras, maarja dat gaat nu niet en ik wil gewoon slapen.
Vraag me echt af welke sadist dit ooit verzonnen heeft.
Hahah wat kut. Ik zou het niet meer doen. Alle vertrouwen erin dat hij het zelf kan doeii
Is dit toevallig Duivendrecht? Want dan is er wel een wachthokje met bankjes!
Haha JA!
Potverdorie ik een kwartier tegen die dingen aanhangen
Mensen in mijn omgeving die wel iets van mij willen kopen (handgemaakt keramiek), maar dan vervolgens gaan lopen zeuren om de prijs of minimale imperfecties. Dat is omdat al je andere âhandgemaakteâ servies stiekem gewoon massaproductie uit een sweatshop is lieverd
Oe, heb je fotoâs? Vind ik nou echt een leuke hobby. Is er sowieso niet ergens een topic waar forumleden hun creaties laten zien? Helaas kan ik niet mee doen bij gebrek aan talent (tenzij je een foto wilt van een vaststellingsovereenkomst oid).
Ik ben gisteren naar een tuinmeubelwinkel geweest en het zag er top uit maar wilde nog even online kijken voor extra opties dus toen heb ik uiteindelijk online besteld.
Maar pas nu lees ik de reviews van de winkel en de webshop en het is echt heel slecht, dat er niet of half geleverd wordt en je heel lang moet wachten op terugbetaling etc.