Vergeleken met de grachtengordel misschien wel. Als je een beetje een grachtengordelcentrisch wereldbeeld hebt.
A.k.a. wereldvreemd.
Ik vond dat âresidu van intellectuele onzekerheidâ ook wel een pareltje. Het is bijna slapstick. En ik vind het ook wel opmerkelijk dat zij echt véél betere studiepapieren heeft dan hij en toch als de minder âintellectueleâ partij in die relatie wordt gezien. Die Daan kan ik sowieso niet los zien van de ophef rondom dit artikel.
Kan iemand samenvatten waarom DHVV winkeldiefstal pleegde?
Hij bestempelde het als zân favoriete sport. Dat zegt al wel genoeg denk ik.
Ahh ik begrijp het nu een stuk beter. Ik wist niet dat de Amsterdamse elitewereld anders is dan de elitaire wereld in andere delen van NL. Ik ben zelf ook geen Randstedeling namelijk.
Thanks voor je uitleg!
Hahaha ik heb een voedingscoach als collega kan diegene niet meer serieus nemen
Aan de NS. Eerst moet ik mân dal voordeel opzeggen, wat niet online kan dus een half uur in de wacht. Daarna moet ik langs zoân automaat. Om vervolgens weer een half uur in de wacht te staan (want online werkt nog steeds niet) en te horen dat je eerst 24 uur moet wachten tussen beĂ«indiging dal voordeel abbonement en weekend vrij. Als dat nou meteen gezegd was, had ik het niet beĂ«indigd. Hierdoor heb ik dus en geen dal voordeel meer en nog geen weekend vrij en mag ik de volle prijs betalen.
Oh man ik herinnerde me dat ik eerder eens een artikel las dat ik net zo ernstig vond (de arrogantie om te denken dat dit een interessante insteek is voor een veel te lang stuk) gaat het gewoon over dezelfde persoon!
Whyyy
Ik geniet hier echt van, maar ik ben ook verbaasd over die woordenlijst: ik kom uit een lageremiddenklassegezin in de provincie maar een deel van de âadellijkeâ woorden gebruik ik ook (jurk, pak, zweten, honger, auto, huis enz). Wellicht is er overlap tussen âdoe maar gewoonâ en adellijk Van de bekendere woorden (ijskast, vruchten enz) gebruik ik wel de plebs-variant. En waar komt âhumâ voor wc vandaan?
Hmm ja is ook zo natuurlijk, maar omdat die wereld zo totaal onbekend voor me is vind ik het fascinerend.
IS HIJ DAT?
Ik heb dit boek op vakantie gelezen en had toen geen zin om de detective uit te hangen om erachter te komen over wie dat ging, maar deze uitkomst is zo satisfying.
ja en wie is Vies Mannetje
Cees Nooteboom volgens twitter
(Uiteraard nog nooit iets van gelezen)
dit doet me beseffen dat meta-boeken over schrijverschap en de schrijverswereld echt mijn minst favoriete genre is
Deze foto is ook al zo gezellig.
Anyway, ik las uiteraard vanochtend ook het interview in VN. En i am shooketh dat die chickita van Zeikschrift voor hem is gevallen. Al zal de afstand New York - Amsterdam ervoor zorgen dat de rode vlaggen minder zichtbaar zijn. Kracht en wijsheid toegewenst. Thatâs all.
Oprechte vraag maar waarom september? Omdat er dan vakantie is geweest/we richting de winter gaan?
Welke is Sufferd D.?
Ja?? Jij leest blijkbaar boeken
Ik had het verdrongen, maar heb zelfs wel eens een (stukje van een) documentaire over dat gezin gezien. Volgens mij dat ze zichzelf vooral de hele tijd enorm serieus nemen. Voor wie wel zin heeft in een inkijkje in de de zgn. culturele elite van dit land.
die op rechts