Waar erger je je aan? #13

Heb net 2 verstandskiezen weg laten halen en nu wil ik gewoon naar huis maar er is een wachtrij van 20 minuten bij de apotheek voor pijnstilling :sob: duurt ook echt maar 30 seconden om ff een doosje mee te krijgen dus laat me er gewoon door

8 likes

Die andere mensen kopen natuurlijk hun brood bij de apotheek!

64 likes

Echt dit he.
Mijn ergernis zijn echt opmerkingen zoals die van jou @NInja

:woman_facepalming:t3: De wereld draait niet om jou hoor en volgens mij werkt het niet zo in een apotheek dat ze zo “even een doosje meegeven.” gaat nogal wat aan vooraf.

8 likes

image

10 likes

Recepten die eerst binnen moeten komen, al dan niet gecontroleerd moeten worden of het gebruikt kan worden samen met andere medicatie die de patiënt gebruikt of bepaalde aandoeningen, contra indicaties van de patiënt ojd.
Zoals de laatste jaren al veel in het nieuws is geweest zijn veel artikelen niet op voorraad en moet er soms gezocht worden naar een alternatief, wat allemaal tijd en moeite kost.

Volgens mij denken mensen dat ze idd zoals bij de bakker zo een brood kunnen halen en weer weg kunnen lopen.
Een apotheek is geen winkel.
Bovendien denken veel mensen helaas dat de wereld om hen draait en zij voorrang hebben op alles en iedereen.
Imo heel hinderlijk zulk gedrag.

( dit is niet allemaal reactie op jou hoor @kali haha)

17 likes

Oh wauw die had ik al sinds fokforum 2005 niet meer gezien. Grappig.

7 likes

Huisartsen die doodleuk recepten sturen voor dingen die al een paar jaar uit de handel zijn en dat we dan de 5e wachtende zijn op de overleglijn om te vragen of we een alternatief mogen leveren, kost ook altijd veel tijd. Was het werk maar alleen doosjes schuiven, zou het een stuk makkelijker maken :joy:

13 likes

Nou dat is dan persoonlijk heel fijn voor jou maar je bent vast 1 van de weinigen.

5 likes

Wie zegt dat het mijn job is? Dat is het namelijk niet.

Deze opmerking is echt meer dan kinderachtig ook. Vraag me hiermee af hoe oud je bent? :rofl:

Mensen hebben zo weinig begrip voor het werk van een ander wat dat betreft icm de arrogantie dat ze altijd als eerste aan de beurt moeten zijn. Dat is waar ik het over heb.
Doe eerst wat kennis op voor je zon uitspraak doet.

:wave:t2:

38 likes

Het leven is te kort om zo on edge te zijn over een flauw ergernisje (in het ergernistopic) over je beroep.

5 likes

Dat merk jij toch zelf ook niet, dat ze dat uitzoeken?

11 likes

Jij noemt het “on edge” hoor meid.
Blijkbaar begrijp je het punt niet helemaal.

1 like

Ok meid, inderdaad heel ontspannen

2 likes

Ik vind juist dat je je dr over uit mag spreken als dat je werk is. Net zoals dat eigenlijk iedereen een week in de horeca en of een winkel zou moeten werken. Daar worden we miss allemaal een beetje minder klootzakkerig van.

63 likes

Moet alles ontspanning zijn op het forum dan?
Forum is (ook) om discussies te voeren hoor.

5 likes

Zeker mag dat en je hebt ook helemaal gelijk met het punt dat je wilt maken, maar je post komt op mij ook wel wat on edge over voor een reactie op iemand die met pijn in dr kaken zit en gewoon even wil klagen.

4 likes

Maar wie maak je in dit geval beter/blijer met een discussie omdat iemand gewoon even zit te klagen en het daarmee waarschijnlijk af sluit?

5 likes

Een discussie voeren/iemand wat (algemene) info bijbrengen is dus not done?
Wat zijn dit nu voor loze argumenten dan :rofl:

Jullie doen net alsof ik mega getriggerd ben ofzo? Snap niet waar jullie dat vandaan halen maargoed :smiling_face_with_tear:

16 likes

je mag me quoten hoor

2 likes

Nou inderdaad, ik snap heus dat je even baalt dat je met pijn in je mond lang moet wachten, maar het slaat toch nergens op dat je dan wel even voor mag gaan omdat het 30 seconden werk is. Zelfs al was het zo kort, je kunt gewoon achteraan sluiten in de rij.

1 like