zo mooi dat dit een kopje op zn wiki pagina is
“Er is veel kritiek op niet alleen het stelen, maar ook het gebrek aan getoond berouw. Heerma van Voss antwoordt dat hij wel degelijk berouw heeft.”
zo mooi dat dit een kopje op zn wiki pagina is
“Er is veel kritiek op niet alleen het stelen, maar ook het gebrek aan getoond berouw. Heerma van Voss antwoordt dat hij wel degelijk berouw heeft.”
Mijn sportschool die in verband met de kermis gewoon bijna een heel week gesloten is
Hahahahahah ik ga stuk, nog gaan hardlopen ook wat een Eppie ja dan gaan we lekker op ‘bergamot tijd’ naar bed zoals je man het noemt hahah
Mijn overbuurman kraamt altijd zulke rare dingen uit, of hij zit z’n kinderen van een jaar of 10/12 af te blaffen. Nu hebben ze het ook over seksuele geaardheid. Buurman: “nou ook als je op mannen valt, helemaal prima…
…
…
Liever niet natuurlijk maar ja!”
Inmiddels zitten we op nummer 4 van 6. Ik krijg sowieso het abonnement verlengd met hoeveel keer ik het niet krijg maar de bezorger kan niet eens mijn huis vinden ofzo dus daar heb ik niks aan.
We hebben donuts in huis (van gisteren) en ik wilde ze net weg gaan gooien omdat ik geen ruggengraat heb maar mijn vriend ‘wil ze morgen misschien nog wel eten’.
Laat mij niet alleen met gesuikerde donuts
Er is ook nog de befaamde: als mijn zwarte schoonmaakster bij ons werkt verstop ik mijn witte elitaire vriendin door haar mee iit eten te nemen. Kan het artikel (was een waanzinnig drakerig artikel over racisme) zelf helaas niet meer vinden
Ik erger me eraan dat als je en artikel van een krant opent via een linkje van bijvoorbeeld hier dat je gelijk zo’n pop-up krijgt. Ik heb gewoon een abonnement op meerdere kranten maar wil even zien of het de moeite waard is m’n iPad te pakken.
Jeetje laat me gewoon even gratis 5 seconden naar de titel kijken.
Zo krijgt toch ook niemand interesse om een abonnement te nemen als je niet eens even nieuwsgierig mag worden naar een artikel.
Als je kijkt naar wat Tobi Lakmaker over seks met deze man heeft geschreven is het waarschijnlijk niet veel soeps (“iets héél eentonigs”)
edit: ah spuit elf
Sinds Max het goed doet en Hollanders weer ergens voor kunnen juichen.
Ja en max is ook echt nog zo’n nukkige tiener
Ik vind Formule 1 wel echt fantastisch, maar echt 90% van de Max Verstappen fans verschrikkelijk
Dit, Max is echt met bec. Zelden zo’n knuppel gezien.
Weet iemand nog een goede comeback voor het aloude argument: “Ja maar formule 1 is zoooooo goed voor de ontwikkeling van de autotechniek”?
Dat lijkt me sowieso onzin met benzine motoren die moeten gaan verdwijnen
Ik vind formule 1 alleen fijn omdat ik dan lekker kan tukken op de bank tegen mijn vriend aan. Verder vind ik t echt belachelijk
Dat je voor de hoge Veluwe €11,nogwat aan entreegeld moet betalen?? Natuur hoeft voor mij echt niet gratis te zijn hoor maar vind €11 voor een uurtje wandelen (wou max 5-7 km ofzo lopen) te veel. Dan zoek ik wel een andere route
Wat een verschrikking inderdaad, dat interview met Zeikschrift Madeleijne en die gast
Ik had Madeleijne best hoog zitten, maar serieus dit interview? Ze komt over als een groupie. Totaal verblind, en door wat?
Who the fack cares dat die mensen Connie, Adriaan en Ischa zeggen. En wat is er in godsnaam interessant aan deze met zichzelf dwepende blaaskaak? Hoe kan zij zo feministisch zijn en zich tegelijkertijd laten overschaduwen door zo’n jongetje? Die het hele interview lang alleen maar in algemeenheden kan praten over Zijn Angsten en z’n Grote Papa nadoet met z’n Taal Gevoeligheid?
Zo’n jongetje die je ook nog helemaal zelf moet veroveren want o jee, hij herkent het niet hoor, als vrouwen met hem flirten. En dan semi-casual vragen: hoe reageerde ik ook alweer, toen jij zei dat je me leuk vond? Gast, as if you don’t remember… Uiteraard reageerde hij met ‘ik heb ruimte nodig’…want dat doen alle mannen die niet interessant zijn en kregen ze pas wat toen zijn vorige vriendin het met hem uitmaakte… Nee je zal eens een risicootje nemen zeg…
Nou kortom, ook Madeleijne blijkt maar weer een mens te zijn. Ze dondert toch wel een beetje van dr voetstukkie zo.
Edit: ik bedoel met risicootje nemen overigens niet dat ie vreemd had moeten gaan ofzo, maar dat ie zelf initatief zou hebben genomen, of gewoon een heldere reactie zou geven van ‘nee joh, t zit er niet in, ik heb al een relatie’.
Ik ben sinds een jaar of 2-3 echt fan, vond het vroeger ook echt niet boeiend. Maar nu zit ik ook het hele weekend voor de buis (en de rest van de tijd op social media drivers en teams te stalken )
Hoewel het allemaal miljonairs zijn, zit er heel groot verschil tussen hoe rijk de teams zijn. Dat speelt ook wel mee in hoe goed de auto’s bijvoorbeeld zijn. Dat maakt het juist zo leuk want ook al is er bijvoorbeeld 1 heel dominant team, er kunnen hele interessante battles zijn tussen ‘midfieldteams’. Er gebeurt altijd wel wat En het gaat niet alleen om een snelle auto, maar ook heel erg veel om strategie. Ferrari heeft bijvoorbeeld een hele goede auto dit jaar maar verpest het steeds met merkwaardige strategiekeuzes.
Overigens vind ik het stom als mensen Formule 1 geen ‘echte’ sport vinden. Die coureurs zijn bizar atletisch (daarom zijn er ook altijd mooie thirst traps van ze, wat ook weer een pluspunt is ) en het is echt een zware sport fysiek.
Ik weet niet zo goed waarom ik zo de behoefte voel om F1 te verdedigen haha, maar misschien omdat ik vind dat je het met ‘alleen rondjes rijden’ het zo tekort doet, het is zo veel leuker dan dat! Wil gewoon graag mn enthousiasme delen
@Clo daar heeft Drive to Survive op Netflix veel invloed op gehad!
Edit: o en de drama is ook echt geweldig, achter de schermen is het gewoon 1 grote soap
Mijn buurmeisje rookt sinds kort buiten in de tuin en nu komt telkens die smerige walm mijn huis in. Ramen dichthouden is het veel te warm voor en bovendien kan ik ze dan nooit meer open doen want ze steekt de een na de ander op