Dat is echt kut. Kan niet wachten tot sigaretten gewoon niet meer verkocht worden
Omg wow, ik heb dat boek gelezen, maar dit wist ik niet. Ik heb meteen zij om dat hoofdstuk te herlezen.
ja maar wij claimen hem niet hoor!!
dat ik vanmiddag iets retour heb gedaan en via pin het bedrag heb laten terugstorten, kijk ik zojuist⦠is er nog niks teruggestort of in behandeling. normaal gesproken is dat vrijwel direct (dan staat er altijd winkel-bedrag-in behandeling in mān app, nu staat er niks)
Ik weet niet beter dan dat dit altijd een paar dagen kan duren (zeggen ze dan ook erbij) dus misschien komt het nog?
Wij zitten in Hoenderloo dus echt pal naast het park, dus was wel leuk geweest om te bezoeken. Maar goed, er loopt hier langs t park ook een route van 7 om dus denk dat ik die dan maar gewoon doe.
En dan ga ik volgend weekend weer wandelen in Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug die wel gratis is
De Lamaās zijn blijkbaar weer terug dus ik krijg de hele tijd reclame daarvoor, zijn er serieus nog mensen die dat kijken en ook echt grappig vinden? In de voorstukjes is het niveau echt āmijn vrouw heeft een kale poesā āmijne een kartonnen doosā
Vreselijk
Ik vond ze vroeger al nooit grappig
Ohh jaaa! The real life of Toto. Ik zou wel een real life show willen met alle teambazen, ik crush ook een beetje op Christian Horner stiekem (en zān vrouw)
Jaa gisteren op de elektrische fiets inderdaad mooi!
Dit is in ons huis buiten mijn zin om family reactiememe geworden
Hij heeft ons kind ook geleerd dat als hij zegt Michael? Dat zij dan Toto? Zegt
Ik vind het heerlijk om fans in mijn omgeving te vragen of ze nog naar āAutorijdenā gaan kijken. De verontwaardiging waarmee ik hun hele identiteit durf te kleineren!!1
Als je het zo uitlegt is elke sport dom. Op een grasveld achter een bal aanrennen en die in een netje schoppen. Met een stokje tegen een bal slaan. Rondjes rennen op een ovalen baan. Een bal in een netje gooien. Over hekjes springen.
Ik zie de leugen niet?
Haha tot deze conclusie kwam ik als kind ook een keer, maar dan dat dit geldt voor bijna alles in het leven. Mijn vader vond het minder goed bedacht van mij en werd boos toen ik zei dat het leven eigenlijk erg nutteloos is
Maar dat snap ik dan ook echt niet als mensen daar gepikeerd over gaan zijn? Het is toch ook autorijden?
Tis best wel stom, zegt ook wel iets over mān vader denk ik, maar sinds ik ook wat autosport volg hebben we opeens veel beter contact met hem gescheiden ouders, zie hem misschien 2-3x per jaar en verder 0 gemeenschappelijke interesses dus contact liep ook altijd stroef. Maar nu heb ik een appgroepje met hem en mn broer en sturen we elkaar berichten tijdens races. En was ie helemaal blij dat ie met zān beiden kinderen naar de historic Grand Prix op Zandvoort kon en kreeg ik een Lando Norris sleutelhanger van hem voor mān verjaardag š„¹
De interpolis app die alleen maar blijf laden waardoor ik geen declaratie kan indienen
je mag niet klagen over de zorg!!
Zal godvrdmmmm wel weer een huisarts zijn die die app heeft bedacht!!