3 druppels regen en ik zie meteen een zilvervis over de muur kruipen. Echt hou op met me hoor ik ben verdomme net verhuisd vanuit een zilvervissenopvang en heb er hier een hele maand geen gezien en nu zie ik alsnog zo’n dikke
echt maat beter ga je alle spinnen hier opeten en zo niet dan vertrek je maar
Ja maar dat heb ik dus niet. Eens in de zoveel tijd knalt mijn google explore er random pushmeldingen uit. Als iets mij niet boeit dan zijn het bekende nederlanders ![]()
HG tegen zilvervisjes werkt als een tiet bij mij, dan blijven ze echt weken weg.
Dat mijn kont mensen belt als ik mn telefoon in mn broekzak doe.
Sociale bibs!
Booty call
Hmmmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmm
Dan geen scheetjes laten hè
Dat ik soms niet uit mijn woorden kom als ik moet bellen. Had net iemand van een klantenservice aan de lijn en ik maak dan zulke rare versprekingen. Mijn stem klinkt ook nog hoger aan de telefoon dus ik denk altijd dat mensen denken dat ze te maken hebben met een kind, tot ik mijn geboortedatum moet doorgeven ![]()
Naar de appie gaan voor wc papier, thuiskomen met alles behalve wc papier. Echt zo vermoeiend
Die ongeveer 17 mega monsterspinnen hier in huis sinds half augustus, ga weg ![]()
![]()
![]()
24 augustus optie aangenomen voor een appartement, nog steeds geen huurcontract
Kan wel lang duren schijnbaar maar het is stressvol
Dat er de laatste tijd altijd wel iets mis is met m’n online bestelling bij AH. Verlepte verse kruiden of spinazie en nu weer een schoonmaakmiddel waarvan de dop opengegaan was en waardoor alle vloeistof is weggelekt in de krat.
Anderzijds als er toch iets moet lekken dan natuurlijk wel het liefst schoonmaakmiddel, en ik vraag gewoon m’n geld terug.
Maar nog een ergernis is dat de Lays chips 225g niet te bestellen was en wel een zak van 200g maar die was even duur! Vieze krimpflatie. (Ik heb die natuurlijk niet gekocht maar in plaats daarvan een party pack
)
Dat heb ik met mijn eigen naam dus dat soms een soort van mijn mond blijft haken ofzo en ipv
‘met Baron’ zeg ik dan ‘met bron’
en op mijn oude werk begon het geluid bij degene die je aan de lijn had altijd te laat en ipv ‘goedemiddag u spreekt met baron van bedrijf x!’ hoord die mensen altijd ‘ron van bedrijf x!’ Maar dat vond ik niet erg, want het gaat die mensen sowieso geen moer aan hoe ik heet
@Kurisu duurde bij mij 3 maanden voor ik t contract had nadat ik de optie geaccepteerd had
Als men niet normaal in een rij kan staan. Dat het dan zo’n zwerm wordt en mensen gewoon de rij voorbij lopen en vooraan invoegen ![]()
en ikzelf te ver sta om er wat van te zeggen.
Love GB om die reden
Mijn vader heeft op whatsapp de reactie emojis ontdenkt, nu krijg ik niet eens meer de
of ok toegestuurd maar als reactie op mn appje ![]()
wow wth
ik hoop dat t in elk geval nog deze maand gebeurt want 30 september is de sleutel overdracht
wow kracht van t posten op t forum maar weer want ik heb t net binnen
Mezelf. Ik dacht even mijn werkagenda te openen om te kijken hoelaat ik moet beginnen maandag na mijn vakantie. Zie ik drie extra overleggen ingepland met hoofdletters en spoed. En nu denk ik: wát is er aan de hand?!?!
Ik heb nog restjes eten van gisteren voor vanavond, maar ik wil liever indiaans bestellen ![]()