Waar erger je je aan? #13

Oh pas op niet tegen baron zeggen dat ze klaagt dan raakt ze over de zeik.

4 likes

Ah wat leuk zeg dat je nu zo contact hebt met je vader! Dat maakt formule 1 volgen vast extra leuk.

6 likes

Ja ik hoop het dan maar, normaal ken ik niet anders dan dat het al meteen in mijn Rabo app staat? Dan is het nog niet gestort maar is er een transactie in behandeling (inderdaad dat het dan na 2 dagen verwerkt is bijv, maar staat het er wel direct). Dus ik heb toch het vermoeden dat er iets mis is gegaan, ik wacht nog een dag

1 like

Ik volgde Madeleijn eerst ook op Instagram omdat ik haar feministische content interessant vond.

Ze was een tijdje heel erg into dat subwayhands account en begon toen zelf ook filmpjes te maken van mensen in de New Yorkse metro. Nou vind ik mensen zonder hun medeweten en consent filmen of fotograferen (ook al is dat in de openbare ruimte) sowieso helemaal kut. Maar op een gegeven moment postte ze een best lang filmpje van een zwarte vrouw die bezig was met het herschikken van haar haar. En Madeleijn liep daar dan een beetje mee te dwepen in haar stories. Dat moment voelde voor mij “privĂ©â€ en het filmpje daardoor nogal exploitatief of zo. Dat is bij mij toen zo verkeerd gevallen dat ik haar meteen ontvolgd heb.

TL;DR Verbaasd me eigenlijk niks dat ze voor zo’n omhooggevallen klootviool gevallen is.

10 likes

Dat hele ‘met de trein naar Zandvoort’ heeft echt vrij weinig met het klimaat te maken en alles met de beperkte toegangswegen naar en parkeerruimte bij het circuit. Als ze iedereen met de auto laten komen wprdt het een grote chaos en mist de helft de race (aka nog meer herrie). Als ze beweren dat ze de trein promoten vanwege het klimaat is dat alleen om andere logistieke beperken te verhullen.

5 likes

Zou morgen nog even afwachten want soms gaat t bij winkels op zaterdag anders en anders even contact opnemen met de winkel, heb je een bonnetje gekregen?

en niet je bank, wij zien namelijk niets meer dan jij

2 likes

NS verdient daar toch ook gewoon super goed mee?

3 likes

Mijn vriend kijkt F1 en daardoor kijk ik ook met een half oog, vooral om daarna memes op te zoeken over de race. Maar ik vind het hele circus idioot, net als dat ik het hele voetbal circus idioot vind. Van mij mag het morgen allemaal stoppen.

3 likes

Jouw reactie is daarentegen ook wel heel erg voorspelbaar Nederlands :smile:

1 like

Zou de NS dat niet ook doen omdat zij anders veel boze mensen op het station krijgen en hun medewerkers daar dan mee moeten dealen? Dus los van inkomsten ook in het belang van de medewerkers?

2 likes

Ook die fase ervoor dat ze into roeren in koppen koffie was. Dat irriteerde me zo. Ze is vast goed in haar werk, maar los daarvan vond ik haar een irritante persoonlijkheid hebben (voor zover je kan bepalen via insta)

2 likes

In haar eigen koffie of die van andere mensen??

7 likes

Zie het al voor me dat je ergens rustig zit met je koffie en zij langs komt om in je kopje te roeren. :joy:

3 likes

Ik vind het zo verschrikkelijk genant als volwassen mannen dan met al die merchandise van max verstappen gaan lopen. Mijn buurman van middelbare leeftijd loopt gewoon doordeweeks in een shirt en pet van max verstappen, ieks.

10 likes

Zou ze vast doen als ze de kans kreeg!! @Scorpiovibes . Nee haar eigen kopjes waren het, dat was zogenaamd heel satisfying. Maar ze had er zo’n handje van dat dan veel te lang en te veel door te voeren

2 likes

Ohh nee de ergste fase vond ik de haha dit is een filmpje geen foto fase. Echt 3 stories op rij dat ze met d’r bestie een beetje aan 't poseren was. Toen heb ik d’r ook gemute.

4 likes

Omg ja dit was echt vreselijk, roept echt agressie bij me op, gewoon iemand door elkaar willen rammelen

5 likes

Ik cringe ook altijd even maar denk ook; laat iedereen lekker haha. Tienermeiden (en ik) zijn fan van Harry Styles, volwassen mannen blijkbaar van Max Verstappen.
Zolang je er maar niemand mee lastig valt, dat doen sommige mannen wel, door je alles in den treuren uit te leggen :frowning:

9 likes

Neuh, tis alleen maar de meest milieuvervuilende sport die er is

22 likes

Ja, lekker efficiënt als bijna alles rondom de sport zich in Monaco bevindt :joy:

2 likes