Kan je het niet invriezen en alsnog bestellen? dan hoef je niks weg te gooien en heb je indiaans, win win ![]()
Mwa, ik denk dat ik van het weekend indiaans ga bestellen. En ik eet vanavond massaman curry, dat is ook geen straf
Edit:
@piepeloi ik waardeer je verdriet over dat ik vanavond geen indiaans eet
We gaan volgende week op vakantie. Uiteraard nog niet geboekt maar wel al een hotel uitgekozen wat echt perfect was. En nu is het volgende week echt kut weer in die plaats / land ![]()
nu moeten we weer helemaal opnieuw zoeken naar iets wat er bijna niet is 🫠
Heb bijna al geen zin meer om te gaan
Mensen bij de Aldi of welke winkel dan ook als er wordt geroepen: deze kassa gaat ook open. WTF net aasgieren. Normaal denk ik: laat maar gaan als iedereen daar op af gaat dan ben ik aan deze kant net zo snel maar ik vind dat altijd zo aso. Alleen vandaag gunde ik het ze niet. Er zat een nieuwe caissière die nog niet alles wist. Er stond een best lange rij en de aso mensen achter mij riepen allemaal: kassa bij kassa bij!!! Die caissière werd natuurlijk steeds zenuwachtiger waardoor het nog langer duurde. Ik was de eerstvolgende toen er een nieuwe kassa werd geopend. Natuurlijk wilde die mensen er meteen op af maar heb mezelf gewoon naar voren gepropt. Ik dacht echt jou gun ik het niet. Maar had best weinig boodschappen dus die mensen dachten snel te zijn maar ik moest ook iets terugbrengen. Mijn caissière had daar de sleutel niet voor dus toen moest er iemand komen waardoor het uiteindelijk best lang duurde. Dus uiteindelijk moesten ze nog lang wachten, gaf me weer even voldoening ![]()
Sorry. dikke duimen ![]()
Dat ik nooit kortingscodes van ubereats of thuisbezorgd krijg en mijn vrienden altijd een geldige code lijken te hebben ![]()
De n is voor de naan waar ik zin in heb
ik vind dit echt fokking niet normaal. ik slik al drie, vier jaar de pil door en nu ineens ongesteld. echt hoezo.
Dat ik al een kut dag had, maar mezelf toch bij elkaar had geraapt om te gaan koken en toen liet ik een lege pan op het fornuis staan en kreeg ik de brandalarm met moeite uit en nu krijg ik de stank natuurlijk niet meer weg. Had ik maar voor thuisbezorgd gekozen.
Ik belde dan juist expres geen kassa bij, bepaal het zelf wel of ik dat doe of niet ![]()
Dat H&M adverteert met deze paarse trui en ik die dan nergens op de site kan vinden
(mocht ik met mn neus kijken en iemand anders deze wel vindt hoor ik het graag)
Hoezo staat bij insta steeds ineens het geluid standaard aan bij stories etc, ik wil helemaal geen dingen met geluid aan kijken ![]()
Mensen die elektrische deelfietsen gewoon in hun tuin/fietsenstalling van appartementencomplex zetten
Ik dacht al dat het aan mij lag! Echt super irritant en kan ook niet vinden waar ik het kan aanpassen. Ik wil stilte!! Haha
Ik heb even getest maar bij mij helaas niet ![]()
Ik had de zelfbruiner bodylotion die hier een aantal zomers terug een ding was nog liggen. Voor mij deed hij qua bruinen helemaal niks maar ik kon me herinneren dat hij wel hydrateerde, dus gisterenavond snel even opgesmeerd en daarna gaan slapen. Uiteraard zitten m’n benen nu onder oranje vlekken ![]()
Dat ik gisteren vergeten ben de Hello Fresh box vergeten ben binnen te halen.
Ik kwam later thuis, met de kinderen, 100 tassen uit auto, en de box stond voor de deur omdat ik er niet was.
Met al die tassen stapte ik er even overheen en toen heeft 1 van mijn koters de deur dicht gedaan.
En ik kwam er pas 4 uur later achter dat hij er nog stond.
Zou nu alles verloren zijn…
Nee
Ik had komend weekend voorgesteld om af te spreken met twee mensen, maar voor hen was de afspraak blijkbaar nog niet definitief gemaakt en nu hebben ze allebei iets anders. Had me er echt op verheugd. Vind het zo jammer dat ze niet voor ze die andere afspraken maakten even gecheckt hebben of onze plannen nog doorgingen.