Waar erger je je aan? #13

Die gast woont hier o.a. niet omdat hij in tegenstelling tot Mascha gewoon echt niet over straat kan. Rare redenering trouwens, dat je niet trots op je land bent als je er niet woont.

12 likes

:laughing:

3 likes

Haha nu voel ik toch wel de drang om me te verdedigen(?) en te zeggen dat ik juist geen fan van Max ben :joy: maar ik kijk al wel heel lang F1 en vind al die ā€œfansā€ die er nu bij zijn gekomen de afgelopen 2 jaar maar stiekem alleen voor Max kijken vervelend.

1 like

Ik ben een dagje op Texel en heb net genoeg tijd om zo nog even langs de supermarkt te gaan voor ik op de bus stap. Dus ik zit voor de deur mijn ijsje op te eten, zijn ze ineens gesloten :sob::sob::sob:. echt vet kut want ik ben straks natuurlijk vet laat thuis en ik heb geen ontbijt en lunch voor morgen en moet dus ook nog langs de supermarkt :roll_eyes:

Echt zonde van hoe gelukkig ik net was. :-1:

2 likes

Dus eigenlijk ben je een soort hipster

4 likes

Kom je nergens langs een station met een appie?

2 likes

Weet niet of je in Den Helder op de trein gaat, maar bij dat station zit een AH op 1 min lopen

2 likes

Klopt @Sjern , zit achter de Hema die je ziet als je aankomt met de bus. Julianaplein.

Ah super goede tips, maar mijn auto staat bij de veerboot, dus ik kom daar niet langs! Maar in mijn stad rij ik wel langs de appie en die is gewoon tot 10 uur open! Dus komt goed!

Het was gewoon jammer dat ik al 10 minuten voor de deur zat en nu dus nog helemaal moet stoppen bij een andere supermarkt :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik prefereer een slecht en onrealistisch seizoen van GTST om naar mijn eigen leven van de afgelopen 2 jaar te verwijzen. Zo onrealistisch dat ze zelfs bij GTST zeggen nee zoveel drama kan iemand niet meemaken in zo’n korte tijd :joy: :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat ik een blikje bacardi mojito in mijn bed heb laten vallen

1 like

Mijn moeder had toen ik klein was een paar jaar een vriendschap met een man. Heb die man nu al 15 jaar niet gezien dus zocht hem laatst op op facebook. Zit hij helemaal vol met max verstappen tattoo’s :fearful::fearful::fearful:

6 likes

Ik ga zwemmen in Bacardi mojito :notes:

10 likes

Naar bed gaan, het licht aan doen en een dikke spin over je kussen zien lopen.

image

19 likes

Sinds wanneer gebruiken mensen het woord ā€˜knap’ voor een object? Vind ik echt zó irritant… je ā€˜knapste’ jas/jurk etc :nauseated_face:. Zeg gewoon mooi

13 likes

M’n airpods. Ik heb zo vaak dat ze gewoon de hele dag in het opgeladen doosje zitten en dan wil ik ze ā€˜s avonds indoen om ASMR ofzo te kijken en dan is 1 van de 2 compleet leeg. Of dat je er een 5x terug moet doen voordat ie connect met je iphone. Echt first world problems, maar voor het geld wat je ervoor betaalt zou je toch wel perfectie moeten kunnen verwachten.

7 likes

Eindelijk weer nieuw seizoen van Law and Order SVU op net5 zenden ze het pas om 02:05 uit straks. Wtf is dat voor een tijdstip?

3 likes

Dat ik zo snel zweet en op rot plaatsen.
Ben net (om 6u 's ochtends) naar het station gefietst. Nog lekker fris, maar ik kom daar aan, bam zweet op mn voorhoofd en in mijn haar. Echt ik haat het.

10 likes

De wekker.

26 likes

Ja dat klinkt in mijn hoofd ook echt kut, kan er niet aan wennen. Maar het is een streekding volgens mij. Wordt veel in West Friesland en nog noordelijker NH gezegd.

3 likes