Aan mezelf omdat ik altijd zo slecht kan slapen als m’n vriend nog thuis moet komen van een feestje. Lig nu alweer sinds half 4 wakker omdat ik lig te ‘wachten’ tot ie thuiskomt. Zou echt zo graag willen dat ik gewoon lekker kon tukken.
Sinds E2 dood is staat de wereld zogezegd stil? Het nieuws is nu echt niveau “oh nee, the crown legt opnames stil uit respect!!”. Ik wil gewoon weten wat er in de wereld gebeurd? Niet alle roddels die totaal niet interessant, nuttig of van invloed zijn.
Ik zou alsnog een klacht indien bij de horecagelegenheid. Dit kan echt niet hoor!!
Zijn jullie een beetje van de schrik bekomen?
E2 klinkt als een robotje uit een disney film hahah
ja zo idyllisch wordt ze nu wel gepresenteerd door de media!!!
Ja er is ook weinig nieuws rondom haar dood. Ze is dood, dat is het nieuws, en alles wat nu gebeurt was exact te voorspellen. Maar het halve journaal wordt eraan besteedt. Ik kijk het graag want ik vind het allemaal dusdanig belachelijk dat het een soort train wreck is, en ik smul er ook van als Charles weer eens Mahmá zegt, maar er is gewoon geen nieuws.
Die van mij ook! En ik weet ook niet meer waar ik leuke kleren kan kopen.
in dat straatje presenteer ik je dit geweldig belangrijk nieuws
Ik kan ook niks vinden. Ik moest een nieuwe broek hebben en heb er gewoon 1 gekocht die pastte. Klaar mee. Maar met tops vind ik het nog lastiger
Eerst als je op Spotify op Queen zocht kreeg je gewoon direct de band ervoor. Maar nu krijg je opeens het “genre” Queen Elizabeth II 1926-2022 ervoor??? Hoe is ze opeens een genre
Naast ons woont een vrouw die werkelijk altijd haar (kleinkinderen?) over de vloer heeft. Meiden zijn een jaar of 15 a 16 en hebben er een handje van vooral buiten te lopen schreeuwen/schelden. Harde muziek erbij aan en staan vozen met hun vriendje terwijl omi toekijkt.
Leuk als je probeert te slapen uit je nachtdienst
![]()
AH heeft weer verzamel actie en nu staan er van die kinderen achter dranghekken hele tijd te roepen om plaatjes.
Zo irritant. Ik kan ook niet tegen die leeftijd kinderen.
Heb net zelf een garnalen tattoo op mn pols geplakt uit nostalgie van de kauwgom vroeger.
Net jam gemaakt en wou het in potjes gieten. Dat is wat secuurder werk, want je wilt geen hete jam over je heen. Gaat de bel.
Is het een deur aan deur verkoper
![]()
Mezelf. Ik probeer iets te verzinnen om vanavond te eten voordat ik boodschappen ga doen, maar ik heb serieus nergens trek in terwijl ik wel honger heb
Een buitenbios (met koptelefoons) in mijn stad mocht niet doorgaan, want programmering eindige na einde-feestjes-tijdstip. En nu dreunt Life of Pi m’n woonkamer binnen van een andere buitenbios zonder koptelefoons en die voor 23:00 uur klaar is. IRRITANT
Ik ben mn apple watch kwijt. En als ik hem zoek via find my dan zou hij in huis moeten zijn want op een of andere manier maakt hij altijd s’nachts verbinding met m’n telefoon
echt irritant
Alle story’s op instagram spelen zich opeens standaard met geluid af ook als mijn telefoon op stil staat. Echt heel irritant maar het is schijnbaar een bug die ze aan het fixen zijn.
Ik hoorde net allerlei basgeluiden boven m’n tv uit dus dacht dat de buren een feestje hadden. Is het blijkbaar een festival 5km(!) verderop. Wtf. Lijkt me ook niet de bedoeling dat je daar 5km verderop nog zoveel last van hebt toch? ![]()
Dat is wel heftig ja. Misschien staat de wind jullie richting op?
Ik heb late dienst gehad tot 23u en heb morgen (straks) weer vroege dienst en kan uiteraard niet slapen terwijl mijn wekker over 5 uur alweer gaat
lig al anderhalf uur te draaien, ellende