Waar erger je je aan? #13

Dan veel mannen met bier op onwijs irritant worden

6 likes

Precies dit heb ik ook(jbl)! Zooo irritant. Alsof hij niet goed oplaad van get doosje alleen

7 likes

Ik wilde al gaan steigeren en zeggen ā€œdat zeggen ze daar helemaal nietā€ maar ik besef nu dat mn ouders inderdaad dingen zeggen als ā€œwel even knappe kleren aanā€ of ā€œje moet er een beetje knap bijlopenā€. Dat betekent dan niet per se knap als in mooi maar gewoon netjes en fatsoenlijk :sweat_smile: nooit geweten dat dat een streekding is

7 likes

Ik HAAT het als mensen in hun tweet of post zeggen ā€˜read that again’. Fuck OFF ik bepaal zelf wel of ik het nog een keer lees en negen van de tien keer was het de eerste keer al niet de moeite waard.

21 likes

Mijzelf. Ik heb twee weken vakantie gehad en ben blind naar het oude pand gereisd. We zitten November al 2 jaar niet meer in dat pand :joy:

48 likes

De limonade zou nu wel 1 op 9 delen water zijn terwijl dat eerst 1 op 7 was. Dus misschien valt het mee… Ik heb het wel gekocht maar nog niet geproefd

Die synthetische zweetjurken van gutso&gusto moeten verboden worden. Heb er ƩƩn geleend/gekregen als zwangerschapszomerjurk maar weet nu alweer waarom ik m nooit draag. Uurtje onderweg en het zweet druipt van me af.

9 likes

Ik heb ze allebei staan maar het is volgens mij precies hetzelfde

1 like

Na mn zwangerschapsverlof kom ik nergens meer in op werk.

Hopelijk lukt het zo regelen zonder dat ik 3 uur enkele reis moet reizen ervoor.

1 like

Ja zo jammer, want ze hebben leuke kleding vind ik, alleen dat stomme polyester inderdaad.

3 likes

En ook nog duur polyester. Ik zag een leuke jurk voorbij komen op instagram die ik uiteindelijk ergens anders heb gekocht voor hetzelfde bedrag maar dan van viscose.

3 likes

Ik heb een spijkerbroek gekocht voor mn baby en kom er nu achter dat er een gaatje in zit. Heb de bon nog en de kaartjes zitten er nog aan maar voorzie nu al dat ze haar maat niet meer hebben en ze me een tegoedbon willen geven. En dat wil ik niet

4 likes

Sowieso al die synthetische zwangerschapskleding…. Slecht idee! (En überhaupt)

2 likes

We hebben tot 3 uur geen wifi dankzij een storting en ik moet werken. :weary:

2 likes

Oh jazeker is het dialect haha mijn ouders zeggen t volgens mij ook

2 likes

Dit vind ik inderdaad niet raar klinken. Maar ā€œknapā€ is in deze context niet perse je mooiste jas, maar de meest degelijke jas. Zonder gaten in ieder geval :grin: Beetje netjes bij lopen.

3 likes

Ik kan bij het woord knap alleen maar aan Janneke Jelies denken van Een huis vol. Het hele huis weer knap voor der mannetje!

30 likes

helemaal hyped voor gratis lunch op de uni, waren er maar 2!!! van de 40 broodjes vega

:rage: :rage:

5 likes

bijna! brie met honing <3

9 likes

Maar is dat altijd zo? Ik lees dit dus tegenwoordig vaak bij influencers en de Linda enzo en ik kan me echt niet voorstellen dat ze in die context ā€˜degelijk/netjes’ bedoelen. Volgens mij gebruiken ze het gewoon als synoniem voor mooi maar dat Ć­s het dus niet. Echt ergerniswekkend

1 like