Waar erger je je aan? #13

Schoonfamilie en vriend die muziek en/of tv hard aanzetten en dan ook nog binnensmonds praten vaak dus de hele tijd: wat?! vragen als ze praten.
Weet niet of ik gewoon geïrriteerd ben doordat k moe ben maar pff zet gewoon die muziek zachter en mompel niet zo.

Zo dus: iemand wat drinken? Wat? Drinken? Oh drinken? Nee. Iemand anders: wat? Drinken?
En dat dan de hele tijd.

En mijn vriend rijd auto net als mijn schoonvader (merk ik nu ik bij hem in de auto zit omdat hij ons opgehaald heeft) en ze sturen allebei heel veel ofzo weet niet hoe ik dat moet uitleggen maar heel irritant. Wordt echt zeeziek zo. Gelukkig rij ik bij ons over het algemeen het meest. Sws is mijn vriend zijn rijstijl een ergernis want dus zo veel sturen maar ook een beetje traag (100 als je 120 mag enzo pff) en hij kijkt dan zo om zich heen. Rij door, mee met het verkeer en let op de weg ipv de omgeving.

Zo dat is er weer even uit😂

2 likes

Aan mannen die hun klauwen niet thuis kunnen houden

10 likes

Hier gisteren 1 km verderop . Lag in bed gedwongen naar kut Suzan en Freek te luisteren :sob:

3 likes

Ja dit is zo irritant, ik vergeet het ook steeds, waardoor het geluid de hele tijd keihard het hele kantoor over gaat (of tijdens vergaderingen :rofl::smiling_face_with_tear:) en natuurlijk altijd met filmpjes die beginnen met “I NEED A SUGAR DADDY” enz.

3 likes

Alle alleen maar kleinborstige modellen op foto’s online, zodat ik niet kan inschatten hoe schandalig heftig het decolleté is als ik eenmaal de jurken in huis heb.

10 likes

Was hier gisterenavond ook. Zelfs met ramen dicht kon ik niet slapen voor het voorbij was :cry:

4 likes

Mensen in de trein die luid filmpjes kijken op hun telefoon.

Echt zin om naar de action te fietsen en een heleboel oordopjes te kopen en aan iedereen te geven die filmpjes en gesprekken op speaker in de trein kijkt

7 likes

Ja echt belachelijk hè? Stopte echt pas rond half 1/1u ofzo. Begrijp dat de gemeente deze locatie wil gaan kopen voor nog meer festivals :+1:t2:

Denk dat we in dezelfde stad wonen, was ook niet blij toen ik dat las.

2 likes

Ik zie deze reactie hier vaker over oordopjes kopen en uitdelen. Maar je kunt toch ook naar zo’n persoon toe lopen en vragen of ze hun geluid uit willen zetten? Ik doe dat zelf eigenlijk altijd wel.

6 likes

Ik ben echt helemaal klaaaaaar met het geluid van de stories van Insta. Wanneer gaan ze dat aanpassen :rage:

3 likes

Ik wil al twee jaar ofzo heel graag verhuizen en nu ga ik eindelijk verhuizen, is het extreem kut. Hoezo hebben we in 40m2 zo fucking veel zooi verzameld en waarom is alles stoffig en hoezo ben ik na 2 dozen inpakken al moe

10 likes

Het is zondag avond en t is poeeepie druk in mn trein. Hoe dan.
Vanochtend was het ook al best druk. Waar gaat iedereen heen joh.

3 likes

Zijn dit niet alle studenten die weer met tupperware bakjes vol eten van thuis terug naar kot gaan

6 likes

Volgens mij rijden er heel weinig treinen dit weekend. Tussen Lelystad en Dronten is sowieso gezeik dus iedereen die van Noord naar Randstad moet moet via Amersfoort/Utrecht en die treinen zijn ook takkedruk. En er was ook iets bij Deventer/Arnhem volgens mij.

4 likes

Op beide trajecten die ik regelmatig reis, rijdt sinds september nog niet eens de helft van het aantal treinen door de nieuwe dienstregeling. Afgelopen weken was dat doordeweeks al regelmatig door staking en werkzaamheden, en daardoor was wat er wel reed ook gelijk superdruk. Met ook nog eens korte treinen.

5 likes

Ja hier hetzelfde, mijn trein van vanmorgen 9.12 was zelfs al super vol en nu op de terugweg weer. Heeft bij mij denk ik ook te maken met de ic direct die niet rijdt dit weekend dus iedereen zit op het gewone Amsterdam - Rotterdam traject :broken_heart:

2 likes

Ja, dit soort collega’s zijn vreselijk. Vorige week had ik nog vakantie. Ik heb alles netjes ingesteld (mail, intranet, whatsapp van het werk etc), gaat ze me privé appen of ik aan het werk ben en of ze me kan bellen.
Dus ik zeg nee, want heb nog vakantie en dat ik me afvroeg waarom ik al die afwezigheidsassistentie aan heb staan, als ze er toch niet naar kijkt. Had ze niet naar gekeken (???). En vervolgens zeggen dat ze me maandag direct zou bellen. Ik wacht nog steeds. Moet je daarom mijn laatste vakantiedag vergallen?

7 likes

Grrrr ik ben zo moe en voel me niet lekker: keelpijn, hoofdpijn. Morgen moet ik vroeg op.

Me: brain I’m tired and under the weather and tomorrow’s an early day can we PLEASE just sleep?

My brain: sleep… S L E E P. s-l-e-e-p. Nope. Never heard of it. I don’t know her. What’s a sleep?

4 likes

Ik heb nooit echt wat met de Royals gehad maar sinds Elizabeth is overleden loop ik echt met een knoop in mijn maag rond. Voornamelijk als ik oude video’s en foto’s van haar zie rond de jaren 50/60. Waarschijnlijk komt dat omdat mijn oma precies op haar lijkt, maar pff. Ik lig er gewoon wakker van. Slaat precies helemaal nergens op.

Waar ik me ook aan erger is dat ik nu dus allemaal tiktoks voorbij zie komen waardoor ik er zo in mee ga dat ik helemaal geinspireerd raak door de kledingstijl. Wil mezelf dan gelijk een soort van veranderen en ook zo classy zijn als Kate e.d. :smiling_face_with_tear:

3 likes