Waar erger je je aan? #13

Ik ken het alleen door mijn vader (Hagenees).

1 like

Ik ook! ‘Keil maar in de hoek’

7 likes

Dat ze tentzakken niet ieeeetsjes groter maken

9 likes

In februari is de helft wel weer gestopt. Maar helemaal eens. Het stinkt ook echt in het ov weer naar teveel mensen.

4 likes

Ohja februari ik zat de hele dag al te denken wanneer het weer rustiger word omdat er mensen stoppen haha.

3 likes

Heu? Nee in noord-Holland ken ik dit ook als gooien. Meer smijten eigenlijk.
Rozenbottels keilen!!!
Is het nu weer een goed seizoen voor trouwens

6 likes

Mensen die ziek zijn en toch naar kantoor komen :angry: en het doen van een test wegwuiven.

4 likes

Ik weet niet of je toevallig de zender RTL Lounge hebt? Is een zender in mijn KPN interactieve tv zenderpakket. Toen ik niet kon slapen kwam ik daar een x langs en daar kwamen allemaal GTST Classics voorbij, en ook the Bold & the Beautiful, Golden Girls etc.

2 likes

Ik begin pas om 10:30 uur en daar krijg ik ook altijd commentaar op, maar ik ben ook nog aan het werk als jij al aan je stamppotje zit hè Willem🙃

2 likes

een bedrijf heeft echt het kutste wachtmuziekje ooit, echt een soort josti droomvlucht :mad:

3 likes

ja!! en aalbessen die je er nog vanaf moest halen wilde je niet op tak kauwen hahaha

2 likes

Heb net 2 verstandskiezen weg laten halen en nu wil ik gewoon naar huis maar er is een wachtrij van 20 minuten bij de apotheek voor pijnstilling :sob: duurt ook echt maar 30 seconden om ff een doosje mee te krijgen dus laat me er gewoon door

8 likes

Die andere mensen kopen natuurlijk hun brood bij de apotheek!

64 likes

Echt dit he.
Mijn ergernis zijn echt opmerkingen zoals die van jou @NInja

:woman_facepalming:t3: De wereld draait niet om jou hoor en volgens mij werkt het niet zo in een apotheek dat ze zo “even een doosje meegeven.” gaat nogal wat aan vooraf.

8 likes

image

10 likes

Recepten die eerst binnen moeten komen, al dan niet gecontroleerd moeten worden of het gebruikt kan worden samen met andere medicatie die de patiënt gebruikt of bepaalde aandoeningen, contra indicaties van de patiënt ojd.
Zoals de laatste jaren al veel in het nieuws is geweest zijn veel artikelen niet op voorraad en moet er soms gezocht worden naar een alternatief, wat allemaal tijd en moeite kost.

Volgens mij denken mensen dat ze idd zoals bij de bakker zo een brood kunnen halen en weer weg kunnen lopen.
Een apotheek is geen winkel.
Bovendien denken veel mensen helaas dat de wereld om hen draait en zij voorrang hebben op alles en iedereen.
Imo heel hinderlijk zulk gedrag.

( dit is niet allemaal reactie op jou hoor @kali haha)

17 likes

Oh wauw die had ik al sinds fokforum 2005 niet meer gezien. Grappig.

7 likes

Huisartsen die doodleuk recepten sturen voor dingen die al een paar jaar uit de handel zijn en dat we dan de 5e wachtende zijn op de overleglijn om te vragen of we een alternatief mogen leveren, kost ook altijd veel tijd. Was het werk maar alleen doosjes schuiven, zou het een stuk makkelijker maken :joy:

13 likes

Nou dat is dan persoonlijk heel fijn voor jou maar je bent vast 1 van de weinigen.

5 likes

Wie zegt dat het mijn job is? Dat is het namelijk niet.

Deze opmerking is echt meer dan kinderachtig ook. Vraag me hiermee af hoe oud je bent? :rofl:

Mensen hebben zo weinig begrip voor het werk van een ander wat dat betreft icm de arrogantie dat ze altijd als eerste aan de beurt moeten zijn. Dat is waar ik het over heb.
Doe eerst wat kennis op voor je zon uitspraak doet.

:wave:t2:

38 likes