Waar erger je je aan? #13

Dat H&M adverteert met deze paarse trui en ik die dan nergens op de site kan vinden :sob: (mocht ik met mn neus kijken en iemand anders deze wel vindt hoor ik het graag)

3 likes

Hoezo staat bij insta steeds ineens het geluid standaard aan bij stories etc, ik wil helemaal geen dingen met geluid aan kijken :angry:

11 likes

Mensen die elektrische deelfietsen gewoon in hun tuin/fietsenstalling van appartementencomplex zetten

2 likes

Ik dacht al dat het aan mij lag! Echt super irritant en kan ook niet vinden waar ik het kan aanpassen. Ik wil stilte!! Haha

2 likes

@littlenumbers bij mij helpt het niet storen profiel aanzetten op m’n telefoon.

3 likes

Ik heb even getest maar bij mij helaas niet :sob:

1 like

Ik had de zelfbruiner bodylotion die hier een aantal zomers terug een ding was nog liggen. Voor mij deed hij qua bruinen helemaal niks maar ik kon me herinneren dat hij wel hydrateerde, dus gisterenavond snel even opgesmeerd en daarna gaan slapen. Uiteraard zitten m’n benen nu onder oranje vlekken :+1:

Dat ik gisteren vergeten ben de Hello Fresh box vergeten ben binnen te halen.
Ik kwam later thuis, met de kinderen, 100 tassen uit auto, en de box stond voor de deur omdat ik er niet was.
Met al die tassen stapte ik er even overheen en toen heeft 1 van mijn koters de deur dicht gedaan.
En ik kwam er pas 4 uur later achter dat hij er nog stond.

Zou nu alles verloren zijn…

3 likes

Nee

8 likes

Ik had komend weekend voorgesteld om af te spreken met twee mensen, maar voor hen was de afspraak blijkbaar nog niet definitief gemaakt en nu hebben ze allebei iets anders. Had me er echt op verheugd. Vind het zo jammer dat ze niet voor ze die andere afspraken maakten even gecheckt hebben of onze plannen nog doorgingen.

11 likes

Dat ik in Instagram bij sommige advertenties tussen stories door niet snel kan doorklikken of wegklikken, het lijkt alsof mn hele scherm is bevroren (maar de advertentie loopt wel door).

1 like

Ik heb 2 weken geleden een broek besteld en de rits is nu na 2 keer dragen al kapot. Ik heb de klantenservice gemaild en nu willen ze 50% terug storten. Vind dat best karig, het was best een dure broek en mag toch wel verwachten dat hij langer dan 2 weken mee gaat. Snap niet dat ik niet gewoon een nieuwe broek krijg, maar misschien verwacht ik te veel.

1 like

Je kan de rits toch laten maken van dat geld? Ik vind dit juist een hele ruime vergoeding en een stuk duurzamer dan een nieuwe opsturen

15 likes

Daar heb ik eigenlijk niet eens aan gedacht haha. Wel om het zelf te maken of iemand anders in mijn omgeving, maar zou niemand weten die dat kan. Ben echt nog nooit bij een kleermaker geweest, dus vergeet af en toe dat dat ook nog bestaat. :woman_facepalming:

2 likes

Ik weet niet wat er kapot is aan de rits en of er een hele nieuwe in moet. Maar in nijmegen (als hij er nog staat) op de markt staat ook een fournuturen kraampje dat ritsen vervangt maar ook bijv die ritstandjes enzo rechtzet of een ander lopertje erop

4 likes

Gewoon doen! Heb je die broek voor de helft (plus een beetje voor de kosten om het te laten maken) alleen maar winnen.

2 likes

Ik ben de hele zomer door gekomen zonder muggenbulten en nu ben ik op vakantie en zit ik helemaal onder
Echt grote units ook en ze jeuken als een malle :sob:

1 like

Al die vliegen hier op vakantie. Thank god dat het geen wespen zijn maar die vliegen blijven maar op je landen en dat is ook gewoon irritant.

2 likes

Same same, echt heel irritant

1 like

Ik erger me echt deaud aan dat iedereen en z’n moeder het nodig vindt om diens mening online te verkondigen als er weer eens iets (groots) gebeurt in de wereld. Je kan online je kont niet keren of je krijgt weer een (vaak zeer eenzijdige) mening door je strot geduwd. Ga weg.