Waar erger je je aan? #13

Jaaa super lekker!! Sowieso vind ik de poolse winkel leuk en alles lekker.

1 like

Bedelende kinderen bij de Albert Heijn voor plaatjes.

En ik heb melk gedronken vandaag en daarom moest ik eerder naar huis :poop:

4 likes

Want je werk heeft geen wc?

8 likes

Ik zat vanochtend nog te bedenken dat ik sinds de start van m’n baan (januari) nog geen een keer veel vertraging etc heb gehad met het ov en nu is er natuurlijk een storing :weary: Lekker over mezelf afgeroepen dit

3 likes

Dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat handsfree bellen via de carkit je stilstaande auto in een soort luidspreker verandert.

42 likes

Ja ik weet het wel, maar wat moet ik er aan doen

8 likes

Ga jij kakken op je werk met een diarreeaanval en krampen?

in ieder geval niet in mijn straat komen bellen!!

6 likes

Ik beloof het!

5 likes

Maar waarom drink je dan melk als je er niet tegen kan? Of wilde je graag eerder naar huis haha.

3 likes

Ik volg momenteel een voedingsschema om bepaalde intoleranties uit te sluiten, maar ik denk dat we de dader te pakken hebben.

6 likes

Haha ja dat denk ik ook. Sterkte!

1 like

Ik zou met een diarree aanval niet eerst helemaal naar huis gaan nee.

32 likes

Ja, want naar huis gaan red ik niet als ik melk gedronken heb en dan last van mn buik krijg.

Daarbij, ik heb door mn prikkelbare darmen al wel op ergere plekken dan werk moeten poepen dan mn werk

5 likes

Mensen die voor een trap gaan stilstaan, of in het midden ervan :rage:

23 likes

Of meteen na de roltrap :sob:

26 likes

Dit soort grappen! Dit was altijd 3 voor 5 :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:je krijgt er nu een pizza minder voor! inflatie ten top haha

En nee niet komen haten op deze diepvriespizza’s

54 likes

Die van jumbo eigen merk bedoel je? Die waren ook altijd 3 voor 5

Noujaaaa

1 like

mijn haat is op de shrinkflation ik heb liefde voor diepvriespizza’s

2 likes

Waarom zou je niet op je werk gaan schijten als het nodig is? Er is toch niets beter dan dit betaald doen :money_mouth_face:

8 likes