Het leven is te kort om zo on edge te zijn over een flauw ergernisje (in het ergernistopic) over je beroep.
Dat merk jij toch zelf ook niet, dat ze dat uitzoeken?
Jij noemt het “on edge” hoor meid.
Blijkbaar begrijp je het punt niet helemaal.
Ok meid, inderdaad heel ontspannen
Ik vind juist dat je je dr over uit mag spreken als dat je werk is. Net zoals dat eigenlijk iedereen een week in de horeca en of een winkel zou moeten werken. Daar worden we miss allemaal een beetje minder klootzakkerig van.
Moet alles ontspanning zijn op het forum dan?
Forum is (ook) om discussies te voeren hoor.
Zeker mag dat en je hebt ook helemaal gelijk met het punt dat je wilt maken, maar je post komt op mij ook wel wat on edge over voor een reactie op iemand die met pijn in dr kaken zit en gewoon even wil klagen.
Maar wie maak je in dit geval beter/blijer met een discussie omdat iemand gewoon even zit te klagen en het daarmee waarschijnlijk af sluit?
Een discussie voeren/iemand wat (algemene) info bijbrengen is dus not done?
Wat zijn dit nu voor loze argumenten dan
Jullie doen net alsof ik mega getriggerd ben ofzo? Snap niet waar jullie dat vandaan halen maargoed
Ik snap sowieso al deze reacties niet. @DonnieDarko ergert zich aan een ergernis die gebaseerd is op foutieve info (namelijk, maar 30 sec werk om iets mee te geven) en ze legt uit waarom. Ik bedoel, ik ben de laatste die zal zeggen dat Donnie altijd zo’n vriendelijke meid is hier Maar hier zie ik echt het probleem niet van in… Dit soort gesprekken worden hier iedere dag gevoerd.
je mag me quoten hoor
Nou inderdaad, ik snap heus dat je even baalt dat je met pijn in je mond lang moet wachten, maar het slaat toch nergens op dat je dan wel even voor mag gaan omdat het 30 seconden werk is. Zelfs al was het zo kort, je kunt gewoon achteraan sluiten in de rij.
Ben het verder wel eens met je punt, maar een apotheek is dus echt wel óók een winkel hè. Ik probeer het altijd een beetje los te zien van het werk van de apotheker (wat een serieuze medische discipline is), maar kan me er wel aan ergeren. Ik kijk altijd m’n ogen uit in de apotheek, wat ligt daar een meuk zeg. Van afslankpreparaten tot make-up en lang niet alles is evidence-based of zelfs maar de beste keuze in die productcategorie. Mischien dat een apotheek anders niet rendabel is of zo, maar ik vraag me wel altijd af of het niet een tandje minder kan.
En in België en Frankrijk maken ze het al helemaal bont met hun 2 apothekers op elke straathoek en nog meer meuk.
Mee eens wat je zegt idd, eigenlijk zouden ze daar een aparte balie voor moeten maken oid, maar dat is een disccusie apart verder dus ga ik niet verder op door
Nou wordt het wel heel erg uit verband getrokken Ik heb gewoon netjes een nummer getrokken en gewacht hoor, en ik bedoelde ook helemaal niet dat ze me voor moesten laten. Maar op dat moment was het gewoon een ergernis dat andere mensen zooo lang in gesprek zaten terwijl ik alleen iets op kwam halen.
Was een egoïstische ergernis dus ik begrijp dat @DonnieDarko daar wat over heeft gezegd maar ik zit nu allang thuis met mijn pijnstillers dus snap niet waarom het er zo lang over door moet gaan
Maar iedereen komt iets ophalen en iedereen heeft pijn/jeuk/ongemak
Maar dit topic is er niet alleen voor rationele niet-egoïstische ergernissen toch.
Ja klopt maar ze lijkt juist te denken dat het wel rationeel is? Dat stoort me een beetje denk ik? Als ze zou zeggen ‘laat mij voor want ik ben het knapste’ zou ik er niet op gereageerd hebben
Maar het is ook inmiddels een metadiscussie geworden haha, ik reageerde al niet meer op jouw bericht maar op de discussie.
Toen ik een afspraak maakte voor het verwijderen van mijn wijsheidstanden kreeg ik onmiddellijk een recept mee en zei de orthodontist dat ik die best vooraf al in huis haal.
En het was gewoon 1g paracetamol, dat heb ik altijd in de kast.
Efficiënt, dat wel.