Waar erger je je aan? #13

@Sundance Ik vind zelf bijv. Beste/Geachte H. de Vries best wel formeel eigenlijk. Ik gebruik ook vaak beste/geachte lezer ipv beste meneer/mevrouw

1 like

Ik vond je (eerste) post eerlijk gezegd best onkarakteristiek voor je en had een veel opener en minder kortzichtig beeld van je op basis van je vroegere account dus eh wil eigenlijk zeggen dat ik hoop dat het snel beter met je gaat, want dit lijkt me voor jou idd ook niet leuk.

10 likes

Ik ben te lui om tweede accounts te maken

3 likes

Als ik een winkel of een instantie mail begin ik nu eigenlijk altijd met ‘beste lezer’

1 like

Dit heeft toch niks met inkleden te maken maar met iemand die terecht aandacht vraagt voor een zeer onderbelicht onderwerp, namelijk poc zijn irl medische onderwerpen. Bepaalde ziektes en onderzoeken die niet voor alle bevolkingsgroepen goed worden onderzocht, of bijwerkingen. Wat is je punt?

1 like

Mijn eigen nieuwsgierigheid. De buren trouwen vandaag en ik zit echt als een nieuwsgierige gluurbuur te observeren wat er allemaal gebeurt.

31 likes

Zou ik ook doen :sweat_smile: en dan jezelf tot de orde roepen en denken ik mort me gewoon met mijn eigen zaken bezig houden. En dan na 5 min weer kijken hoe het daar gaat :sob:

7 likes

Haha precies dit. Ik: verman jezelf, stop met gluren. Ook ik: misschien moet ik in mijn vriends werkkamer gaan zien voor het beste uitzicht op dit alles

32 likes

De overburen van mijn ouders kwamen zelfs met een camera en al naar buiten toen ik vanuit daar naar de locatie ging, dus no shame in jouw subtiele gluurgame. (Heb overigens wel nog heel leuke foto’s van ze gekregen, en ze staan er zelf ook heel charmant op mijn officiĂ«le trouwfoto’s met pantoffels en korte broek haha).

20 likes

Mensen die enkel maar kunnen remmen ipv gewoon afstand houden en gas lossen.

4 likes

Ik heb een lash lift laten doen, ik heb de spullen daarvoor thuis ook maar vind het altijd zo’n gedoe en duurt zo lang
maar ik vind het nu echt niet mooi gedaan :frowning:

2 likes

Vandaag zou ons nieuwe tv meubel komen en via postnl kreeg ik steeds berichten van: zorg dat je thuis bent!! En we bezorgen niet bij de buren etc. Dus ik alles regelen, krijg ik een melding dat ik de volgende klant ben, komen ze gewoon helemaal niet?! En die klantenservice kun je alleen appen en die reageren niet. Nu zit ik vet chagerijnig tv te kijken die op een krukje staat ipv op mn mooie nieuwe meubel


3 likes

Omg ik haat dit programma nu al. Ga zelf een berg opfietsen ipv zieken tot het uiterste te willen drijven voor entertainment.

Lol presentatrice Eva De Roo: ‘de wilskracht is er bij iedereen, de vraag is alleen of hun lichaam ook mee zal kunnen’

Wow ja zoveel spanning vanuit je zetel :open_mouth:

9 likes

Doet mij denken aan die Tedx van Stella Young, ‘I don’t want to be your inspiration’.
Nog wat schuldgevoel kweken ook bij de mensen met longaandoeningen die niet zoiets grensverleggend doen (voor de tv).

3 likes

Essent :woman_facepalming:t2: Probeer al 3 dagen mijn contract op te zeggen maar de site doet het niet goed, kan alles invullen behalve op bevestigen drukken, dat werkt niet, via de chat lukt het ook niet en telefonisch stond ik al 20 minuten in de wacht voor ik iemand aan de lijn kreeg en ook die kon me niet helpen. Maar: “je hebt nog genoeg tijd hoor, kan volgende week ook nog wel”. Prima maar als t te laat is mag ik extra betalen zeker.

Naja die klantenservice kan er ook niks aan doen dat t systeem niet werkt maar pff. Volgende week maar weer proberen anders.

1 like

Lelijke pasfoto :face_exhaling: Moet ik weer tien jaar tegenaan kijken. Zijn hier nou geheime trucs voor ofzo om er niet door de duivel bezeten uit te zien?

1 like

Ze hebben t nu al over een storm met een naam op t nieuws. Rot gauw op met je stormen.

Bleugh ik was toch beroerder dan ik dacht. Hele middag in bed gelegen. Ik probeer nu rustig wat water te drinken en hopelijk daarna wat eten binnen houden. Ook precies op een van mijn drukste werkdagen :sob:

3 likes

Amerikanen met hun “ik ben Ă©Ă©n tweeĂ«ndertigste cherokee hoor! En Ă©Ă©n zestiende Italiaans!” zijn echt irritant. Maar dat ze geen Iers verstaan kan je ze wel vergeven, dat verstaat de helft van de inwoners van Ierland zelf ook niet (meer).

3 likes

Ik heb gisteren mijn sportabonnement opgezegd per mail, krijg ik net na sluitingstijd een reactie dat je niet kan opzeggen per mail en dat je langs moet komen. Wat een gezeik, en dan ook een maand langer betalen zeker want niet meer voor de eerste vd maand :unamused:

1 like