Waar erger je je aan? #13

Nou dan zit je hier op het forum niet op je plek ben ik bang :joy:

15 likes

Hier kan ik gewoon de nieuws-, actualiteiten en politieke topics enzo vermijden als ik daar even geen zin in heb. Maar op Instagram en twitter bijvoorbeeld niet, helaas.

3 likes

Ik heb een tijd geleden gewoon gegoogled op een kledingmaker in de buurt. Ik heb daar voor 6 euro een trui laten repareren (zie je helemaal niks meer van) terwijl ik 30 euro van de winkel terug had gekregen. Ik geloof dat een nieuwe rits ook niet zo duur is.

1 like

Ow waar is die actie?

1 like

Thnx! Zit niet in mijn stad helaas

3 likes

Wij zijn regelmatig aan het klussen in huis, nu leggen we een vloer in één kamer en dat is prima te doen qua werk, alleen iedere keer wordt gewoon heel het huis een grote bende. Nu is die kamer klaar en de rest van het huis een grote rommel.

2 likes

Krijg ik een gigantische rekening van de orthodontist van mijn dochter. “Plaatsen beugel” bijna €500,— (ik zou dan 80% betalen)
Terwijl ze alleen nieuwe elastiekjes heeft gehad de laatste keer!
Zucht… moet je daar weer achteraan.

2 likes

Dat ze in politie series als ze iemand zoeken en diegene op straat zien ze al op 20 meter gaan de naam gaan roepen waardoor er een achtervolging ontstaat. Besluip iemand dan gewoon?!

7 likes

Die fucking lilly van duo lingo met dr sassy opmerkingen. Het boeit haar zogenaamd niet of ik mn woordjes leer of niet maar het moet wel nu nu nu.

Anyhow ik erger me dus aan mn luiheid om meldingen uit te zetten

13 likes

Oh mag ik je toevoegen dan zal ik je soms ook nog even pushen om te gaan oefenen, kan je denk ik wel waarderen. :japanese_ogre:

4 likes

Dat ik alle verschillende dj’s op het festival achter mijn huis door elkaar hoor.

Aan mezelf omdat ik altijd zo slecht kan slapen als m’n vriend nog thuis moet komen van een feestje. Lig nu alweer sinds half 4 wakker omdat ik lig te ‘wachten’ tot ie thuiskomt. Zou echt zo graag willen dat ik gewoon lekker kon tukken.

4 likes

Sinds E2 dood is staat de wereld zogezegd stil? Het nieuws is nu echt niveau “oh nee, the crown legt opnames stil uit respect!!”. Ik wil gewoon weten wat er in de wereld gebeurd? Niet alle roddels die totaal niet interessant, nuttig of van invloed zijn.

11 likes

Ik zou alsnog een klacht indien bij de horecagelegenheid. Dit kan echt niet hoor!!
Zijn jullie een beetje van de schrik bekomen?

E2 klinkt als een robotje uit een disney film hahah

6 likes

ja zo idyllisch wordt ze nu wel gepresenteerd door de media!!!

4 likes

Ja er is ook weinig nieuws rondom haar dood. Ze is dood, dat is het nieuws, en alles wat nu gebeurt was exact te voorspellen. Maar het halve journaal wordt eraan besteedt. Ik kijk het graag want ik vind het allemaal dusdanig belachelijk dat het een soort train wreck is, en ik smul er ook van als Charles weer eens Mahmá zegt, maar er is gewoon geen nieuws.

7 likes

Die van mij ook! En ik weet ook niet meer waar ik leuke kleren kan kopen.

2 likes

in dat straatje presenteer ik je dit geweldig belangrijk nieuws

7 likes

Ik kan ook niks vinden. Ik moest een nieuwe broek hebben en heb er gewoon 1 gekocht die pastte. Klaar mee. Maar met tops vind ik het nog lastiger

2 likes