Waar erger je je aan? #13

Eerst als je op Spotify op Queen zocht kreeg je gewoon direct de band ervoor. Maar nu krijg je opeens het “genre” Queen Elizabeth II 1926-2022 ervoor??? Hoe is ze opeens een genre

13 likes

Naast ons woont een vrouw die werkelijk altijd haar (kleinkinderen?) over de vloer heeft. Meiden zijn een jaar of 15 a 16 en hebben er een handje van vooral buiten te lopen schreeuwen/schelden. Harde muziek erbij aan en staan vozen met hun vriendje terwijl omi toekijkt.

Leuk als je probeert te slapen uit je nachtdienst

:rage:

AH heeft weer verzamel actie en nu staan er van die kinderen achter dranghekken hele tijd te roepen om plaatjes.
Zo irritant. Ik kan ook niet tegen die leeftijd kinderen.

Heb net zelf een garnalen tattoo op mn pols geplakt uit nostalgie van de kauwgom vroeger.

9 likes

Net jam gemaakt en wou het in potjes gieten. Dat is wat secuurder werk, want je wilt geen hete jam over je heen. Gaat de bel.

Is het een deur aan deur verkoper

:face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Mezelf. Ik probeer iets te verzinnen om vanavond te eten voordat ik boodschappen ga doen, maar ik heb serieus nergens trek in terwijl ik wel honger heb

1 like

Een buitenbios (met koptelefoons) in mijn stad mocht niet doorgaan, want programmering eindige na einde-feestjes-tijdstip. En nu dreunt Life of Pi m’n woonkamer binnen van een andere buitenbios zonder koptelefoons en die voor 23:00 uur klaar is. IRRITANT

Ik ben mn apple watch kwijt. En als ik hem zoek via find my dan zou hij in huis moeten zijn want op een of andere manier maakt hij altijd s’nachts verbinding met m’n telefoon :face_with_monocle: echt irritant

Alle story’s op instagram spelen zich opeens standaard met geluid af ook als mijn telefoon op stil staat. Echt heel irritant maar het is schijnbaar een bug die ze aan het fixen zijn.

11 likes

Ik hoorde net allerlei basgeluiden boven m’n tv uit dus dacht dat de buren een feestje hadden. Is het blijkbaar een festival 5km(!) verderop. Wtf. Lijkt me ook niet de bedoeling dat je daar 5km verderop nog zoveel last van hebt toch? :cry:

3 likes

Dat is wel heftig ja. Misschien staat de wind jullie richting op?

4 likes

Ik heb late dienst gehad tot 23u en heb morgen (straks) weer vroege dienst en kan uiteraard niet slapen terwijl mijn wekker over 5 uur alweer gaat :sob: lig al anderhalf uur te draaien, ellende

Schoonfamilie en vriend die muziek en/of tv hard aanzetten en dan ook nog binnensmonds praten vaak dus de hele tijd: wat?! vragen als ze praten.
Weet niet of ik gewoon geïrriteerd ben doordat k moe ben maar pff zet gewoon die muziek zachter en mompel niet zo.

Zo dus: iemand wat drinken? Wat? Drinken? Oh drinken? Nee. Iemand anders: wat? Drinken?
En dat dan de hele tijd.

En mijn vriend rijd auto net als mijn schoonvader (merk ik nu ik bij hem in de auto zit omdat hij ons opgehaald heeft) en ze sturen allebei heel veel ofzo weet niet hoe ik dat moet uitleggen maar heel irritant. Wordt echt zeeziek zo. Gelukkig rij ik bij ons over het algemeen het meest. Sws is mijn vriend zijn rijstijl een ergernis want dus zo veel sturen maar ook een beetje traag (100 als je 120 mag enzo pff) en hij kijkt dan zo om zich heen. Rij door, mee met het verkeer en let op de weg ipv de omgeving.

Zo dat is er weer even uit😂

2 likes

Aan mannen die hun klauwen niet thuis kunnen houden

10 likes

Hier gisteren 1 km verderop . Lag in bed gedwongen naar kut Suzan en Freek te luisteren :sob:

3 likes

Ja dit is zo irritant, ik vergeet het ook steeds, waardoor het geluid de hele tijd keihard het hele kantoor over gaat (of tijdens vergaderingen :rofl::smiling_face_with_tear:) en natuurlijk altijd met filmpjes die beginnen met “I NEED A SUGAR DADDY” enz.

3 likes

Alle alleen maar kleinborstige modellen op foto’s online, zodat ik niet kan inschatten hoe schandalig heftig het decolleté is als ik eenmaal de jurken in huis heb.

10 likes

Was hier gisterenavond ook. Zelfs met ramen dicht kon ik niet slapen voor het voorbij was :cry:

4 likes

Mensen in de trein die luid filmpjes kijken op hun telefoon.

Echt zin om naar de action te fietsen en een heleboel oordopjes te kopen en aan iedereen te geven die filmpjes en gesprekken op speaker in de trein kijkt

7 likes

Ja echt belachelijk hè? Stopte echt pas rond half 1/1u ofzo. Begrijp dat de gemeente deze locatie wil gaan kopen voor nog meer festivals :+1:t2:

Denk dat we in dezelfde stad wonen, was ook niet blij toen ik dat las.

2 likes