Waar erger je je aan? #13

Je kan zelfs op duo lingo lastig gevallen worden door mannen.
POR QUEEE

8 likes

De niet enthousiaste reactie van m’n gezinsleden als ik een leuk nieuwtje vertel over mezelf en m’n plannen. Meteen zoveel serieuze, praktische vragen. Zelfs ‘wel wat je wil?’ Joe, anders doe ik het toch niet. Mijn enthousiasme is hierdoor ondertussen ook ver te zoeken. Ben gewoon blij voor me

5 likes

geldt hij als taalpurist? hmm ik zal eens op zn taalgebruik letten in die docu over zijn gezin. dat lukte laatst touwens niet en toen zat ik met een dubbele ergernis. (of juist niet? :thinking: )

4 likes

Er zit een onvindbare mug op de slaapkamer :unamused:

4 likes

Mijn energiekosten zijn opeens zo hoog! En eten ook. En opeens is ĂŒberhaupt ademen en leven al bijna te duur.

5 likes

Walgelijk.

3 likes

Mijn verlate slaapfase, wilde fris en fruitig zijn voor mijn nieuwe baan.

4 likes

Fucking terror onweer

8 likes

Nou inderdaad! Mijn hele feed vol met foto’s van mensen op een bedrijfsuitje/sponsorfeestje in Zandvoort. ‘Zoooo trots om hier te zijn met bedrijf X’ blegh ga weg

1 like

Die puber parfummetjes in de ochtend.

8 likes

Pubermeisjes die zich in vloeibare suikerspin hebben gerold.:nauseated_face:

2 likes

Vogue deo

6 likes

Nja dit waren puber jongens in parfum wat vast “Wild leather ocean sexbomb” heete ofzo

9 likes

Dat m’n favorietenlijst bij H&M is leeggegooit.

2 likes

oeps balkondeur open laten staan vannacht waardoor de laminaatvloer in mijn woonkamer is natgeregend

wel lekker afgekoeld binnen nu

Nog irritanter vind ik het steeds hogere wappie-gehalte. De hoeveelheid posts over the great reset op m’n tijdlijn begint ook een beetje uit de hand te lopen. Wel handig om te weten wie in je netwerk dus wappie zijn!

7 likes

Airco.

Ja het is lekker maar is het nou echt nodig in Nederland. Zag net ook een meisje op Insta die helemaal één is met de natuur en alles maar omdat het een keer dertig graden in haar woning was heeft ze airco aangeschaft. Wilde bijna een berichtje sturen ‘daar gaat je natuur’.

20 likes

Oh ja dit dus! Ik heb iemand die aangaf dat ik nu nog voor het geloof kan kiezen omdat de eindtijd nu ECHT bezig is. Moet dan wel christen worden want alles daarbuiten is duivels. :expressionless::expressionless::expressionless:

3 likes

Het lijkt wel of ik steeds meer last krijg van mijn ovulatie? ‘Vroeger’ had ik alleen een opgeblazen gevoel en obstipatie maar de laatste tijd heb ik ook meerdere dagen buikpijn. Het moet verdomme geen tweede menstruatie gaan lijken :angry:

7 likes

Heb ik ook, maar wel al jaren.
Ik kan echt bijna niks tijdens m’n ovulatie (word zelfs misselijk/onwel ervan). Van mijn menstruatie heb ik eigenlijk geen last.

Ik maakte me er op een gegeven moment veel zorgen over dus heb een echo laten maken van de hele boel tijdens mijn ovulatie. Zag er toen allemaal prima uit.

2 likes