Waar erger je je aan? #13

Heb je heel toevallig het abonnement afgesloten via e-mail? Want dan zijn ze ook verplicht om je het op die manier op te laten zeggen.

2 likes

Ik had me wel aangemeld per mail maar toen moest ik ook naar de club komen om een handtekening te zetten om het rond te maken. Dus ik denk dat ik die kaart niet kan spelen helaas. Maar ik vind het vooral heel frustrerend dat ze dan pas reageren nadat ik Ć¼berhaupt niet meer langs kan komen vandaag om het rond te maken, waardoor ik er dus langer aan vast zit. Komt een beetje berekenend over (want normaal reageren ze altijd binnen een paar uur op mail en nu na 1,5 werkdag en ben ik te laat om er eind van deze maand vanaf te zijn)

2 likes

Snap ik! Is je initiƫle periode van het abonnement al afgelopen? Dus stel je had een jaarabonnement, is het eerste jaar dan al voorbij? Want in dat geval mag je iedere dag van de maand opzeggen en gaat dan de opzegtermijn in. Dus opzeggen voor de eerste van de maand is dan niet aan de orde. Mijn vorige sportschool heeft dit ook geprobeerd en toen heb ik ze onderstaand linkje laten zien.

6 likes

Mijn familie die het altijd over ā€˜ventjeā€™ of ā€˜kereltjeā€™ of ā€˜mannetjeā€™ heeft.

2 likes

Note to self: niet het stuk boven je bovenlip threaden als je ongesteld bent. Godver dat deed pijn. En normaal voel ik het amper.

Dat ik niet kan slapen omdat ik zo veel jeuk heb aan mijn in totaal 5 muggenbulten. Ik word echt helemaal gek ervan. 3 zitten er ook op mn rug, dus kan er amper bij.

1 like

Dat ik niet kan slapen omdat ik gespannen ben voor morgen (1e schooldag nieuwe opleiding) en mn vriend niet naast me ligt.

2 likes

Ik heb 1x geld betaald aan wikipedia en nu krijg ik de hele tijd mails en dringende oproepen of ik alsjeblieft weer wil doneren

8 likes

En Humanistisch Verbond. Ik had die petitie rond abortus uit het strafrecht ondertekend en sindsdien hebben ze me al zeker 10 keer gebeld. Waaronder op een dag 5 keer achter elkaar, ik schrok me rot toen ik zag dat ik 5 gemiste oproepen had. Maar nee het was gewoon het HV :roll_eyes:.

8 likes

Dat mijn werk de thuiswerkvergoeding die iedereen standaard kreeg heeft aangepast. Nu moet je elke maand registreren wanneer je thuisgewerkt hebt, wat erg slim is want daar ben ik dan weer te lui voor.

6 likes

Aan mezelf. Ik heb 2 weken geleden zoā€™n gratis whitepaper gedownload via LinkedIn en sindsdien zoveel gestalkt door dat bedrijf dat ze een gesprek met me hebben ingepland om hun product te verkopen. Het bedrijf waar ik werk heeft helemaal geen behoefte aan dat product maar nu moet ik wel een half uur ā€œdigitaal koffie drinkenā€ omdat ik geen nee durf te zeggen.

1 like

ik zeg schat tegen iemand gewoon casual widdewel en hij zegt lieverd terug :nauseated_face::woozy_face:

Lol ik betrapte net iemand die fotoā€™s van mij aan ā€˜t maken was, had eigenlijk moeten vragen of ze de fotoā€™s wilde Airdroppen

5 likes

Iemand deed dat ooit bij mij met flits. En zo van oeps mn twlefoon doet raar. En daarna deed ze t nog eens met flits pff.
Heb het toen terug gedaan " oh mijne doet ook gekā€¦"

29 likes

Eten maken en dan geen trek hebben en een uur naar je bord staren tot je jezelf moet dwingen het echt wel op te eten. Ik heb een lekkere lunch gemaakt (of ontbijt, heb nog niet gegeten vandaag), maar nul trek hierin.

3 likes

Huh maar waarom ook.
Vond ze je lekker? Leek je op iemand? Vond ze je outfit inspirerend?
Jammer dat we het nooit zullen weten.

4 likes

Ugh bij ons is het andersom. Je krijgt geen km vergoeding meer. Je moet invullen wanneer je naar locatie bent geweest en dat declareren. Ik woon dicht bij mijn werk en ben daar dus ook te lui voor voor die paar centen. KM vergoeding is al bij ons naar beneden gegaan omdat ze fietsen naar werk willen belonen, daar krijg je dan meer voor per km. Op zich een goed initiatief en normaal fiets ik ook alleen nu even niet. Kinderen hebben nog vakantie en moet die dan eerst ergens afzetten. Maar ook al fiets ik dan ben ik nog te lui om te declareren.

1 like

ik ben aan het proberen om iets op youtube te kijken dat geblockeerd is buiten de VS en dit is zo irritant? Het is iets dat niet eens gelicensed wordt

1 like

Gaat ze dan een man zoeken?

1 like

klinkt bekend

1 like