Ik heb stofzuigerzakken nodig dus ik liep even snel de blokker in om te kijken hoeveel ze daar kosten tov bijv de action. Er stond net een medewerkster ze bij te vullen dus ik kon niet goed bij het schap.
Ze vroeg welk merk en model stofzuiger heb je? Ik: oh weet ik even niet maar ik wil gewoon even kijken.
Vrouw: ja dat is niet handig he. Hoe ziet je stofzuiger er uit?
Ik: nou ik ga ze nu niet kopen ik ben heel even aan het kijken.
Ging ze met een enorme attitude opzij met de opmerking nou van kijken brand de schoorsteen ook niet.
Joe ik ga wel naar een andere winkel dikke doei
Hahaha alsof ze commissie krijgt over de stofzuigerzakken
Ik kwam er deze vakantie achter dat ze in de Dikke van Dale dit woord ook gebruiken voor steentjes laten stuiteren op het water.
Ja ze nam het heel persoonlijk maar ja als je zo tegen elke klant doet dan koopt er sowieso niemand wat
Hoe noemde jij dat dan ipv keilen?
Ketsen
Ketsen ken ik alleen in de betekenis van seks hebben, klinkt wel heel puberaal.
Ik vind de manier waarop Eva Jinek interviewt altijd zo vermoeiend. Gast zegt âhet heeft vannacht geregend en ik heb onweer gehoordâ en dat moet Eva dan aaaaaltijd herhalen: âdus je zegt dat het vannacht heeft geregend en dat je onweer hebt gehoordâ (zomaar een voorbeeld natuurlijk).
Echt een reden voor mij zo min mogelijk te kijken
Heb verder nooit de link gelegd
De ns. Ik haat ze gewoon. Kom gewoon je medewerkers tegemoet, iedereen blij
Ja maar volgens mij hebben ze dat met t laatste bod best wel gedaan. Vind het eerder vervelend dat de vakbonden nu nog roepen dat de stakingen doorgaan. Het is toch gewoon t idee dat je sowieso moet onderhandelen, niet dat je 100% krijgt wat je eist?
Ns laat nu weten dat als de stakingen doorgaan het landelijke stakingen worden en niet regionaal zoals aangekondigd.
Nouja als je in een langdurig cao conflict zit en al zo ver bent gegaan dat het tot meerdere stakingsdagen is gekomen, snap ik dat je niet zomaar toegeeft. Zeker niet als het bedrijf waarmee je onderhandelt te lang slecht voor het personeel gezorgd heeft. Onderhandelen is wat mij betreft niet in het midden eindigen, maar eindigen bij wat fair is.
Sorry maar de ns heeft meer dan genoeg geld om hun mensen op een fatsoenlijke manier te gemoet te komen hoor.
Je weet toch niet hoe ver de vakbonden de ns al tegemoet zijn gekomen. Stakingen gebeuren echt niet zomaar.
Tienerjongens die me meissie noemen
Beveiliging die met in winkels achtervolgt
Ja maar ik dacht dat dat juist dus nu ook aangeboden was, de eenmalige bonus en die loonsverhoging ook(oa minimum naar 14 euro per uur en 5% loonsverhoging). Alleen niet alles met de inflatie. Plus de reizigers zijn denk ik uiteindelijk de dupe want de prijzen die toch al vrij hoog zijn zullen wel gaan stijgen.
Ik wil niet zeggen dat ze geen gelijk hebben met wat ze eisen oid, maar meer dat voor mijn gevoel het âwe zijn aan t onderhandelen maar de stakingen gaan doorâ een beetje botst. Ik zou denken je onderhandelt en als dat vast zit (zoals t zat voor het aanbod) dan ga je staken.
Daarnaast snap ik ook niet dat de NS niet meer doet hoor, zeker omdat ze al met personeelstekort zitten en als je de werkomstandigeheden niet beter maakt trek je nooit werknemers aan.
Ik kom binnen in de sportschool en het is er echt fucking heet?? Dus ik zeg is de airco kapot? Ohh vergeten aan te zetten
Hoe kan je dat nou vergeten
Mân kat heeft wéér op de bank geplast. Het stinkt zo erg
Juist vastleggen hoe je omgaat met inflatie lijkt me cruciaal als je in tijden van extreme inflatie onderhandelt over salaris.