Ik zie deze reactie hier vaker over oordopjes kopen en uitdelen. Maar je kunt toch ook naar zo’n persoon toe lopen en vragen of ze hun geluid uit willen zetten? Ik doe dat zelf eigenlijk altijd wel.
Ik ben echt helemaal klaaaaaar met het geluid van de stories van Insta. Wanneer gaan ze dat aanpassen
Ik wil al twee jaar ofzo heel graag verhuizen en nu ga ik eindelijk verhuizen, is het extreem kut. Hoezo hebben we in 40m2 zo fucking veel zooi verzameld en waarom is alles stoffig en hoezo ben ik na 2 dozen inpakken al moe
Het is zondag avond en t is poeeepie druk in mn trein. Hoe dan.
Vanochtend was het ook al best druk. Waar gaat iedereen heen joh.
Zijn dit niet alle studenten die weer met tupperware bakjes vol eten van thuis terug naar kot gaan
Volgens mij rijden er heel weinig treinen dit weekend. Tussen Lelystad en Dronten is sowieso gezeik dus iedereen die van Noord naar Randstad moet moet via Amersfoort/Utrecht en die treinen zijn ook takkedruk. En er was ook iets bij Deventer/Arnhem volgens mij.
Op beide trajecten die ik regelmatig reis, rijdt sinds september nog niet eens de helft van het aantal treinen door de nieuwe dienstregeling. Afgelopen weken was dat doordeweeks al regelmatig door staking en werkzaamheden, en daardoor was wat er wel reed ook gelijk superdruk. Met ook nog eens korte treinen.
Ja hier hetzelfde, mijn trein van vanmorgen 9.12 was zelfs al super vol en nu op de terugweg weer. Heeft bij mij denk ik ook te maken met de ic direct die niet rijdt dit weekend dus iedereen zit op het gewone Amsterdam - Rotterdam traject
Ja, dit soort collega’s zijn vreselijk. Vorige week had ik nog vakantie. Ik heb alles netjes ingesteld (mail, intranet, whatsapp van het werk etc), gaat ze me privé appen of ik aan het werk ben en of ze me kan bellen.
Dus ik zeg nee, want heb nog vakantie en dat ik me afvroeg waarom ik al die afwezigheidsassistentie aan heb staan, als ze er toch niet naar kijkt. Had ze niet naar gekeken (???). En vervolgens zeggen dat ze me maandag direct zou bellen. Ik wacht nog steeds. Moet je daarom mijn laatste vakantiedag vergallen?
Grrrr ik ben zo moe en voel me niet lekker: keelpijn, hoofdpijn. Morgen moet ik vroeg op.
Me: brain I’m tired and under the weather and tomorrow’s an early day can we PLEASE just sleep?
My brain: sleep… S L E E P. s-l-e-e-p. Nope. Never heard of it. I don’t know her. What’s a sleep?
Ik heb nooit echt wat met de Royals gehad maar sinds Elizabeth is overleden loop ik echt met een knoop in mijn maag rond. Voornamelijk als ik oude video’s en foto’s van haar zie rond de jaren 50/60. Waarschijnlijk komt dat omdat mijn oma precies op haar lijkt, maar pff. Ik lig er gewoon wakker van. Slaat precies helemaal nergens op.
Waar ik me ook aan erger is dat ik nu dus allemaal tiktoks voorbij zie komen waardoor ik er zo in mee ga dat ik helemaal geinspireerd raak door de kledingstijl. Wil mezelf dan gelijk een soort van veranderen en ook zo classy zijn als Kate e.d.
Ik erger mij aan Sander Schimmelpenninck en snap niet waarom veel mensen zo met hem weglopen. Rutger Bregman valt in het niet in vergelijking met die betweterige snob die zijn stukjes baseert op aannames en onderbuikgevoel. Dit terwijl hij anderen daarvan beticht. Zijn column in de Volkskrant vandaag is ook weer van dat hemeltergende niveau. Strekking: Sander heeft een interview gezien op televisie met een protesterende Groninger bij Ter Apel. Zijn conclusie: het doet hem denken aan zijn jeugd in Twente —> het hele platteland, overal, is rechts. Foei foei, plattelanders.
Schimmelpennincks hele carrière hangt momenteel aan elkaar van overal je brak onderbouwde mening spuien
Toen ik de vrouwen US open finale wilde terugkijken keek ik per ongeluk op de nos en zag ik de uitslag en nu bij de mannen doe ik het gewoon weeeeeer
Waarom besluiten baarmoeders altijd je gaan te vermoorden in de week dat je het super druk hebt.
Er zit hier in het hotel een Vlaamse mannelijke vriendengroep en m’n hele (gunstige) vooroordeel dat Vlamingen sympathieker en minder asociaal zijn dan Nederlanders is naar de knoppen. Wát een eikels.
Gister was ik even in het zwembad en zij zaten daar ook met 5 of 6 man, zaten ze in het Vlaams hardop over de borsten van een Spaanse vrouw 3 meter verder te praten, echt zooo denigrerend, echt zo van: ahhh waar zouden die van gemaakt zijn, pur of isolatiemateriaal of glaswol, ja om het te weten moet er toch iemand effekes voelen he. Die vrouw trekt 1 seconde haar bikini recht, zij weer: ah ja madameke, raak ze maar eens even goed aan.
Ik dacht hele tijd: zal ik wat zeggen of niet. Toen deed een van die gasten iets onhandigs waardoor die bijna viel en daar moest ik om lachen, toen zei er eentje: haha zij zag het ook, ze lacht je uit. Toen kon ik me niet meer inhouden en zei ik: ja ik zag het en ik hoor jullie vrouwvriendelijke gesprek ook, echt super. Toen ben ik er uit gegaan, maar zij natuurlijk ook zo van: oehhhh en lachen.
Kneuzen. Zijn echt mannen tussen de 35-45 jaar denk ik. Eentje zit nu bij het ontbijt hele tijd naar me te kijken. Erger me nu ook aan alles bij hen, bijvoorbeeld dat er net een direct bij binnenkomst hier een fles Prosecco ging open trekken, terwijl: dat mag best, dat ding staat er niet voor niets.
Dat ik op mijn werklaptop niet kan inloggen op de site van de hogeschool. Waardoor het vet onhandig is als ik onder werktijd even wat voor school wil/kan/moet doen.
Als je je onprettig voelt, is het 100% geoorloofd om een melding maken bij het hotelpersoneel. Ik vind dit in ieder geval niet normaal en dat gesprek dat ze eerder hadden ook niet. Vervelende mannen heb je overal en in elk land. Maar ik ben erg veel lastiggevallen in het Vlaamse uitgaansleven (veel meer dan in Nederland). Op de een of andere manier lijkt het Nederlandse accent ook wat los te maken in België (van uitgescholden worden voor kut Nederlander tot oooh wat het gij een geil accentje). Nou goed ik denk dat Vlaamse mannen niet zo heel anders zijn dan de Nederlandse, 95% is gewoon kut en in van die kloterige groepsformaties al helemaal.
Communicatie en Wachtdiensten . Ik heb eerst twee uur in de wacht gestaan om het over mijn probleem te hebben, dan geven ze een tijd door waarbij je je kei hard moet haasten om op tijd te zijn blijkt er bij het inschrijven dat je afspraak een uur later is dan gecommuniceerd
Badpakken en naar de wc moeten