Waar erger je je aan? #13

Haha je was me voor. Wat een onuitstaanbaar stukje interessantdoenerij.

5 likes

Ja, ik vond het ook gelijk bijzonder dat het beroep van de ouders erbij stond. Ik besefte me ook dat ik daardoor Daan nog minder leuk vond, omdat ik me zo slecht met zijn achtergrond kan identificeren.

Maar ik vind Daan al irritant sinds die dubbele achternaam, haha

3 likes

Ik denk dat sommige mensen wel veel meer risico lopen op interessantdoenerij, maar kan me maar weinig mensen of stellen voorstellen waarbij dit format nĂ­Ă©t een cringefest wordt

2 likes

Haha, het ging in mijn familie app net al uitgebreid over dat interview.

Ik ben het voor een keer helemaal eens met Sylvia Witteman:

28 likes

Omg :joy:

4 likes

Kan je je ook voorstellen dat je iemand ontmoet en dan maanden gaat zitten mailen over je principes en ideeën?

12 likes

Nja wel als de een een seksloze pseudo-intellectueel is en de ander daar intrapt en zich volledig naar dat imago gaat vormen

Ja dat is gemeen maar man zet het dan niet in de krant

8 likes

Ik ga geen prima t-shirt weggooien honey. Kan gewoon onder een trui deze winter.

5 likes

Ik ben tering moe en vriend ook. Nu is hij gewoon naar bed gegaan en kan ik weer op onze dochter (6 maanden)letten. Ik doe het met alle liefde want ze is geweldig maar ik zou ook best een dutje willen doen. Maarja, meneer werkt de hele week en is moe. Ja, ik ook en ik doe geen dutjes als de baby slaapt


6 likes

afbeelding

8 likes

Mannen in de gym. Het kan Ă©cht nooit normaal. Tijdje terug een okee praatje gemaakt met iemand, nu kwam ik hem weer tegen en is het weer “Ga je zo nog in de sauna? Oh jammer. Keertje samen trainen? Nee? Ik dacht, kunnen we een beetje stoeien.”
Tering. En ik had in het eerste gesprek zelfs nog gezegd dat ik het irritant vond als mannen me aanspraken

Edit: hoe langer ik erover nadenk hoe geĂŻrriteerder ik word eigenlijk. Hij benaderde me met de vraag hoeveel ik nu train etc., prima, maar het gaat je echt geen hol aan waar ik woon en met wie.
En ik wil hem er eigenlijk op aanspreken maar hij is weg (of dus in de sauna, denk ik).

10 likes

neenee niet zitten mailen

We nodigden elkaar uit om onze principes en ideeën beter en scherper te verwoorden.

elkaar uitnodigen

10 likes

Haha ik opende dit topic ook voor dit interview (om in de stijl van het artikel te blijven).

Pretentieus doen over taal mag, is prima, doe ik ook, maar laat het dan nalezen? “Ik had een vriendje die (
)” ? En ‘prijswinnende schrijver’? Vrij veel anglicismen en slordigheden.

5 likes

Ha ik wist dat je ooit iets over (niet) betalen had gepost. Bedoelen ze deze situatie niet?
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/5219?u=ellegirltalk

1 like

Ahaha dit dacht ik ook maar ik heb het toch helemaal gelezen, wat vreselijk dit :joy:

Madeleijn: ‘Ik weet nog dat je erg bezig was met: ik ben iemand die ervaren wordt als moeilijk.’
Daan: ‘Ja en egocentrisch, hard.’
Madelijn: ‘Hard en fel.’
Daan: ‘Afstandelijk. Arrogant.’

En dit:
Daan: ‘Vind je me af en toe te streng?’
Madeleijn: ‘Hoe je corrigeert? Ja, je mag soms wel iets vaker zeggen dat
’
Daan: ‘In het begin stuurde je je NRC-columns op, nu niet meer.’
Madeleijn: ‘Omdat ik daar meer zelfvertrouwen in heb gekregen.’
Daan: ‘Ik dacht: misschien vind je al mijn punten en rode strepen irritant?’

Wat een type om mee samen te zijn :joy:

8 likes

Nee haha. Die heb ik inmiddels betaald. Dit is een andere dansschool die heel die klas mails heeft gestuurd maar iedereen heeft betaald

4 likes

Aan mezelf omdat ik ieder jaar in september helemaal los ga met aankopen doen. Hele jaar goed op m’n centen gepast en nu begint het feest weer :+1:t2:

2 likes

Even mijn karige achtergrond etaleren: wat is er mis met gebakje en hoe moet je dat dan noemen zoals het heurt??

4 likes

Op het labeltje een kruisje/stip oid zetten met watervaste stip zodat je sneller ziet welke je hebt

7 likes

Taart

3 likes