Ik schuif het badpak altijd naar de zijkant. Werkt niet met een grote boodschap, maar even snel plassen wel.
Vooral met een nat badpak plassen vond ik altijd zo vervelend.
Ik schuif het badpak altijd naar de zijkant. Werkt niet met een grote boodschap, maar even snel plassen wel.
Vooral met een nat badpak plassen vond ik altijd zo vervelend.
Ja altijd de vraag of je terug moet strompelen in je blote arie omdat je badpak onmogelijk is vastgedraaid om je benen. En sowieso natte wc’s
Nooit het zelfvertrouwen gehad om het te proberen, maar ik denk dat het wel kan werken.
Ik heb bijna de neiging om het te gaan proberen, maar ik pas toch. Ken mezelf.
Dat ik dit weekend niet normaal kon traplopen en nu de hele week op krukken moet lopen
Dat ondanks alle duidelijke aanduidingen niemand zich aan de busregels houdt, inclusief de chauffeurs.
Jongeren die op de ouderenplekken zitten (en niet slecht ter been zijn) mensen die op de rolstoel/kinderwagen plekken zitten en pas op staan als ik het vraag, en grootste ergernis : buschauffeurs die verwachten dat je voorin instapt en die hele bus niet eens omlaag doen tot je het vraagt.
Mn poolse collega heeft me verteld over pierogies. En nu heb ik honger en ik wil pierogies!!!
Is het enige waar ik aan kan denken en ik heb t uberhaubt nog nooit op.
of wipen en dat dat wcpapier (altijd dat goedkope dunne papier) half afscheurt, aan je natte vingers blijft plakken, etc
Nee, maar ik kan op zich wel logisch nadenken.
Iehh en nat wc papier op de vloer van het toilet
Is ook heeeeel lekker ik heb ze echt elke dag gegeten toen ik in Polen was en ik ga er over een maand weer heen en ga me dan weer helemaal vol proppen er mee.
Sorry niet echt hulpvol haha
Mn collega heeft me een naam vsn een poolse winkel gegeven dus daar ga ik maar eens heen haha
Jaaa super lekker!! Sowieso vind ik de poolse winkel leuk en alles lekker.
Bedelende kinderen bij de Albert Heijn voor plaatjes.
En ik heb melk gedronken vandaag en daarom moest ik eerder naar huis
Want je werk heeft geen wc?
Ik zat vanochtend nog te bedenken dat ik sinds de start van m’n baan (januari) nog geen een keer veel vertraging etc heb gehad met het ov en nu is er natuurlijk een storing Lekker over mezelf afgeroepen dit
Dat er nog steeds mensen zijn die niet weten dat handsfree bellen via de carkit je stilstaande auto in een soort luidspreker verandert.
Ja ik weet het wel, maar wat moet ik er aan doen
Ga jij kakken op je werk met een diarreeaanval en krampen?
in ieder geval niet in mijn straat komen bellen!!