Ik beloof het!
Maar waarom drink je dan melk als je er niet tegen kan? Of wilde je graag eerder naar huis haha.
Ik volg momenteel een voedingsschema om bepaalde intoleranties uit te sluiten, maar ik denk dat we de dader te pakken hebben.
Haha ja dat denk ik ook. Sterkte!
Ik zou met een diarree aanval niet eerst helemaal naar huis gaan nee.
Ja, want naar huis gaan red ik niet als ik melk gedronken heb en dan last van mn buik krijg.
Daarbij, ik heb door mn prikkelbare darmen al wel op ergere plekken dan werk moeten poepen dan mn werk
Mensen die voor een trap gaan stilstaan, of in het midden ervan
Of meteen na de roltrap
Dit soort grappen! Dit was altijd 3 voor 5 je krijgt er nu een pizza minder voor! inflatie ten top haha
En nee niet komen haten op deze diepvriespizza’s
Die van jumbo eigen merk bedoel je? Die waren ook altijd 3 voor 5
Noujaaaa
mijn haat is op de shrinkflation ik heb liefde voor diepvriespizza’s
Waarom zou je niet op je werk gaan schijten als het nodig is? Er is toch niets beter dan dit betaald doen
Oh nee dat gebeurde niet.
Oké en dan m’n grootste ergernis van buslife: bussen die echt meters van de rand stoppen waardoor ik die kinderwagen letterlijk niet de stoep kan laten raken en handen tekort kom. En dat ze niet automatisch de bus omlaag doen, maar dat kan ik iig vragen.
Kan je een bus omlaag doen? Dit heb ik echt nog nooit gezien of meegemaakt
Ja dan sluit die beter aan op de stoep. Handig voor looprekjes en kinderwagens. Maar ze moeten dan op een extra knop drukken en veel chauffeurs weten niet waar die knop zit (ze zijn trouwens wel altijd heel behulpzaam hoor als ik 't vraag)
Ja dat klopt ook wel, ik snap het probleem gewoon niet vanuit mijn eigen leefwereld omdat ik zelf echt niet de kracht zou hebben om dit op te houden tot ik thuis ben? Anderzijds is het wel hypocriet van mezelf dat ik hier over val in een nutteloze discussie waarbij iedereen @marley bij wijze van begint aan te vallen, dat is ook net fijn, zeker niet in zulke penibele situatie…
Wow grappig, nooit geweten!
DigiD storingen
Letterlijk altijd als ik moet inloggen is er een storing.
Voed echt mijn toch al niet bestaande vertrouwen in de overheid
Aan een buurvrouw van verderop die mij straal negeert en mijn vriend altijd heel slijmerig en uitbundig gedag zegt. Trut.
Kan dat bij elke bus? Ik heb het ook nog nooit gezien. Maar zijn er geen omstanders die je helpen dan? Ik zie dat hier meestal wel gebeuren. Of dwt ze even vragen kan je helpen tillen.