Oh dit gaat om qbuzz, ik weet het eigk niet van andere bussen.
En soms zitten er geen anderen in de bus die mobiel genoeg zijn me te helpen.
Ha ik zal er eens op letten! En oh ja dat kan ook nog natuurlijk, dat niemand je kan helpen. Had ik even niet aangedacht.
Onze buurvrouw maakt altijd een praatje met mân vriend en mij zegt ze vaak niet eens gedag
Echt raar dat soort types! Net glimlachte ik naar haar en zei âhoiâ en ze keek me aan, gaf geen enkele acknowledgement en zei niks en mijn vriend valt ze nog net niet om de nek.
Ik slaap met oordopjes en ik liet er één vanmorgen van het nachtkastje vallen. Ik zag dat hij onder het nachtkastje viel, maar dat ding is nergens meer te bekennen. We hebben het nachtkastje weggehaald, bed van zân plek gehaald, in alle hoeken en kieren gekeken⊠vervolgens heel de vloer afgegaan met de zaklamp, maar hij is echt spoorloos. En het irriteert me meer dan zou moeten
Heb je een kat of een hond die het kan gepakt hebben?
Nee ook niet
Bizar! En snap dat het je ergert.
Ik ben eens iets kwijtgeraakt tussen bed en matras, waarvan ik dacht dat het op de grond viel.
Maar misschien wacht je niet op ongevraagde tips, dan sorry!
Heb het matras + lattenbodem er ook al afgehaald, echt heel frustrerend dit
Oh pff, stom. Is het gewoon een slaapoordopje of een draadloos oordopje?
Ik snap je frustratie, ik haat dingen kwijtraken en weten dat ze eeergens in huis moeten zijn.
Heb je 'm niet half in je slaap in de zak van je pyjamabroek gedaan of iets dergelijks?
Jumbo heeft dezelfde aanbieding en ik was al helemaal enthousiast tot ik me realiseerde dat de pizza die ik altijd heb (mozzarella) âŹ2,59 kost. Nu even bedenken wat ik allemaal van die 18 cent ga doen
Slaapoordopje. En wilde net een nieuw setje kopen, maar deze is opeens niet meer verkrijgbaar⊠dus dubbel irritant haha. Deze waren zo fijn
Heb je ook in het nachtkastje gekeken? Daar heb ik lang geleden een sigaret gevonden die achter het bed gevallen was.
Ik vind het ook altijd zo nutteloos om met zijn allen op 1 persoon te springen, alsof dat een dialoog op gang gaat brengen. Maar dat zie ik wel vaker hierâš
Ja dat zeg ik toch
Laatst uitgetest, want inderdaad een nat badpak uit- en aantrekken is zo irritant, en het is gelukt! Gelukkig wel, want was ergens waar ik niet snel me om kon kleden als het mislukt was.
Vandaag hier ook. Ik kwam net met de kinderen aanrijden en zag ze praten. En zag der kijken en toen ik aan kwam lopen was het opeens snel fijne avond dag.
Ik ga er binnenkort 80 maken, kan wel een proefzakje opsturen