Waar erger je je aan? #13

Ahhh, ja stom he! Ik weet nu dus ook niet zo goed wanneer de nieuwe data vrij komen! Echt stom want ik kijk al super regelmatig voor 2 maanden en nu ineens stond het al open :frowning:

1 like

Ohh dat is heel toevallig, wij probeerden pas zondagavond 28-8 voor het eerst te reserveren en hebben ons toen pas aangemeld voor de nieuwsbrief! Maar het heeft voor mij geen haast hoor, dus ik blijf mn mail in de gaten houden!

3 likes

Aan dat ze hier in de straat steeds aan het klussen zijn inclusief een graafmachine, gezaag, geschuur en geboor en ik ben hoogzwanger en wil gewoon RUST. Het leek me slim om daarom oordoppen in te doen maar als je dat doet in combinatie met pepernoten eten krijg je alsnog een gehoorbeschadiging😡

11 likes

Oh jaaa, graag! Al wilde ik dus eigenlijk gewoon met mijn verjaardag :frowning:

Ik heb ook terug gezocht en enige email die ik heb is een bevestiging dat ik lid ben van de nieuwsbrief!

3 likes

Ik vond de warme zomer prima en dat het nu herfst wordt: ook goed. Maar ik heb er toch zo’n hekel aan dat je kleding na het wassen nu zo teringtraag droogt binnenshuis. Ik doe alles wat volgens het label mag in de droger, maar dat is echt 1/5 ofzo denk ik. Haat het.

29 likes

Ja dat is wel nog kutter. Ben wel blij dat ik de hele handdoeken-ondergoed was vanuit de wasmachine de droger in kan gooien en dat die iig goed droog in de kast ligt daarna, maar de rest. :rage:

2 likes

“Lekker hoor, fysio afspraak tijdens werktijd. Ik wil ook wel even een massage”

Ugh, ik ga echt kapot tijdens die behandeling en doe dit echt niet voor de lol :triumph:

7 likes

zeg gewoon frigo

6 likes

Ik vind t irritant dat als ik nu buiten kom denk “oh frisjes” en dan een dunne jas aantrek en even later de stoom uit m’n oren komt

14 likes

Ik vind het ook echt de hell, haha! Ik heb echt flinke problemen met nek en schouders, maar collega’s doen net alsof ik even tussendoor een ontspanningsmassage heb.

En al zou ik dat hebben, moeten ze nog hun mond houden.

2 likes

Mijn moeder weet altijd mn eetlust te verpesten.
Ze hoefde alleen wat ingredienten te halen voor mn tonijn burgers. Gaat ze ze al maken terwijl ik dat zelf wil doen. Zij heeft nogal een gave om mijn recepten te verpesten. Omdat ze dr altijd dingen extra bij gooit die ik niet lekker vind. Want dan heeft ze dat jamie olovan ( ja zo noemt ze hem) een keer zien doen ofzo.
En ja hoor ze appt me met " oh ik had perongeluk tonijn met stukken groente erin gekocht maar het is best lekker."

Ja sorry maar tyf het maar weg. Als ik gewerkt hem en tering honger heb moet je niet fucken met mn eten.

27 likes

Zo herkenbaar dit! Mijn moeder kijkt ook niet als ze boodschappen doet dus denkt altijd dat ze het goede pakt, maar komt dan dus vaak met het verkeerde thuis.

Ook een keer gehad dat ze bij mij iets lekker gegeten had en dat ze het recept gevraagd. Toen ik een paar weken later bij hun ging eten had ze dat ook gemaakt, maar wel wat aanpassingen (zoals gekruid kip gehakt ipv rundergehakt, parmezaan ipv mozarella) en dan verbaasd zijn dat het anders smaakt (en eigenlijk dus gewoon vies was)

6 likes

Mensen die als ze jarig zijn dat zo aankondigen als “chapter 28” of “level 30” :cry:

17 likes

Mijn vriend doet dit ook :smiling_face_with_tear: die ‘tweakt’ hele gerechten zodat er van het origineel niets meer overblijft.

“Als we in plaats van tomatenpuree dan het restje marcarpone gebruiken en we hebben nog 2 wortels die kunnen we ook toevoegen. Oh en in plaats van kipfiletstukjes hak ik gewoon een kipburger in stukjes”

:sob:

10 likes

Fucking buienradar die niet klopt.
Weer een nat pak verdomme

Buienalarm❤️

2 likes

Die bedoelde ik.
Liet het te laat weten :broken_heart:

2 likes

Ik heb mijn telefoon eindelijk weer eens geüpdatet(?) en ik erger me er zo aan dat de meldingen ineens onder in het scherm verschijnen. Ik snap ook niet wat het idee daarachter is en ik krijg het niet veranderd.

1 like

Ik zat net in de douche en dacht til het rooster van de douche eens op 🫠🫠:skull::skull::skull: überhaupt dom maar dit zat eronder:

GOOR DIER

Gelukkig wel dood

8 likes

In Griekenland zijn we! En hij was gelukkig dus al overleden maar bleh voel me helemaal kriebelig nu

5 likes