Waar erger je je aan? #13

Ik moet nog alles inpakken voor onze vakantie morgen en ik heb er de kracht niet meer voor đŸ« 

5 likes

Nog even doorzetten en dan op vakantie! :smile: Je kunt het!

2 likes

Alles maar ter plekke kopen dan

2 likes

Hondenpoep op allebei mijn schoenen. Zo vies :nauseated_face:. Ik wil het ook niet schoonmaken

4 likes

Ja dat werkt niet zo lekker met een baby helaas

2 likes

Baby ook ter plekke kopen

13 likes

Mijn persoonlijke hel is begonnen: m’n kind is begonnen met tanden wisselen :face_vomiting:

6 likes

Grrr weer zo’n organisatie die uit het niets een goedlopend product cancelt :sob:.
De McDonald’s iced frappĂ© met gewone chocola is niet meer. Is/wordt tot begin 2023 vervangen door witte chocola en framboos :disappointed_relieved:

4 likes

Ik wilde deze ook laatst proberen maar helaas
 heeft iemand nog tips voor iets wat erop lijkt? Bij Starbucks bijv?

1 like

mcdo doet dat plots veel? Eerst veel promotie met de cbo die ‘terug’ was en toen was 'ie plots weg
en ik wacht nog steeds tot het ontbijt terug is :frowning:

1 like

Oh man sterkte, ik kijk hier ook echt tegenop. Ik vind zo’n fietsenrek ZO goor om te zien.

2 likes

vega mckroket :sob::sob::sob:uit het oog maar nooit uit het hart

21 likes

Ik denk hier elke week nog aan. Hoe lang is het nu geleden dat ze er waren??

4 likes

Februari :broken_heart:
Ik heb hier ook echt zin in

2 likes

Heftig dit.

Ik neem nu soms maar die vega kipburgers maar die vind ik eigenlijk niks aan.

7 likes

Ja en nĂłg erger: wiebelende tanden :scream:

3 likes

Ik maakte een x iets bizars mee met een tand. Ik gaf een les over filmmuziek en de opdracht was horrormuziek onder een fragment zetten zodat je kon ervaren hoe dat het fragment veranderde. Dus ik zet dat filmpje en de muziek aan, lichten uit, creepy vibes. Na afloop doe ik het licht weer aan, zit er een kind met een tand in haar hand. Was die tand eruit gevallen tijdens het fragment. Nou sorry hoor. Echt letterlijk mijn nachtmerrie, tanden die er zo uitvallen.

12 likes

anaal

2 likes

Oh maar witte chocolade framboos is echt heerlijk. Die ga ik deze week eens even halen

@Ainu huh is ontbijt helemaal weg?

1 like

hier in belgië al sinds het begin van corona en het lijkt ook niet terug te komen :sob: (niet dat ik het ze kwalijk kan nemen, alsof er 's ochtends veel mensen iets komen halen)
edit oh grapje ik kijk nu net en het is wel verkrijgbaar op 5 locaties in brussel en luik!!

1 like