Nou ja, dat weet je natuurlijk niet zeker. Maar dat is meteen het punt: je weet niet zeker of de buren niet willen werken, want je kent de situatie (waarschijnlijk) niet helemaal, of helemaal niet.
dat mn vervelende keuken/ganggenoot toen ik de keuken binnenkwam heel parmantig tegen zân vriendin ging vertellen âoh wat is de keuken weer mooi schoon! daar zijn we toch wel even mee bezig geweest, altijd het vervelendste aan het koken hè schat! fijn dat we het samen zo netjes hebben gemaakt!â
ey maat als je vind dat ik het niet goed schoonmaak (wat ik altijd doe) zeg dat gewoon in plaats van zon toneelstuk op te voeren
Ijskast wordt ook alleen maar gezegd door mensen die willen laten zien hoe middle- tot upper class ze wel niet zijn lol
Betaal je veel geld voor een advertentie op een site. Staat de tekst vol typ/spel en stijlfouten.
Al aangegeven, staat het online, alsnog de helft niet aangepast.
Ben zelf geen taalwonder maar dit ziet iedereen. Of zelfs de Word spelcheck haalt het eruit.
Dat zooooo veel pantalons elastiek hebben aan de achterkant of nog erger dat gewoon de hele boord van elastiek is en er helemaal geen knoop is?? Sorry maar we zijn toch geen peuters meer? Als je dan een shirt of trui in je broek doet zie je zoân elastieken boord. Echt vreselijk lelijk
kan ie lekker meerekken met je luier
Wel echt een uitkomst voor mensen die slecht tegen broeken kunnen die strak zitten bij de buik! Ik heb dat bijna bij alle broeken helaas, terwijl ze in de winkel dan zelfs vaak zeggen dat ik wel een maat kleiner kan hebben.
Ben het verder wel met je eens hoor, veel mooier als je gewoon een knoop hebt!
Tegenwoordig nog steeds een heel gezellig kroegje!
Eens, maar wel verdomde makkelijk als je weer eens uitdijt
Met mijn verjaardag wilde ik graag bij een michelin restaurant eten, maar heel 2023 stond niet open en je kom lid worden van de nieuwsbrief om te horen wanneer het nieuwe seizoen open ging. En nu ineens is het nieuwe seizoen open en al vol en ik heb geen email gehad
Ik zou het restaurant op sociale media volgen als ze actief zijn. Meestal komen daar eerst de plaatsen die door annulatie vrijkomen. Welk restaurant is het?
Ja of als je heup & taille maat nogal verschilt dan kan het soms bijna niet anders
OMG is de witte chocola weer terug? Yesssss
Ja goede tip! Het de nieuwe winkel, maar mijn verjaardag is pas in februari, dus ik moet nog geduld hebben! En ik sta op de reservelijst voor een aantal dagen!
Wow toevallig, daar probeer ik ook te reserveren! Tot maart inderdaad helemaal vol!
Ahhh, ja stom he! Ik weet nu dus ook niet zo goed wanneer de nieuwe data vrij komen! Echt stom want ik kijk al super regelmatig voor 2 maanden en nu ineens stond het al open
Ohh dat is heel toevallig, wij probeerden pas zondagavond 28-8 voor het eerst te reserveren en hebben ons toen pas aangemeld voor de nieuwsbrief! Maar het heeft voor mij geen haast hoor, dus ik blijf mn mail in de gaten houden!
Aan dat ze hier in de straat steeds aan het klussen zijn inclusief een graafmachine, gezaag, geschuur en geboor en ik ben hoogzwanger en wil gewoon RUST. Het leek me slim om daarom oordoppen in te doen maar als je dat doet in combinatie met pepernoten eten krijg je alsnog een gehoorbeschadigingđĄ
Oh jaaa, graag! Al wilde ik dus eigenlijk gewoon met mijn verjaardag
Ik heb ook terug gezocht en enige email die ik heb is een bevestiging dat ik lid ben van de nieuwsbrief!
Ik vond de warme zomer prima en dat het nu herfst wordt: ook goed. Maar ik heb er toch zoân hekel aan dat je kleding na het wassen nu zo teringtraag droogt binnenshuis. Ik doe alles wat volgens het label mag in de droger, maar dat is echt 1/5 ofzo denk ik. Haat het.