Ja dat is wel nog kutter. Ben wel blij dat ik de hele handdoeken-ondergoed was vanuit de wasmachine de droger in kan gooien en dat die iig goed droog in de kast ligt daarna, maar de rest.
āLekker hoor, fysio afspraak tijdens werktijd. Ik wil ook wel even een massageā
Ugh, ik ga echt kapot tijdens die behandeling en doe dit echt niet voor de lol
zeg gewoon frigo
Ik vind t irritant dat als ik nu buiten kom denk āoh frisjesā en dan een dunne jas aantrek en even later de stoom uit mān oren komt
Ik vind het ook echt de hell, haha! Ik heb echt flinke problemen met nek en schouders, maar collegaās doen net alsof ik even tussendoor een ontspanningsmassage heb.
En al zou ik dat hebben, moeten ze nog hun mond houden.
Mijn moeder weet altijd mn eetlust te verpesten.
Ze hoefde alleen wat ingredienten te halen voor mn tonijn burgers. Gaat ze ze al maken terwijl ik dat zelf wil doen. Zij heeft nogal een gave om mijn recepten te verpesten. Omdat ze dr altijd dingen extra bij gooit die ik niet lekker vind. Want dan heeft ze dat jamie olovan ( ja zo noemt ze hem) een keer zien doen ofzo.
En ja hoor ze appt me met " oh ik had perongeluk tonijn met stukken groente erin gekocht maar het is best lekker."
Ja sorry maar tyf het maar weg. Als ik gewerkt hem en tering honger heb moet je niet fucken met mn eten.
Zo herkenbaar dit! Mijn moeder kijkt ook niet als ze boodschappen doet dus denkt altijd dat ze het goede pakt, maar komt dan dus vaak met het verkeerde thuis.
Ook een keer gehad dat ze bij mij iets lekker gegeten had en dat ze het recept gevraagd. Toen ik een paar weken later bij hun ging eten had ze dat ook gemaakt, maar wel wat aanpassingen (zoals gekruid kip gehakt ipv rundergehakt, parmezaan ipv mozarella) en dan verbaasd zijn dat het anders smaakt (en eigenlijk dus gewoon vies was)
Mensen die als ze jarig zijn dat zo aankondigen als āchapter 28ā of ālevel 30ā
Mijn vriend doet dit ook die ātweaktā hele gerechten zodat er van het origineel niets meer overblijft.
āAls we in plaats van tomatenpuree dan het restje marcarpone gebruiken en we hebben nog 2 wortels die kunnen we ook toevoegen. Oh en in plaats van kipfiletstukjes hak ik gewoon een kipburger in stukjesā
Fucking buienradar die niet klopt.
Weer een nat pak verdomme
Buienalarmā¤ļø
Die bedoelde ik.
Liet het te laat weten
Ik heb mijn telefoon eindelijk weer eens geüpdatet(?) en ik erger me er zo aan dat de meldingen ineens onder in het scherm verschijnen. Ik snap ook niet wat het idee daarachter is en ik krijg het niet veranderd.
Ik zat net in de douche en dacht til het rooster van de douche eens op š« š« :skull: überhaupt dom maar dit zat eronder:
GOOR DIER
Gelukkig wel dood
In Griekenland zijn we! En hij was gelukkig dus al overleden maar bleh voel me helemaal kriebelig nu
En ja waarom ik dat deed weet ik niet. Zat een beetje te klooien en vergat dat ik in een hotel was
Vond jij niet ooit de beruchte veenmol in huis?
Ik haat het als bedrijven een brief sturen met de boodschap :
āBEVAT AFSPRAAK. Wij komen op dan en dan dit en dit doen. U kunt ons verwachten tussen 8 en 12ā
Ik vond dat dus gister in mijn brievenbus tussen kranten en de datum betreft vandaag Vind het zo asociaal en vind dat ze gewoon een afspraak moeten maken in plaats van bepalen dat ze maar gewoon langskomen op een vrijdagochtend. Ik lig nu dus ook gewoon te wachten tot 9 zodat ik kan afbellen en hoop dat ze niet voor die tijd langskomen. Irritaaaaaant. Het is overigens ook niet echt onwil want ik moet echt weg en heb geen zin om de hele tijd in de stress te zitten of ik die persoon misloop of niet.
Het is ook gewoon in mijn brievenbus gestopt en niet via de post gegaan. Had het anders wel gezien in de postnl app.
Edit : Ergernis 2 is dat ik ook een kaartje heb gekregen van de netbeheerder dat ze binnen 2 maanden in de ochtend/middag/avond een keer langskomen om de meterstanden op te meten. Afspraak maken is dus ook niet mogelijk en als je niet thuis bent proberen ze het later weer. Zo hatelijk ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ga ook gewoon echt niet open doen in de avonden.
Dat al die broeken die nu āinā zijn (van die wijdere broeken met soepel stofje en vaak geen knoop) allemaal gemaakt zijn voor 1.70 of langer. En dat de petite lijn overal onder de 1.60 is. En ik 1.65 ben.
Aan mezelf. Heb vandaag een bruiloft en ben net als een kip zonder kop tig keer het huis door gegaan omdat ik mn schoenen kwijt was. Gelukkig was, want ik heb ze gevonden. Nu lekker als sweaty betty naar de kapper