Waar erger je je aan? #13

Aan mezelf. Eten is niet geworden hoe ik het wilde en ben moe en echt een klein kind en nu wil ik het eigenlijk gewoon wegpleuren. Moet me niet zo aanstellen en het gewoon eten maar blegh

1 like

Ik had laatst in het vliegtuig (shame, shame :bellhop_bell:) ook dat er zooo’n irritante meid voor me zat, ze was echt gewoon binnen 1 minuut m’n BEC?! Haha echt nog ooit gehad dat iemand me zo snel triggert.

Ik vond het irritant hoe ze nog hele tijd aan het appen was, terwijl de veiligheidsdemo al begonnen was (en je telefoon op flight mode moet dus), ik kon zien wat ze appte en ze appte hele tijd zuchtend super passief agressieve teksten met deze :kissing_heart: er achter, haha wat een bitch. Toen waren ze klaar met de demo, sprak de stewardess haar aan, had ze haar riem nog niet eens dicht, deed ze poeslief tegen die stewardess om daarna super kut over haar te praten tegen haar vriend naast haar. :triumph: Haha ik werd er zo boos van. Ze wisselde op haar telefoon ook echt super snel van scherm hele tijd, van whatsapp naar archief whatsapp en dan weer terug en dan weer van Insta naar Insta DM en weer terug naar whatsapp, zo snel dat je toch niks kunt lezen.

Ja mensen, let op, als ik achter je zit heb je kans dat er wordt meegelezen. Ik weet nu dat ze op een school werkt en naar De Streamers ging. đŸ« 

34 likes

Het geeft niet! De verpleegkundige heeft ervaring. Het wordt makkelijker voor je. Belangrijk is wel dat je niet in de plekken prikt totdat het genezen is.
Wil je weten waarom het blauw wordt?

Ik erger me aan mezelf omdat ik 5 minuten lopen van de snackbar woon en dat te ver vond in de regen (heb gewoon een paraplu) dus ik heb het besteld via thuisbezorgd en nu wacht ik al anderhalf uur op m’n raspatat en snackie, want duh zondag en kutweer.

7 likes

En toen zat er dus ook nog mayo op je burger :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahaha ja :cry:

Ik snap dat gewoon niet ??? Het was trouwens verder top want ze hadden én raspatat én souflesses ipv kaassoufle, dus ik dacht deze snackbar heeft echt goeie smaak.

Maar dan toch die mayo onder je burger vinden.

2 likes

:joy::joy::joy:

3 likes

Alleen mayo of ook nog curry oid erbij?

1 like

Hoe snel het wegtrekt weet ik niet, dat is ook wel een beetje persoon afhankelijk.
Het blauw worden komt doordat je nog niet zoveel ervaring hebt, ik denk dat je tijdens het injectie moment met de naald beweegt of dat je te langzaam gaat.
Ik denk dus echt dat het snel beter wordt, maar die blauwe plekken zijn niet erg. Logisch ook.
Ik heb honderden mensen geĂŻnjecteerd maar durfde het mij mijzelf niet :sweat_smile:

3 likes

Mijn auto is 11 augustus bij de garage geweest en heb nog steeds geen factuur gekregen. Vind t irritant want de aanloop er naartoe was al irritant (eerste keer waren ze de afspraak vergeten te noteren en was er dus geen plek, 2e keer is diegene die de reparatie zou verrichten niet komen opdagen dus ben 2x voor niks geweest) en nu dus dom wachten tot die factuur een keer komt. Wil t gewoon betalen zodat ik er vanaf ben

2 likes

Alleen mayo was t helaas

2 likes

Oke dan snap ik de deceptie! :-1:

5 likes

Ik heb 2 enorme muggenbulten op mn kont :sob::sob: jeukt echt verschrikkelijk. Zie er echt tegenop om met die jeuk in het vliegtuig te zitten + ik denk dat mijn baby weer de hele vlucht gaat schreeuwen dus geen zin in

Azaron werkt bij mij altijd als een tiet tegen jeuk. Sterkte!

Wanneer mensenmop facebook neerzetten: plaatje tegen scrollen.
Ik scroll dan juist door.

5 likes

Dat ik mijn boek voor in de trein ben vergeten mee te nemen :weary:

Ik heb een zoom meeting en erger me aan mijn eigen hoofd. Bij Teams heb ik altijd de spiegelfuntie aanstaan en nu bij zoom staat die uit. Waarom ziet mijn gezicht er nu totaal anders uit? Is dit hoe ik er altijd bij loop? Ben er helemaal door afgeleid

12 likes

Erg hù! Ik had deze shock begin vorig jaar toen iemand z’n scherm deelde op teams (met teams nog in beeld) en ik mezelf dus zonder de spiegelfunctie zag. Leek wel karbonkel. Hahaha nee maar het was wel even wennen nadat ik zo gewend was aan mezelf in spiegelbeeld te zien. Heb de spiegelfunctie sindsdien uit staan zodat ik kan wennen aan wat mensen zien. Het helpt wel. Maar ik mis de spiegelversie van mezelf ook wel

5 likes

Van die kleine dingetjes die je ‘even’ moet doen maar die PRECIES NOOIT werken. Ik moest mijn OV-kaart vervangen, maar de vorige stond nog op mijn oude adres. Na uiteraard eerst de gebruikelijke ‘gebruikersnaam vergeten’ en ‘wachtwoord vergeten’. Dan die kutkaart koppelen via 35 bladzijden aan gegevens en 14 miljoen codes invoeren.
Ik: klikt op adres vervangen
OV-site: Dat kan niet, want deze kaart is verlopen :smiley: :smiley:.
Dus ik denk: oké wat een achterlijk systeem, dan bel ik de klantenservice wel.
Klantenservice: keuzemenu van een half uur
Ik: druk op het juiste cijfer.
Keuzemenu: Hallo ik ben een robot wat is u vraag?
Ik: Ik kan mijn adres niet aanpassen op de website.
Robot: Klopt het dat u een vraag heeft over inchecken? :smiley: :smiley:
Ik: Nee totaal niet.
Robot: Ik snap het niet, wilt u uw vraag herhalen? :smiley: :smiley:
Ik: ADRES
VERVANGEN
WEBSITE!!!
Robot: Klopt het dat u een vraag heeft over uw saldo? :smiley: :smiley:
Ik: NEE KANSLOZE KUT!!! WAT EEN ACHTERLIJK SYSTEEM, TYFUS!
En toen heb ik opgehangen.

Het is mijn IT-huisgenoot uiteindelijk wel gelukt, maar WAT een frustratie levert dit op zeg. Ik snap ook gewoon meteen weer waarom ik dit soort klusjes altijd uitstel. Het werkt nooit en het kosten uren en daarna ben ik agressief. Ik zie overigens ook helemaal voor me dat die medewerkers aan het einde van de werkdag naar een montage gaan luisteren van klanten die tegen die robot schreeuwen.

32 likes

Elke dag van die reclames voor hypotheken, bouwdepots en andere huis-koop-gerelateerde zaken in mijn bankierenapp terwijl ik toch nooit van mijn leven een hypotheek kan krijgen of een huis kan kopen in deze klotemarkt. Daar hoef je me echt niet elke dag aan te herinneren hoor, fucking deprimerend. Ik ga naar een andere bank

19 likes