Waar erger je je aan? #13

Karbonkel is echt een goede omschrijving :joy: wel knap dat je de spiegelfunctie uit kunt zetten

6 likes

Het kattencafƩ in onze stad is weinig open en kan ook geen lunch meer aanbieden ivm personeelstekort. Dus ik keek op de website, zijn alle vacatures voor vrijwilligers. Dat vind ik niet meer zo van deze tijd.

25 likes

Instagram die denkt ā€œhet is net zoals YouTube tijd om je te overspoelen met zwangerschsdingen want je zit in die leeftijdscategorie. Alleen gaan we niet clearblue doenā€
Also insta: wil je ook de zwangerschap box?
Volgende add: zeker weten dat je vruchtbaar bent?

Like wat. Houd op. Ik steek er een hooivork voor.

2 likes

Ik ga hem nu ook laten uitstaan, ik probeer te werken aan mijn zelfacceptatie en dan helpt het wel als ik wen aan mijzelf op deze manier haha. Maar ik voel me momenteel ook een trol

4 likes

Dat Domino’s de vega pepperoni niet meer heeft

3 likes

Noooo, echt?! Ik ben er nog steeds niet van bijgekomen dat ze de panpizza’s niet meer hebben en dan ook nog die pepperoni weg :sob:

Waaaat. Geen panpizza = geen Domino’s.

3 likes

Jawel hoor, hij is er nog. Soms hebben alleen sommige filialen ff geen voorraad (dit weet ik omdat ik ook een keer zeer wanhopig contact met de klantenservice had opgenomen). Ik zie hem nog gewoon iig

4 likes

Ik krijg uitvaartverzekeringen :skull:

5 likes

Huh? Vorige week was hij er nog :pleading_face:

2 likes

Ooooh dat is een hele opluchting, hij stond er net bij het bestellen namelijk niet tussen (en ook niet los de vegeroni bij de ingrediƫnten). Hopelijk hebben ze m volgende keer weer

1 like

Oei dat is ook weer het andere uiterste.

Ja dan is de vegeroni gewoon even op. Een week later was hij er bij mij gewoon weer!

3 likes

Echt heerlijk als je je al niet helemaal top voelt, je toch vrolijk en energiek bent tijdens een (zakelijke) Zoom-meeting, en dan na afloop een berichtje krijgt met: ā€˜Je zag er niet zo goed uit, gaat het wel okĆ©?’ Vast heel lief bedoeld, maar please doe het niet.

Net als wanneer je moe bent, je toch weet te functioneren, en iemand dan constateert: ā€˜Je ziet er moe uit.’ OK, I’m out. Laat maar.

12 likes

gaat het je vooral om het eerste gedeelte? want het is toch juist lief/zorgzaam dat iemand zich om je bekommert?

4 likes

ā€œOp de socialsā€, ā€œhou de socials in de gatenā€ etc

2 likes

Inderdaad, de hele opmerking is vast lief bedoeld, maar door het eerste gedeelte word ik me dan nog bewuster van mezelf terwijl ik juist hoop de vermoeidheid/het verdriet te kunnen maskeren, zeker tijdens een zakelijk gesprek. Door zo’n opmerking weet ik dus dat het niet gelukt is en heb ik het gevoel er zo: :skull: uit te zien. Ook fijn als ik daarna ook nog de deur uit moet of moet videobellen.

Ik zou zulke opmerkingen denk ik alleen kunnen hebben van mensen die echt bezorgd om me zijn, anders vind ik dat je beter je mond kunt houden (of juist een compliment kan geven over iets zinnigs dat ik heb gezegd of dat mijn kleur trui me mooi staat of zo.) Dan nog zeggen mensen om me heen niet ā€˜je ziet er slecht/moe/vreselijk uit’, maar vragen ze eerder hoe het gaat of stellen gerichte vragen.

4 likes

dit triggert een ergenis van mij, ik hang nu al dagen urenlang in de wacht bij tele2. Ik wil alleen mijn adres veranderen godverdomme!!!

Mijn andere ergernis is dat het opeens zo fucking koud is in mn huidige appartement en ik natuurlijk al mijn winterkleren heb ingepakt want het zou toch niet super koud worden :smiling_face_with_tear:

Dit klinkt als een persoon die met de rijdende rechter mee doet hiervoor.

8 likes

Ik vind dit soort types ook altijd een beetje zielig, want als je tijd hebt om je druk te maken over dit soort dingen dan heb je echt hele lege dagen lijkt mij

18 likes