Waar erger je je aan? #13

Ik moet nu echt denken aan Darkwing Duck die zegt “laten we LEKKER LINK gaan doen”

Eend met echte snode plannen

Darkwing Duck intro nederlands (Dutch) (2012) (HD) - YouTube

20 likes

en ze zijn waarschijnlijk ook niet zo snood :joy: net als alle mensen, en ik wil dit eigenlijk niet opbrengen want ik walg ervan, die zeggen dat ze op boevenpad gaan.

3 likes

Mijn moeder verzamelt al 40 jaar dit soort briefjes. Toen ze in het buitenland woonde in een soort zuster flat stuurde ze regelmatig dat soort briefjes naar huis, zonder verdere correspondentie. Die met ‘dit briefje laten hangen!!!’ hebben een speciale plek in de collectie.

27 likes

Dit was ook mijn ergernis van vanavond. Echt sad.

2 likes

Bij camera instellingen kun je dat wijzingen, normaliter staat die functie aan waardoor jij jezelf in spiegelbeeld ziet. Dus je ziet dan gewoon wat je ook ziet als je in de spiegel kijkt. Maar als je die uit zet zie je jezelf níet meer gespiegeld, dus hoe andere mensen jou zien. En dat is dan zó vreemd. Voor mijn gevoel zie ik er dan totaal anders uit (in negatieve zin).

5 likes

Ik krijg sowieso altijd al een hartaanval als mijn camera op selfiemodus opent.

4 likes

Halve nacht wakker gelegen omdat ik zo verkouden was en dan overdag gewoon normaal kunnen ademen door je neus

2 likes

Daarom ben ik verslaafd aan neusspray

2 likes

Precies dit ook met haar elastiekjes en klipjes. Minstens 1 keer per jaar koop ik weer zo’n pack met 50 elastiekjes ofzo en die verdwijnen gewoon allemaal. Ik ga binnenkort verhuizen, ben benieuwd hoeveel van dit soort dingen en waar ik het overal tegen ga komen

4 likes

Soms erger ik me aan mn ouders. Het zijn echt super lieve mensen met wie ik al mn hele leven een goede band heb en met wie ik van alles deel en bespreek, alleen soms blijven ze zo hangen in wat ze kennen. Ik wil iets laten uitvoeren door een bedrijf en mn vriend en ik komen uit bij bedrijf A met keurmerk X en dan blijft mn vader doorgaan dat we voor bedrijf B moeten gaan, want die hebben keurmerk Y en dat keurmerk kent hij en dat andere niet, dus is het op voorhand al niet goed. En zo gaat dat vaker, omdat hij iets niet kent, is het dan meteen niet goed en vindt hij dat we voor hetgene moeten gaan wat hij wel kent.

8 likes

Slechte communicatie bij het bouwbedrijf dat we inhuren. Nu weer een maand vertraging (het is al 1.5 maand uitgestel). En het is best cruciaal voordat we verder kunnen.
Owee als ze extra kosten in rekening gaan brengen voor dit. Het is hun eigen fout, het kon eerst wel maar puntje bij paaltje opeens niet. En moeten we weer andere inhuren.

Zoveel geld al kwijt. En dit gaat nog meer kosten.

1 like

“We komen je pakket bezorgen tussen 13 en 17”
Dat is wel een heel groot tijdvak om thuis te moeten blijven :unamused:

En dan komen ze om half 1……

1 like

Elke keer als ik bij m’n ouders op visite ben zit m’n zusje er ook. Baal ik van.

Weet inmiddels dat zij dagelijks bij hen zit. Ik heb een baan waardoor ik al zo beperkt ben in het afleggen van bezoekjes en zit niet altijd op haar te wachten.

Wil gewoon eens samen zijn met m’n ouders.

2 likes

Over haarelastiekjes gesproken. Mijn elastiekjes zijn dusdanig uitgelubberd dat ik nieuwe moet kopen. Klote dingen

1 like

Ja goede tip.

Ellende is ook dat zij in dezelfde woonplaats wonen binnen een straal van 1 km. Nodigt ws ook uit…

2 likes

En het lukt ook nooit om goede te vinden. Tenminste, voor mij zijn ze meestal te groot of te strak. Ik heb dun haar dus van die hele kleine moeten wel 2 keer om een staart maar dat past niet. En grote zijn weer te groot en vallen uit :weary:

2 likes

Ik heb juist dik haar en ze lubberen heel snel uit. Dat en ik heb meerdere kapot gemaakt omdat ik net een lus teveel maakte

1 like

Ik heb hier ook zo last van en het ergste is als je hierdoor zelf iets niet afkrijgt, waardoor het lijkt alsof jij de luie persoon was…

Misschien moeten we gewoon in het royals topic blijven :sweat_smile: overigens is het in alle andere topics altijd meer gezeik dan echt positief.

mn waterfles ruikt naar waterfles :rage:

8 likes