Waar erger je je aan? #13

Ja dan is de vegeroni gewoon even op. Een week later was hij er bij mij gewoon weer!

3 likes

Echt heerlijk als je je al niet helemaal top voelt, je toch vrolijk en energiek bent tijdens een (zakelijke) Zoom-meeting, en dan na afloop een berichtje krijgt met: ‘Je zag er niet zo goed uit, gaat het wel okĂ©?’ Vast heel lief bedoeld, maar please doe het niet.

Net als wanneer je moe bent, je toch weet te functioneren, en iemand dan constateert: ‘Je ziet er moe uit.’ OK, I’m out. Laat maar.

12 likes

gaat het je vooral om het eerste gedeelte? want het is toch juist lief/zorgzaam dat iemand zich om je bekommert?

4 likes

“Op de socials”, “hou de socials in de gaten” etc

2 likes

Inderdaad, de hele opmerking is vast lief bedoeld, maar door het eerste gedeelte word ik me dan nog bewuster van mezelf terwijl ik juist hoop de vermoeidheid/het verdriet te kunnen maskeren, zeker tijdens een zakelijk gesprek. Door zo’n opmerking weet ik dus dat het niet gelukt is en heb ik het gevoel er zo: :skull: uit te zien. Ook fijn als ik daarna ook nog de deur uit moet of moet videobellen.

Ik zou zulke opmerkingen denk ik alleen kunnen hebben van mensen die echt bezorgd om me zijn, anders vind ik dat je beter je mond kunt houden (of juist een compliment kan geven over iets zinnigs dat ik heb gezegd of dat mijn kleur trui me mooi staat of zo.) Dan nog zeggen mensen om me heen niet ‘je ziet er slecht/moe/vreselijk uit’, maar vragen ze eerder hoe het gaat of stellen gerichte vragen.

4 likes

dit triggert een ergenis van mij, ik hang nu al dagen urenlang in de wacht bij tele2. Ik wil alleen mijn adres veranderen godverdomme!!!

Mijn andere ergernis is dat het opeens zo fucking koud is in mn huidige appartement en ik natuurlijk al mijn winterkleren heb ingepakt want het zou toch niet super koud worden :smiling_face_with_tear:

Dit klinkt als een persoon die met de rijdende rechter mee doet hiervoor.

8 likes

Ik vind dit soort types ook altijd een beetje zielig, want als je tijd hebt om je druk te maken over dit soort dingen dan heb je echt hele lege dagen lijkt mij

18 likes

Ik moet nu echt denken aan Darkwing Duck die zegt “laten we LEKKER LINK gaan doen”

Eend met echte snode plannen

Darkwing Duck intro nederlands (Dutch) (2012) (HD) - YouTube

20 likes

en ze zijn waarschijnlijk ook niet zo snood :joy: net als alle mensen, en ik wil dit eigenlijk niet opbrengen want ik walg ervan, die zeggen dat ze op boevenpad gaan.

3 likes

Mijn moeder verzamelt al 40 jaar dit soort briefjes. Toen ze in het buitenland woonde in een soort zuster flat stuurde ze regelmatig dat soort briefjes naar huis, zonder verdere correspondentie. Die met ‘dit briefje laten hangen!!!’ hebben een speciale plek in de collectie.

27 likes

Dit was ook mijn ergernis van vanavond. Echt sad.

2 likes

Bij camera instellingen kun je dat wijzingen, normaliter staat die functie aan waardoor jij jezelf in spiegelbeeld ziet. Dus je ziet dan gewoon wat je ook ziet als je in de spiegel kijkt. Maar als je die uit zet zie je jezelf nĂ­et meer gespiegeld, dus hoe andere mensen jou zien. En dat is dan zĂł vreemd. Voor mijn gevoel zie ik er dan totaal anders uit (in negatieve zin).

5 likes

Ik krijg sowieso altijd al een hartaanval als mijn camera op selfiemodus opent.

4 likes

Halve nacht wakker gelegen omdat ik zo verkouden was en dan overdag gewoon normaal kunnen ademen door je neus

2 likes

Daarom ben ik verslaafd aan neusspray

2 likes

Precies dit ook met haar elastiekjes en klipjes. Minstens 1 keer per jaar koop ik weer zo’n pack met 50 elastiekjes ofzo en die verdwijnen gewoon allemaal. Ik ga binnenkort verhuizen, ben benieuwd hoeveel van dit soort dingen en waar ik het overal tegen ga komen

4 likes

Soms erger ik me aan mn ouders. Het zijn echt super lieve mensen met wie ik al mn hele leven een goede band heb en met wie ik van alles deel en bespreek, alleen soms blijven ze zo hangen in wat ze kennen. Ik wil iets laten uitvoeren door een bedrijf en mn vriend en ik komen uit bij bedrijf A met keurmerk X en dan blijft mn vader doorgaan dat we voor bedrijf B moeten gaan, want die hebben keurmerk Y en dat keurmerk kent hij en dat andere niet, dus is het op voorhand al niet goed. En zo gaat dat vaker, omdat hij iets niet kent, is het dan meteen niet goed en vindt hij dat we voor hetgene moeten gaan wat hij wel kent.

8 likes

Slechte communicatie bij het bouwbedrijf dat we inhuren. Nu weer een maand vertraging (het is al 1.5 maand uitgestel). En het is best cruciaal voordat we verder kunnen.
Owee als ze extra kosten in rekening gaan brengen voor dit. Het is hun eigen fout, het kon eerst wel maar puntje bij paaltje opeens niet. En moeten we weer andere inhuren.

Zoveel geld al kwijt. En dit gaat nog meer kosten.

1 like

“We komen je pakket bezorgen tussen 13 en 17”
Dat is wel een heel groot tijdvak om thuis te moeten blijven :unamused:

En dan komen ze om half 1

1 like