Ze wast wel af en als ze zelf haar servies met haar huisdier wilt delen moet ze dat helemaal zelf weten maar houd je huisgenoten erbuiten. Is toch nog steeds een naar/vies idee.
Ik snap dat niet zo goed, want het is toch zo weer schoon? Wat doe je dan als er iets beschimmelds op heeft gelegen? Of is dat anders?
Ik bedenk me dat, lang geleden, op mijn vorige werk een cliënt op een bord had gepoept. Ben bang dat het bord in de vaatwasser is gestopt en de volgende ochtend rustig is gebruikt voor het ontbijt
N.a.v. post van @Whistle
Tja, ik zal wel een viespeuk zijn maar ik heb ook wel eens in een van onze glazen geplast (voor zwangerschapstest). Maar het kan best zijn dat mijn grens bij poep van een ander wel bereikt is, als ik er bij was geweest, haha
Ja ik zou het ook echt niet kunnen waarderen.
Dan haalt ze maar een bordje bij de action voor de kat(ten).
Ik snap de ergernis wel, van een ander is toch alles wat viezer. Ook al is het bord weer schoongemaakt. Het is gewoon een beetje het idee denk ik.
Laatst had mijn hond stiekem van mijn bord zitten eten, en toen heb ik dat eten later weggegooit. Reageerde mijn tante heel verontwaardigd âGooi je het nu gewoon weg?â Uh ja, ik hou van mijn hond, maar hoef geen afgelikte sla maaltijd
Haha jaa voor de starbucks moet je gewoon die poortjes uit kiosken zitten op t perron en boven en er zit een ah to go (en burger king en gore smuller). Toen je zei trein naar duitsland en je verwachtingen hoopte ik al dat je niet de trein in arnhem zou pakken want dat is idd een soort sprinter haha.
Andere mensen vreten, likken en lurken toch ook aan het servies waar iemand anders vervolgens van eet. Als t afgewassen is boeit het me geen fuck, ookal kotst iemand erop
same, voordat er zeep was ging iedereen op zn 12e dood aan de teringpest of weet ik veel, dus ik heb alle vertrouwen in zeep. al gooi je dat bord in een festivaldixi op dag 3: zeep fixt het.
Ja dit dacht ik ook. En kattenvoer is gewoon vlees, niet iets heel smerigs.
Ik heb wel eens in een kom overgegeven en later gewoon weer gebruikt haha daar is afwasmiddel toch voor.
Die print is echt alsof een peuter met mamaâs rode lipstick een meubel heeft beklad.
Haha ja toen ik klein was hadden mijn ouders een bepaalde beslagkom die we altijd gebruikten om in over te geven en om pannenkoekenbeslag in te maken.
Ohh ja wij ook! Oef dat zou ik nu toch niet meer zo snel doen
Snap dit wel. Ik heb een speciale vork voor het kattenvoer uit blik halen en eet daar liever ook niet zelf mee na het afwassen. Gewoon door de associatie. Wel alleen met die vork. Als ik een andere gebruik sporadisch kan ik wel doen alsof het nooit gebeurd is maar ik geef die ene vork dus ook nooit aan iemand anders en mân vriend gebruikt hem wel eens en weet ook waar ik hem voor gebruik en vind het dan toch vies om hem ermee te zien eten
@PaigeMichalchuk Nou, wij hebben ook zoân kom. Echt zĂł goor als ik er nu aan terugdenk. Waarom niet een emmer? Hij was ook niet eens zo groot.
Hij was feloranje en een beetje vierkant haha, dus ook onmiskenbaar. Ik ben benieuwd of ze hem nog hebben. Ik weet wel dat ze er geen pannenkoelenbeslag meer in maken haha.
Recruiters op linkedin. âHoi Baron, ik zie dat je bent afgestudeerd, heb je al enig idee wat je wil gaan doen nu?â Gevolgd door een heel verhaal over haar bedrijf. Nou meid als je dan toch ziet dat ik ben afgestudeerd, kijk dan even iets verder dan je neus lang is. Dan zie je dat ik al een baan heb en dat jouw aanbod totaal niet aansluit op mijn afstudeerrichting
Fab juist!
Ik vind dit zulk gezeik. Ja het is jammer maar ik vind niet dat als je een huis koopt of huurt je voor altijd invloed op je omgeving kan hebben.
Wat een gejank zeg:
Ik kan wel janken. Dit wordt voor altijd ons uitzicht, dit ontneemt zoveel woonplezier en als dit er al stond voor we dit huis kochten had ik zwaar getwijfeld of ik hier wel zou willen wonen.
Dan hang je toch lekker plisse gordijnen op als je het zo lelijk vindt? Hiervoor keek ze uit op een saaie muur, dus het is ook niet zo alsof haar mooie uitzicht ineens verpest is. En ik heb 6 jaar op een gruwelijk lelijke graffiti schildering uitgekeken, dat zag ik op een gegeven moment niet eens meer.
Ik vind het trouwens wel een toffe schildering!