Waar erger je je aan? #13

Lekker luxe!!! :grimacing:

1 like

Er zit een vent tegenover mij die moeite heeft om stil te zijn in de wachtkamer in de tandartsenpraktijk. Ondertussen moet ik wachten op de tandarts terwijl mijn muil pijn doet omdat de mondhygiënist mij net onder handen heeft genomen :cry:

3 likes

Oh ik vond het altijd wel meevallen. Als je vroeg ging dan was het redelijk rustig. In de middag vanaf een uurtje of 2 dan merkte je wel dat het wel echt drukker begon te worden. Ik moet wel zeggen dat ik toen nog 2 jonge kinderen had dus achtbanen enz sloegen wij over. Misschien is het daar drukker dan bij de fanilieattracties

Wat een mensonterende omstandigheden. Hou vol! Jij kunt dit!

9 likes

Mensen die op een fietspad die linksaf gaat en dus nergens anders heen hun hand uitsteken. Goh Diederik ik dacht toch echt dat je rechtsaf de bosjes in zou gaan.

3 likes

Ik doe dit sorry :joy: vooral om er in te houden dat ik m’n hand blijf uitsteken. Vergeet het oprecht anders na een tijdje met mijn gatenkaas hersenen

7 likes

Haha zo specifiek, heerlijk

3 likes

Oke een plaatsvervangende ergernis maar een vriend komt er net achter dat zijn huisgenoot haar kat al een jaar van het gedeelde servies laat eten :sob::face_vomiting: zoiets zou illegaal moeten zijn.

“Wat ben je alweer mooi slank” op de post van Bibi Breijman met haar baby.

Naast dat ik dit soort opmerkingen walgelijk vind in elke situatie nadat een vrouw een kind heeft gedragen en gebaard, heeft deze vrouw net voor het oog van heel Nederland moeten ontdekken dat haar partner vreemdgaat. En dan haal je het in je hoofd om zoiets te posten? En zoiets krijgt dan ook nog 16 likes. Bah bah bah. Ten eerste een dikke middelvinger naar alle andere vrouwen die niet na twee weken ‘alweer zo mooi slank’ zijn (:face_vomiting:) en ten tweede lijkt me dit totaal niet iets waar Bibi nu bewust mee bezig is, dus hou dit soort domme ‘complimenten’ gewoon lekker voor je.

Had zin om ff te ranten

24 likes

Ik erger me aan deze print, Het lelijkste wat ik ooit gezien heb.
Helemaal error.

2 likes

Nachtmerrie.

4 likes

En dan wast ze het niet af? Of zie ik het probleem niet?

8 likes

Ze wast wel af en als ze zelf haar servies met haar huisdier wilt delen moet ze dat helemaal zelf weten maar houd je huisgenoten erbuiten. Is toch nog steeds een naar/vies idee.

2 likes

Ik snap dat niet zo goed, want het is toch zo weer schoon? Wat doe je dan als er iets beschimmelds op heeft gelegen? Of is dat anders?

13 likes

Ik bedenk me dat, lang geleden, op mijn vorige werk een cliënt op een bord had gepoept. Ben bang dat het bord in de vaatwasser is gestopt en de volgende ochtend rustig is gebruikt voor het ontbijt :sweat_smile:

N.a.v. post van @Whistle

3 likes

Tja, ik zal wel een viespeuk zijn maar ik heb ook wel eens in een van onze glazen geplast (voor zwangerschapstest). Maar het kan best zijn dat mijn grens bij poep van een ander wel bereikt is, als ik er bij was geweest, haha

4 likes

Ja ik zou het ook echt niet kunnen waarderen.
Dan haalt ze maar een bordje bij de action voor de kat(ten).

4 likes

Ik snap de ergernis wel, van een ander is toch alles wat viezer. Ook al is het bord weer schoongemaakt. Het is gewoon een beetje het idee denk ik.

Laatst had mijn hond stiekem van mijn bord zitten eten, en toen heb ik dat eten later weggegooit. Reageerde mijn tante heel verontwaardigd “Gooi je het nu gewoon weg?” Uh ja, ik hou van mijn hond, maar hoef geen afgelikte sla maaltijd :skull:

3 likes

Haha jaa voor de starbucks moet je gewoon die poortjes uit kiosken zitten op t perron en boven en er zit een ah to go (en burger king en gore smuller). Toen je zei trein naar duitsland en je verwachtingen hoopte ik al dat je niet de trein in arnhem zou pakken want dat is idd een soort sprinter haha.

2 likes

Andere mensen vreten, likken en lurken toch ook aan het servies waar iemand anders vervolgens van eet. Als t afgewassen is boeit het me geen fuck, ookal kotst iemand erop :joy:

13 likes