Waar erger je je aan? #13

Elke keer als ik bij m’n ouders op visite ben zit m’n zusje er ook. Baal ik van.

Weet inmiddels dat zij dagelijks bij hen zit. Ik heb een baan waardoor ik al zo beperkt ben in het afleggen van bezoekjes en zit niet altijd op haar te wachten.

Wil gewoon eens samen zijn met m’n ouders.

2 likes

Over haarelastiekjes gesproken. Mijn elastiekjes zijn dusdanig uitgelubberd dat ik nieuwe moet kopen. Klote dingen

1 like

Ja goede tip.

Ellende is ook dat zij in dezelfde woonplaats wonen binnen een straal van 1 km. Nodigt ws ook uit…

2 likes

En het lukt ook nooit om goede te vinden. Tenminste, voor mij zijn ze meestal te groot of te strak. Ik heb dun haar dus van die hele kleine moeten wel 2 keer om een staart maar dat past niet. En grote zijn weer te groot en vallen uit :weary:

2 likes

Ik heb juist dik haar en ze lubberen heel snel uit. Dat en ik heb meerdere kapot gemaakt omdat ik net een lus teveel maakte

1 like

Ik heb hier ook zo last van en het ergste is als je hierdoor zelf iets niet afkrijgt, waardoor het lijkt alsof jij de luie persoon was…

Misschien moeten we gewoon in het royals topic blijven :sweat_smile: overigens is het in alle andere topics altijd meer gezeik dan echt positief.

mn waterfles ruikt naar waterfles :rage:

8 likes

Lol lol lol ja we leven echt met jullie mee maar wel fijn dat wij de €450.000 loonsverhoging krijgen want die hebben we echt nodig.

25 likes

Ik hoorde op de radio over de glazen koets (ben niet echt op de hoogte zo te merken). Dus ik had een hele moderne glazen kubus verwacht, maar het is ook nog steeds een gouden koets met veel tierlantijnen. Ik voel me bedrogen.

4 likes

Aan elektrische dekens. Beetje rare ergernis (en volgens mij heeft het halve forum zo’n ding), maar een gewone deken (bijvoorbeeld fleece of met zo’n teddy spul) is toch ook gewoon warm als je er ff onder zit. Waarom moet dat elektrisch

7 likes

Ik vind ze ook een beetje gevaarlijk

20 likes

Het lijkt mij zo’n warme stoel of warme en bril vibe geven

1 like

Mijn oma’s bed is een keer in de fik gevlogen, maar dan spreken we wel over 20 jaar geleden.

4 likes

nou als je zelf onderkoeld bent en geen warmte genereert kan je onder je fleece gaan zitten wat je wil maar het blijft koud
als ik in een koud bed ga liggen duurt het drie kwartier voor ik niet meer ril, met een elektrische deken is het meteen warm

14 likes

Was er dan op zijn minst een beetje sober bij gaan zitten. Hoe krijgt ie het zijn strot uit ook

1 like

Ik sluit me aan bij @ezw. Als ik als t wat kouder is buiten actief ben krijg ik mezelf daarna niet meer warm, ook niet met een douche. Zo’n dekentje is dan perfect.

3 likes

Dat is haar stemmige gezicht :joy:.

3 likes

Oprecht medeleven :roll_eyes:

3 likes

Wauw, dat is inderdaad next level.

Zou het nog kunnen dat ze het financieel lastig heeft, waardoor ze onzichtbaar geld bij elkaar probeert te sprokkelen? Dat is vgm de enige legitieme reden die te bedenken is.