Waar erger je je aan? #13

Ik heb ook echt nieuwe kleding nodig, vooral voor op kantoor maar alles is echt stom of van slechte (als in beduidend slechter dan eerdere collecties) kwaliteit :sob:

3 likes

Van die recruiters die zichzelf geweldig en vernieuwend vinden en roepen dat een normale vacaturetekst heel saai is en bedrijven het echt anders aan moeten pakken. En dat ze dan zelf aankomen met: ‘wij zoeken iemand die voldoet aan de volgende eisen: lief, grappig, slim, leuk, gezellig (je hoef niet aan alle 5 te voldoen)’. Sorry maar het is een vacature? Het hoeft niet altijd allemaal maar stijfjes te zijn, maar dit heeft wel echt een te hoog hihaho gehalte

8 likes

dat is zo in het straatje van bedrijven die groots uitpakken met hun pingpongtafel die eigenlijk nooit gebruikt wordt behalve door lummels die eigenlijk niet werken

5 likes

Haha ja omg pingpongtoernooien in de pauze. Maar alleen Diederik en Robert staan de hele dag om die tafel heen met opgestroopte mouwen en verder voeren ze geen moer uit

7 likes

Ik haat dit zo erg.

10 likes

Ik heb 7 weken vrij en had me voorgenomen om eens goed op te ruimen. Er zijn 4 weken voorbij en heb nog niks gedaan natuurlijk. Zo irritant van mezelf, ik ben zo lui

17 likes

Als je andersom denkt, is het gewoon van levensbelang geweest dat je goed tot rust gekomen bent en heb je nu ‘pas’ weer wat ~mentale ruimte~ voor wat opruimen in huis!

En nog beter is: ach je bent pas net over de helft van je vakantie dus tijd zat om alsnog je plannen waar te maken hoezeee

6 likes

Enorme klit in mn haar bij mn nek. :cry:
Meteen afspraak bij kapper inplannen want tis ook droog onderaan en klit dan sneller op een of andere manier.

2 likes

Ja ze kunnen ook makkelijk emigreren want ze hebben een huis in Spanje.

10 likes

Ik word helemaal gek. De telefoon van m’n huisgenote gaat al sinds ik thuis ben (18:30) af, zonder te stoppen? Al 3,5 uur hoor ik die iPhone ringtone afgaan. Ze is niet thuis en ik vraag me echt echt wie er al die tijd onafgebroken belt. Zelfs als je belt moet er toch af en toe even een pauze tussen zit?

2 likes

Is het niet de wekker? Wel irritant ja!
Ik wilde zeggen “kun je haar niet bellen” maar dat heeft natuurlijk geen nut haha

1 like

Oh dat is waarschijnlijk haar wekker dan, die gaat aan een stuk door. Wat een ellende :sob:

1 like

@Enthusiasm oh ja, het zal de wekker natuurlijk zijn. Maar omg, wat is dit irritant zeg😑 Ik ben dan alleen meteen een beetje bezorgd want of ze is gewoon haar telefoon vergeten en kan de wekker dus niet uitzetten of er is iets waardoor ze niet wakker wordt.
Ik ga maar van het eerste uit.

1 like

Kun je erachter komen of ze inderdaad wel thuis op haar kamer is? Is de deur misschien open? Of door iets anders, haar schoenen, fiets etc

1 like

Ga ik dadelijk doen

2 likes

Het rolluik aan haar kant vh balkon is omlaag en er brandt ook geen licht. De kamerdeur is altijd op slot, ook als ze op haar kamer zit. Kleren en dergelijke heeft ze op de kamer.

Ik vermoed dat ze er gewoon niet is en het alarm daarom niet kan uitzetten.

Mijn gedachten gaan in dit soort gevallen met me aan de haal omdat ik niet weet wat er gaande is.

1 like

Misschien dat je haar via WhatsApp of mail kan bereiken, als ze wel een laptop bij zich heeft?

1 like

Ik zou toch gewoon even bellen, misschien is het haar werkmobiel of een oud mobieltje als wekker of misschien houdt de wekker wel even op als je belt :sweat_smile:

1 like

Nee geen ketting. Met kettingen heb ik het ook.
Wel bijna hele dag jasje met losse kraag aan. Misschien schuurde daardoor erger.
Ga nu wassen met veel conditioner. Hopelijk krijg ik het eruit zonder teveel haar verlies.

2 likes

Ze hebben ook een half paleis als huis, boehoehoe wat zielig

2 likes