Waar erger je je aan? #13

Aan het ziekenhuis. Ik maakte in juni een afspraak en omdat ik graag bij m’n vaste arts wilde kon ik pas in september terecht. Vervolgens kreeg ik een week of 3 geleden een brief dat de afspraak verzet was naar vrijdag ipv donderdag en ook ineens bij een arts-assistent was. Daar was ik al helemaal niet blij mee want als ik bij een random arts-assistent had gewild had ik al veel eerder terecht gekund, ik heb juist zolang gewacht op die specifieke arts. Nu kreeg ik gister ineens een brief dat m’n afspraak weer verzet is naar a.s. woensdag??? Ik weet niet wat ze daar denken maar ik heb gewoon een baan en moet hier vrij voor regelen (het is een afspraak waarbij je daarna niet weer naar je werk wil/kan), ik kan niet ineens zomaar nu woensdag vrij regelen. Zometeen maar bellen maar vind dit echt heel patiëntonvriendelijk.

4 likes

Ik moest gisteren alle broeken passen op mn werk (plussize kledingwinkel) zodat ik klanten goed kan adviseren en er was er gewoon geen 1 goed voor mij. Alles veeeel te lang, echt ongelofelijk

3 likes

Oh ja dit! Ik ben 1,66 en alles is te lang?! Ik heb tegenwoordig standaard hakken aan, maar ik ben helemaal niet zo onwijs klein. Echt stom.

4 likes

Ik ben 1.73 maar bij mij zijn alle broeken ook te lang (heb nogal korte benen). Ik laat ze allemaal inkorten door m’n moeder :sweat_smile: Maar je kan het ook bij een kleermaker laten doen.

3 likes

Mensen die hun mail beginnen met ´Moge´ (wat dan ‘goedemorgen’ moet betekenen).

Ik had dit pas ook van onze netbeheerder, zag het os twee dagen vantevoren want was de week ervoor niet thuis. Ik in de stress want m’n huisgenoten en ik konden allemaal echt niet op dat tijdstip. Ging ik ze bellen, zegt die man aan de telefoon “oh ja sinds corona doen we dit allemaal van buiten het huis dus u hoeft niet thuis te zijn” “weet u het zeker, het staat vrij nadrukkelijk in de brief dat er echt iemand thuis moet zijn, anders hebben we geen gas meer erna” “oh ja hoor, de brieven zijn gewoon nog niet aangepast sindsdien”

?!?!?

1 like

Ik moet zeggen dat ik met mijn 1.80 verbaas ben hoe goed ik dit soort broeken pas. Lijkt me inderdaad dat het voor de rest van nederland veelste lang is.

3 likes

Bellen met de kwantum. Elke 20 sec; op dit moment zijn alle medewerkers in gesprek.

OK!!! elke minuut kan ook wel hoor, zolang ik dat tering muziekje hoor snap ik dat ik nog in de wacht sta hoor

7 likes

Dit had ik met Liander vandaag. Na drie kwartier in de wacht werd de verbinding verbroken :upside_down_face:

3 likes

Je hebt in griekenland ook van die rare rupsen in t water die naar kunnen steken.
Maar die zijn gif groen dus die zie je wel.
Oh en je hebt allemaal vage kakkerlakken.

2 likes

Croutons. Vreselijk. In soep wordt het zo goor zompig en in een salade smaakt het ook nergens naar. Ik had een salade besteld en er stond niet op dat er ook croutons inzaten maar het leek alsof ze er een hele doos croutons overheen hadden geflikkerd. Wilde hem bijna terugsturen maar dat vond ik toch wat te verwend overkomen.

4 likes

Aan vaders die zojuist vertelt dat hij een vaste route hanteert in het stofzuigen

:thinking:

1 like

En waarom is dat erg? :joy:

16 likes

Huh dat doe ik ook. Is dat raar?

5 likes

Omdat ik het totaal niet herken!

Is dat raar?

Ik snap vooral niet waarom je je hieraan zou ergeren. Prima toch als hij het doet op een manier die jij niet kent.

20 likes

Nee niet echt. Nu wonen we ook in een vrijwel nieuwe woning waarin de stopcontacten in overvloed zijn dus geen probleem

Waarom hebben ze dit gedaan?

1 like

Belachelijk! Ik betaal altijd via Ideal dus dan zou het ook klote zijn voor mij.

2 likes

Oh zo irritant. Ik mag niet ineens niet meer op rekening bestellen en dat vind ik al vervelend. De klantenservice kan daar nooit specifiek iets over vertellen, zo irritant.

2 likes