Waar erger je je aan? #13

Toen ik een afspraak maakte voor het verwijderen van mijn wijsheidstanden kreeg ik onmiddellijk een recept mee en zei de orthodontist dat ik die best vooraf al in huis haal.
En het was gewoon 1g paracetamol, dat heb ik altijd in de kast.

Efficiënt, dat wel.

12 likes

Ik had ook van tevoren gehaald maar dat was 400g ibuprofen en nu kreeg ik 600. Maar dat krijg je pas voorgeschreven als die dingen er al uit zijn natuurlijk😂

1 like

Dit lijkt me niet zo’n goed advies wanneer het op dosering van medicatie aankomt?

27 likes

Haha nooo 3x600mg is echt de max!!! Maar als je graag een maagzweer hebt: you do you!

13 likes

Nee joh, ik snap je ergernis wel. Het is altijd typisch dat bij drukte er altijd wel iemand is die zijn hele geschiedenis moet uitleggen, uitleg nodig heeft en vervolgens zegt dattie alles al wist omdat 'ie al jaren dezelfde medicijnen gebruikt.
Dan heb ik wel medelijden met de medewerkers die zielig kijken en overal maar beleefd om knikken

4 likes

Haha oke, het is maar dat niemand denkt dat dit een goed idee is.

4 likes

Mijn borsten zijn echt zo groot en pijnlijk grmmmbl en waarom zijn ondersteunende bhs zo duur :sob:

Ik ga binnenkort op mezelf wonen. Ik heb sinds 1 augustus de sleutel en sindsdien zijn we bezig in de woning. Ik word echt GEK van hoeveel mensen oordelen over dat ik er nog niet in zit.
Allereerst had ik de eerste drie weken van augustus dan wel vakantie, maar mijn ouders niet meer en ja sorry ik ben onhandig en kan vrij weinig. Daarnaast ben ik nog op vakantie geweest, heeft de woning veel ramen op het zuiden waardoor het heet is binnen en ben ik sinds 22 augustus weer aan het werk. Het allerbelangrijkst vind ik nog dat ik mezelf heel goed ken en ik het gewoon niet “aankan” om mezelf drie weken helemaal kapot te klussen, ik moet dit gewoon rustig aanpakken.

Maar ZO VEEL MENSEN vinden er wat van. “Zit je er nog niet in” “Je hebt toch weken vrij gehad” “Ben je nog steeeeeds niet klaar”

En iedereen op zo’n semigrappige toon. Ging me eerst verantwoorden maar nu zeg ik gewoon “Je mag wel helpen als het je niet snel genoeg af gaat” (bedacht me gisteren dat ik dat ging zeggen en vandaag al twee keer kunnen gebruiken)

Klaar mee :+1:

33 likes

Nou ja, niemand is geboren als professioneel klusser natuurlijk. Je kunt vast veel meer dan je zelf denkt als je het probeert. Scheelt in ieder geval tijd!

8 likes

Nou het scheelt waarschijnlijk geen tijd want ik moet alles nog leren :+1: en veel dingen moeten ook eigenlijk met z’n tweeën gedaan worden.

Maar goed, mij boeit het niet wanneer ik erin ga dus ik heb helemaal geen haast, alleen iedereen om me heen die er niks mee te maken heeft lijkt het wel te boeien :sweat_smile:

5 likes

Nou als ze het raar vinden moet je gewoon antwoorden: oké leuk dat jij dat vindt maar ik heb je niet om je mening gevraagd”

5 likes

Ja I know, maar er zijn ook mensen tegen wie ik dat niet kan en ga zeggen haha. Maar ik probeer eerst mijn reactie en anders leg ik gewoon uit dat ik het irritant vind

4 likes

Vandaag moest de gft container aan de weg, toen ik net thuiskwam en hem weer binnen wilde zetten zag ik dat hij niet geleegd was. Doe ik de deksel open, heeft iemand anders gewoon allemaal afval erin gedumpt. Plastic en andere troep. Super aso en nu zit ik met een volle container :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

De lelijkheid van dit Tumblr icoon.

11 likes

Een maand of 3 heb ik 2 nieuwe bh’s gekocht en nu steekt de beugel er al doorheen bij een🖕🏻

2 likes

Is het uit de mode om over je schouder te kijken als je fietst? Vind je het gek dat ik UiT hEt NiEtS KOm als je niet over je fokking schouder kijkt en zomaar afslaat of gaat inhalen

13 likes

Ugh, zo vervelend! Ik gooi het dan terug op straat, maar dat is eigenlijk ook aso 🫣

2 likes

Ik woon op de route tussen een school en een supermarkt en mensen gooien zo vaak plastic enzo in de gft die dan buiten staat. Zo aso :angry:

3 likes

Ik denk rennen! Dan heb je bijna geen tijd om na te denken en dan raak je het misschien sneller kwijt.

4 likes

Nou ik heb dit ook gedaan na een boze dag en toen verzuurden mijn kuiten dus nu ben ik weer boos omdat ik ruk gelopen heb :+1:t3:

2 likes