Volgens mij gaat het er dan om dat je veel hebt geretourneerd. Wel vervelend dat je nieuwe account het ook niet meer doet.
Maar bij iDeal heeft Zalando het geld toch en maken ze het pas terug over als ze het product terug hebben? Willen ze je dan ontmoedigen om meer te bestellen?
Het kost ze natuurlijk sowieso geld als je veel koopt maar ook veel weer retourneert. Denk daarom? Misschien retourneer je minder snel met betalen via creditcard omdat je geld terugkrijgen moeilijker is? Dat je dan bewuster aankopen doet en zij die extra kosten niet hebben. Geen idee.
Ja, daarom dacht ik inderdaad aan een soort ontmoedigingsbeleid? Vind met een cc soms wel lekker makkelijk, als ik het snel retourneer is het alweer terug voordat de cc-afschrijving komt. Ik vind het dus juist makkelijker dan iDeal.
Dat er net allemaal boomers van de 50PlusBeurs in de verkeerde bus zaten en die bus was mijn bus.
Hij ging wel de goede kant op maar ze wilden de snelbus en namen de slow bus. Maar ze hielden totaal geen rekening met andere mensen. Gewoon pal voor de deuren staan, midden in het gangpad blijven staan, boos worden als iemand ze aantikt.
En dat allemaal omdat ze niet naar de Jaarbeurs durfden te rijden (ze stonden bij een P+R).
Oh wat goed dat ze zo’n ontmoedigingsbeleid hebben! Sorry @pastelzwart dat is nu juist je ergernis dan waarschijnlijk in jouw geval, maar ik sta er volledig achter eigenlijk. Al die retouren… het wordt mensen zó makkelijk gemaakt
Ik irriteer mij mateloos aan online Charly Luske. En dat is heel treurig, want hij was in de vergetelheid geraakt. Nu weer terug en net iets te vaak op mijn feed (volg hem niet, via andere pagina’s die ik volg).
Hij reageert als een toxic tiener op comments op zijn pagina. Echt een Geordie Shore typetje. Dan kan ik alleen maar denken: waarom is iemand zo. En hoe kan je met zo iemand zijn. En stel je voor dat dit je vader is…
Pfoe, lucht op.
Oh dit heb ik ook gehad bij Zalando, zo irritant! Ik was in hoogtij corona zwanger en had nieuwe bh’s nodig… en de winkels waren dicht. Dus had een stuk of 10 bh’s besteld waarvan ik er 1 had gehouden. Erna kon ik ook alleen nog met creditcard betalen. Snap het ontmoedigingsbeleid wel, maar met sommige producten heb je gewoon meer kans op retourneringen, zoals met bh’s. Die passen vaker niet dan wel.
Ik deel je ergernis! Soms kan ik zo’n broek onder mijn oksels optrekken en dan zit het qua lengte wel goed
ik erger me aan alle bureaucratische kutsystemen in dit land. Aan die kut-ns waar ik iedere maand honderden euro’s aan uitgeef maar oh wee als ik een keer verkeerd heb ingecheckt waardoor ze 20 euro afschrijven. Krijg dan je geld maar eens terug.
Ik erger me aan het tekort aan woningen. Voor mijn werk ben ik gebonden aan de hoofdstad maar ondanks bijna 10 jaar inschrijving kom ik nergens voor in aanmerking. En ondanks mijn wajong krijg ik ook geen medische urgentie.
Mijn time management skills. Niet bestaand gewoon. Wilde nu ergens zijn, maar vertrek nu pas
het mondwater dat ik moet gebruiken na het trekken van tanden lijkt mijn smaakpapillen te vermoorden en nu proef ik niets van de lekkere chips die ik heb
Zeker die vieze perioaid.
Die heb ik nooit meer gebruikt.
Ik erger me dat iedereen en zn moeder beweren dat die wolfspin jn hun huis zat. Nee Gerda, het zal vast gewoon een normale spin zijn geweest.
Slaat nergens op dat ik me er aan erger maar doe het toch.
ja deze!! De bedenker mogen ze van mij wel opsluiten.
Mindwater klinkt als iets dat je drinkt bij volle maan haha, ik las het op z’n Engels.
oh ik zie nu pas dat ik een typfout had gemaakt
Aan mannen. Ik was laatst naar de voorstelling Girls and Boys. Onderstaande tekst bevat spoilers
Een enorm indrukwekkende monoloog die gaat over kindermoord door de vader, en uiteindelijk geweld door mannen. De zaal zat helemaal vol en ook veel mannen. Ik heb me zo ontzettend geërgerd dat elke keer dat Hadewych Minis iets vertelde over het geweld er sommige mannen moesten lachen. Ze vertelt op een gegeven moment dat ze haar man in het openbaar een knuffel gaf en dat hij in haar oren fluisterde dat ze haar vieze gore handen van hem af moest halen. Er waren toen meerdere mannen die echt hardop gingen lachen?!?!??! Het lef dat ze hebben, het totale onbenul, echt bah.
Ik ga donderdag en wil niet verder lezen, want spoilers maar ben nu wel extra benieuwd!