Waar erger je je aan? #13

Ze is niet meer te redden

11 likes

Zogenaamd pitloze druiven met in elke druif meerdere pitten :angry:

6 likes

ik wilde tofu halen voor ramen maar kon in de supermarkt alleen deze vinden en dacht dat de prijs een grap was

Blue Dragon Tofu 349g | Coop.no

is echt omgerekend 9.5 euro :cry: :cry: :cry: :cry:

3 likes

Je kan zelfs op duo lingo lastig gevallen worden door mannen.
POR QUEEE

8 likes

De niet enthousiaste reactie van m’n gezinsleden als ik een leuk nieuwtje vertel over mezelf en m’n plannen. Meteen zoveel serieuze, praktische vragen. Zelfs ‘wel wat je wil?’ Joe, anders doe ik het toch niet. Mijn enthousiasme is hierdoor ondertussen ook ver te zoeken. Ben gewoon blij voor me

5 likes

geldt hij als taalpurist? hmm ik zal eens op zn taalgebruik letten in die docu over zijn gezin. dat lukte laatst touwens niet en toen zat ik met een dubbele ergernis. (of juist niet? :thinking: )

4 likes

Er zit een onvindbare mug op de slaapkamer :unamused:

4 likes

Mijn energiekosten zijn opeens zo hoog! En eten ook. En opeens is überhaupt ademen en leven al bijna te duur.

5 likes

Walgelijk.

3 likes

Mijn verlate slaapfase, wilde fris en fruitig zijn voor mijn nieuwe baan.

4 likes

Fucking terror onweer

8 likes

Nou inderdaad! Mijn hele feed vol met foto’s van mensen op een bedrijfsuitje/sponsorfeestje in Zandvoort. ‘Zoooo trots om hier te zijn met bedrijf X’ blegh ga weg

1 like

Die puber parfummetjes in de ochtend.

8 likes

Pubermeisjes die zich in vloeibare suikerspin hebben gerold.:nauseated_face:

2 likes

Vogue deo

6 likes

Wat amper het zwetende lichaam maskeert :heart:

2 likes

Nja dit waren puber jongens in parfum wat vast “Wild leather ocean sexbomb” heete ofzo

9 likes

Dat m’n favorietenlijst bij H&M is leeggegooit.

2 likes

oeps balkondeur open laten staan vannacht waardoor de laminaatvloer in mijn woonkamer is natgeregend

wel lekker afgekoeld binnen nu

Nog irritanter vind ik het steeds hogere wappie-gehalte. De hoeveelheid posts over the great reset op m’n tijdlijn begint ook een beetje uit de hand te lopen. Wel handig om te weten wie in je netwerk dus wappie zijn!

7 likes