Waar erger je je aan? #13

Haha dat groene licht ook in huis :joy:

6 likes

Haha echt hè. De achterkant van ons huis ligt nu aan een heel mooi veldje met prachtige hoge bomen. Als de gemeente besluit dat daar wat extra huizen moeten komen, of zelfs een flat, is dat ook jammer, want het uitzicht verandert, maar het is toch niet mijn stuk grond dus ze kunnen er mee doen wat ze willen.

Ik vind ook wel dat Nederlanders daar te veel inspraak in hebben haha. Doet me ook denken aan dat appeltjesgroene huis waar half Den Helder bezwaar tegen aantekende.

6 likes

Ik vind de troosteloze flats in mijn uitzicht ook graflelijk maar ja kan moeilijk eisen dat ze er villa’s van maken. Vind haar reactie vrij overdreven

1 like

Dat heb ik ooit gehad toen ik een kamer oranje heb geverfd, zag vervolgens in alle andere kamers een feloranje gloed :face_holding_back_tears:

Foto oranje muur

8 likes

image
Ik snap dit ook niet. Het is goedgekeurd door de gemeente dus dan zal het wel prima zijn.

20 likes

Ik zou hier ook flink van balen. Kijk liever naar een bruine muur dan naar die felle groene/paarse kleuren.

32 likes

Oja deze ook, belachelijk.

1 like

En toch was het best een gezellig kleurtje :joy:

4 likes

Ze heeft alles dus ook nog gephotoshopt. Inclusief het groene licht? Sinds wanneer reflecteren bakstenen?

Wat een zeikerd, ik zou het best wel leuk vinden en misschien m’n interieur er op af stemmen.

Dit is volgens mij al de zoveelste LinkedIn klaagpost deze week. Maar dit soort posts:

Heb even de foto eraf geknipt maar het is een man die nonchalant tegen zo’n hele dure gele auto aan staat te leunen.

Echt kappen hoor. Wie gelooft dit nou. Ook die hastags erbij #business #brains. :cry: Mensen die dit soort ‘inspiring’ verhaaltjes liken dalen meteen 100 punten in mijn achting.

4 likes

Haha omg wat een dramatische berichten ook… ik zou daar ook niet blij mee zijn overigens :joy: maar alsof zij daar enigszins recht of inspraak op heeft??

Maar ik zou haar adviseren contact op te nemen met @anon50301661 !!

4 likes

Dit. Altijd als je op ‘annuleren’ drukt, gaat ie alsnog naar de app toe. VRAAG HET DAN NIET. :rage:

5 likes

Wij hebben wel een speciale kotskom

Nou alles ging perfect. Pas gisteravond laat kreeg de bezorger het pakket binnen dus ik was een tijdje bang dat het helemaal niet zou komen, maar inmiddels staat de loungebank en hij is compleet en onbeschadigd!

2 likes

Ik zou ook niet op Twitter klagen maar ik dacht eerst “leuk, een muurschildering” maar het is gewoon echt mega lelijk. Dat groen en paars :nauseated_face: als ik haar was zou ik er ‘s nachts met een witte spuitbus overheen gaan ofzo haha.

31 likes

Maar zijzelf vindt het wel een mooie schildering zegt ze meerdere keren. Dan snap ik niet wat het probleem dan is? Volgens mij vindt ze het ook lelijk maar durft ze dat niet te zeggen.

2 likes

Ik kijk vanuit mijn huis echt middenin een restaurant(ook nog een glazen dak dus vanaf bovenuit ook) weet je hoe naar dat is, ik heb iedere keer honger :joy:

7 likes

Dat er geen einde komt aan mijn rijles facturen. Heb er nu in twee weken tijd weer 2 gekregen van 300+ euro en het ziet er naar uit dat ik er nog lang niet vanaf ben. Kan er zo verdrietig van worden want ik gvd gewoon sparen, maar ook mijn rijbewijs halen :sob:

1 like

Yes, fijn!

2 likes

Er begint er zelfs eentje over PTSS…