Waar erger je je aan? #13

same, voordat er zeep was ging iedereen op zn 12e dood aan de teringpest of weet ik veel, dus ik heb alle vertrouwen in zeep. al gooi je dat bord in een festivaldixi op dag 3: zeep fixt het.

9 likes

Ja dit dacht ik ook. En kattenvoer is gewoon vlees, niet iets heel smerigs.

Ik heb wel eens in een kom overgegeven en later gewoon weer gebruikt haha daar is afwasmiddel toch voor.

9 likes

Die print is echt alsof een peuter met mama’s rode lipstick een meubel heeft beklad. :rofl:

4 likes

Haha ja toen ik klein was hadden mijn ouders een bepaalde beslagkom die we altijd gebruikten om in over te geven en om pannenkoekenbeslag in te maken.

33 likes

Ohh ja wij ook! Oef dat zou ik nu toch niet meer zo snel doen

3 likes

Snap dit wel. Ik heb een speciale vork voor het kattenvoer uit blik halen en eet daar liever ook niet zelf mee na het afwassen. Gewoon door de associatie. Wel alleen met die vork. Als ik een andere gebruik sporadisch kan ik wel doen alsof het nooit gebeurd is :joy: maar ik geef die ene vork dus ook nooit aan iemand anders en m’n vriend gebruikt hem wel eens en weet ook waar ik hem voor gebruik en vind het dan toch vies om hem ermee te zien eten

8 likes

@PaigeMichalchuk Nou, wij hebben ook zo’n kom. Echt zó goor als ik er nu aan terugdenk. Waarom niet een emmer? Hij was ook niet eens zo groot.

Hij was feloranje en een beetje vierkant haha, dus ook onmiskenbaar. Ik ben benieuwd of ze hem nog hebben. Ik weet wel dat ze er geen pannenkoelenbeslag meer in maken haha.

4 likes

Recruiters op linkedin. ‘Hoi Baron, ik zie dat je bent afgestudeerd, heb je al enig idee wat je wil gaan doen nu?’ Gevolgd door een heel verhaal over haar bedrijf. Nou meid als je dan toch ziet dat ik ben afgestudeerd, kijk dan even iets verder dan je neus lang is. Dan zie je dat ik al een baan heb en dat jouw aanbod totaal niet aansluit op mijn afstudeerrichting :wave:t2:

11 likes

Ik heb geen föhn meegenomen en nu zie ik er als een Pixel Chix uit :smiling_face_with_tear:

6 likes

Fab juist! :joy:

2 likes

Ik vind dit zulk gezeik. Ja het is jammer maar ik vind niet dat als je een huis koopt of huurt je voor altijd invloed op je omgeving kan hebben.

17 likes

Wat een gejank zeg:

Ik kan wel janken. Dit wordt voor altijd ons uitzicht, dit ontneemt zoveel woonplezier en als dit er al stond voor we dit huis kochten had ik zwaar getwijfeld of ik hier wel zou willen wonen.

Dan hang je toch lekker plisse gordijnen op als je het zo lelijk vindt? Hiervoor keek ze uit op een saaie muur, dus het is ook niet zo alsof haar mooie uitzicht ineens verpest is. En ik heb 6 jaar op een gruwelijk lelijke graffiti schildering uitgekeken, dat zag ik op een gegeven moment niet eens meer.

Ik vind het trouwens wel een toffe schildering!

16 likes

Haha dat groene licht ook in huis :joy:

6 likes

Haha echt hè. De achterkant van ons huis ligt nu aan een heel mooi veldje met prachtige hoge bomen. Als de gemeente besluit dat daar wat extra huizen moeten komen, of zelfs een flat, is dat ook jammer, want het uitzicht verandert, maar het is toch niet mijn stuk grond dus ze kunnen er mee doen wat ze willen.

Ik vind ook wel dat Nederlanders daar te veel inspraak in hebben haha. Doet me ook denken aan dat appeltjesgroene huis waar half Den Helder bezwaar tegen aantekende.

6 likes

Ik vind de troosteloze flats in mijn uitzicht ook graflelijk maar ja kan moeilijk eisen dat ze er villa’s van maken. Vind haar reactie vrij overdreven

1 like

Dat heb ik ooit gehad toen ik een kamer oranje heb geverfd, zag vervolgens in alle andere kamers een feloranje gloed :face_holding_back_tears:

Foto oranje muur

8 likes

image
Ik snap dit ook niet. Het is goedgekeurd door de gemeente dus dan zal het wel prima zijn.

20 likes

Ik zou hier ook flink van balen. Kijk liever naar een bruine muur dan naar die felle groene/paarse kleuren.

32 likes

Oja deze ook, belachelijk.

1 like

En toch was het best een gezellig kleurtje :joy:

4 likes