Waar erger je je aan? #13

Ja ze kunnen ook makkelijk emigreren want ze hebben een huis in Spanje.

10 likes

Ik word helemaal gek. De telefoon van m’n huisgenote gaat al sinds ik thuis ben (18:30) af, zonder te stoppen? Al 3,5 uur hoor ik die iPhone ringtone afgaan. Ze is niet thuis en ik vraag me echt echt wie er al die tijd onafgebroken belt. Zelfs als je belt moet er toch af en toe even een pauze tussen zit?

2 likes

Is het niet de wekker? Wel irritant ja!
Ik wilde zeggen ā€œkun je haar niet bellenā€ maar dat heeft natuurlijk geen nut haha

1 like

Oh dat is waarschijnlijk haar wekker dan, die gaat aan een stuk door. Wat een ellende :sob:

1 like

@Enthusiasm oh ja, het zal de wekker natuurlijk zijn. Maar omg, wat is dit irritant zegšŸ˜‘ Ik ben dan alleen meteen een beetje bezorgd want of ze is gewoon haar telefoon vergeten en kan de wekker dus niet uitzetten of er is iets waardoor ze niet wakker wordt.
Ik ga maar van het eerste uit.

1 like

Kun je erachter komen of ze inderdaad wel thuis op haar kamer is? Is de deur misschien open? Of door iets anders, haar schoenen, fiets etc

1 like

Ga ik dadelijk doen

2 likes

Het rolluik aan haar kant vh balkon is omlaag en er brandt ook geen licht. De kamerdeur is altijd op slot, ook als ze op haar kamer zit. Kleren en dergelijke heeft ze op de kamer.

Ik vermoed dat ze er gewoon niet is en het alarm daarom niet kan uitzetten.

Mijn gedachten gaan in dit soort gevallen met me aan de haal omdat ik niet weet wat er gaande is.

1 like

Misschien dat je haar via WhatsApp of mail kan bereiken, als ze wel een laptop bij zich heeft?

1 like

Ik zou toch gewoon even bellen, misschien is het haar werkmobiel of een oud mobieltje als wekker of misschien houdt de wekker wel even op als je belt :sweat_smile:

1 like

Nee geen ketting. Met kettingen heb ik het ook.
Wel bijna hele dag jasje met losse kraag aan. Misschien schuurde daardoor erger.
Ga nu wassen met veel conditioner. Hopelijk krijg ik het eruit zonder teveel haar verlies.

2 likes

Ze hebben ook een half paleis als huis, boehoehoe wat zielig

2 likes

Dat iedereen in dit bed ademt.
Ik slaap normaal met oordopjes in en die heb ik uit nu, omdat m’n kind bij me in bed ligt (was in paniek wakker geworden, dus bij me gelegd maar dan wil ik wel kunnen horen waar ze ligt en wat ze doet). En nu is ook nog de hond op bed gesprongen, dus lig ik sowieso wakker omdat ik niet wil dat zij te dichtbij m’n kind gaat liggen. En ondertussen liggen m’n man en hond keihard te snurken en mn kind ligt Ć­n m’n oor te ademen. Hoe agressief kan je worden van al die ademhalingen.

30 likes

Ik ben verkouden en m’n neus doet zo’n pijn van binnen. Kijk nu al uit naar het moment dat ik weer normaal kan ademen en niks pijnlijks voel

3 likes

Ik voel dit. Ik ben nu in het stage van verkoudheid waarbij er constant een nies in mijn neus lijkt te zitten en ik alleen maar sahara lucht lijk in te ademen

1 like

Gisteren is bekend gemaakt dat we een tijdelijke crisis opvanglocatie voor vluchtelingen krijgen in het dorp. Dit heeft de gemeente ook op hun Facebookpagina gezet. De reacties zijn echt om te janken, ik schaam me dood voor het gebrek aan empathie en het ā€œeigen volk eerstā€ gemauw.

4 likes

In mijn woonplaats ook in een sporthal. Mensen over de zeik want waar moeten de kinderen nu gymmen? :melting_face:

Maar behalve een clubje facebookmensen lijkt het niemand verder wat uit te maken dus dat is wel weer positief.

5 likes

De waterbus van Rotterdam naar Dordrecht. Echt al maanden valt er meer uit dan dat er vaart. Is zo slecht geworden sinds het is overgenomen. Maar wel de hoofdprijs blijven vragen :sob:

3 likes

Ja echt hĆØ :roll_eyes: in dit geval worden deze vluchtelingen ook nog eens op een industrieterrein ondergebracht.

2 likes

Ik bleef even in de tendens van de frustratie haha, omdat ik het de makkelijke weg van de gemeente vindt om ā€œietsā€ te doen. Maar goed punt, ik pas hem aan!

2 likes