Wat een bullshit, ze heeft juist veel empathie voor deze mensen en er is niets kwetsend aan de manier waarop ze over hen schrijft?
Sorry maar dit is toch gewoon een kwestie van begrijpend lezen. Zeggen dat jij iemand gedumpt hebt, klinkt niet heel empathisch nee. Maar dat is de situatie hier helemaal niet. Het lijkt me duidelijk dat @Stofdoek uiting wil geven aan haar frustratie hoe er volgens haar niet respectvol met deze mensen wordt omgegaan. Ze zegt letterlijk NIKS over de mensen zelf.
Ja of je zegt gewoon dat je haar bericht verkeerd begrepen hebt.
Ooh echt in E? Dan moeten ze ook echt een takke end omlopen nu om ergens te kunnen komen met al die irritante weg openhaal shit.
Mijn sportschool is al verder beneden niveau (vaak geen wc papier op de wc, geen doekjes om je handen af te drogen) maar nu hebben ze de aircoās uitgezet en het warm water afgesloten om kosten te besparen??
Dat is sowieso vaak het geval bij azcās.
Heeft wel iets geholpen. Daarna eruit geborsteld.
Zit nu wel weer lichtjes wat. Morgen hopelijk naar de kapper en anders knip ik zelf wat eraf haha.
Misschien mn haar vast doen ipv los.
Dat alle leuke, betaalbare truien met polyester worden gemaakt. Maar dat je ook niet kan filteren op veel websites want er zit dan 0,1% wol of katoen in, en de rest polyester/polyamide/acryl.
Eens, en jurken etc ook!!
Je kan wel via de app goodonyou zoeken naar niet te dure truien die goed scoren op duurzaamheid? Ik zie daar meestal weinig of geen polyester, maar is wel even zoekenā¦
Het staat daar zo vaak vast.
I know.
Jaa zoveel mooie zomerjurken en dan 100% polyester, echt een vies stofje. Ik ga even op die website kijken, goede tip!
Ik heb deze laatst gekocht, 100% katoen, maar ik weet niet wat je smaak is natuurlijk
Het idee dat Kerst eraan komt en dat mensen er al mee bezig zijn en überhaupt het bestaan van Kerst.
Ik las malaka trui haha. Malaka is klootzak in t grieks.
Ok Scrooge McDuck
Een vlieg die het lastig heeft op een plek waar ik helemaal niet bij kan om het vrij te laten.
Maar dat gezoom argh
Hoe is het afgelopen??
uitnodiging voor de kerstborrel vorige week al ontvangen