Dat ik het voor elkaar krijg om deze maand al 2x met m’n persoonlijke OV-chipkaart in te checken terwijl ik naar m’n werk ga. Doei €25 die ik nooit meer terug ga zien.
Ik ben met geweest en vond hem echt super goed! Echt een aanrader! Wat jij verteld over het lachen was bij ons niet zo gelukkig! Al zat er een stel naast ons dat om alles moest lachen, maar toen het serieus werd was iedereen ook stil!
Ik ben trouwens blij dat ik je berichtje niet verder heb gelezen, want ik had nog geen idee wat nou echt het onderwerp was.
Ik heb aan het begin van de maand Netflix opgezegd omdat ik het niet gebruikte en nu heb ik zin in Gilmore girls
Van die mensen die op internet expres de verwarming heel hoog gaan zetten. Zo van “kijk mij eens met mijn vaste contract, hebben jullie lekker niet he”
Zo kinderachtig!
. Vast contract of niet, dat is toch gewoon geld verspilling? (En bij t ene tarief meer dan t ander) ik snap dus niet wat zo iemand daar dan zelf uithaalt
Ik erger me aan mn lijf. Ik heb gister 1.5 biertje op en lig nu in bed (wakker want al geslapen en niet net thuis haha) met een droge bek
Heb er even een waarschuwing bij gezet dat de tekst spoilers bevat. Indrukkende voorstelling hè, gelukkig bij jou geen lachende mensen op serieuze momenten
Ik reis dus met zon arriva boemeltreintje die altijd overvol is. En er zitten dan 2 vierzits in die 1e klas zijn. Niet afgeschermd of iets ook niks extras aan alleen die stoelen zijn rood.
En als ik daar ga zitten kijkt een zon man me altijd aan van heb jij wwl een kaartje?!?!?!
Dan denk ik ja sorry maar ik vind je echt een domme lul als je hier extra voor betaald.
Mensen die dringen voor de trein. En dan een lege trein. En dan staan ze zo dom voor die deur te wachten en moet een ander maar op het knopje drukken, want als ze dat zelf moeten doen dan kunnen ze natuurlijk niet als eerste instappen!!!
Mensen die naast je gaan zitten terwijl er nog andere lege tweezitters zijn. Specifiek als het mannen zijn, want die gaan aaaaaaltijd wijdbeens zitten en dan met hun been tegen je aan want fack vrouwen
Het begrip ’kinderarmoede’
Ik heb 6 stuks besteld bij zalando. Het komt in 4 pakketten.
Argh, zo mee eens!
En de meeste leuke bloesjes en jurkjes zijn van viscose… Vind ik ook zo’n vreselijke zweetstof.
je moet tegenwoordig bij zalando echt opletten wie het verkoopt, het lijkt alsof ze zelf niet meer veel stock onderhouden, waarschijnlijk omdat ze nu groot genoeg zijn en gewoon op commissie kunne teren
bij bol ging dat ook zo plots
Mensen die zeggen dat een school ‘slecht aangeschreven’ staat. Ben toch altijd benieuwd waar dan.
Bij mij zou iets ook in 2 pakketten komen maar uiteindelijk toch alles in 1x gekregen!
? Koos ze dat woord niet expres omdat het zo overkomt? Als je mensen niet graag gedumpt ziet, en je ziet iets wat daar op lijkt, dan zeg je ‘nou ja zeg, die mensen worden daar gedumpt’. Zie je niks geks, zeg je ‘worden ondergebracht’.
Ik ben helemaal van de taalpolitie hoor maar dan toch op een andere manier.
Van deze bekeuring begrijp ik geen blauwe pepernoot.
Ps jaha kruidnoot
Ja ik bedoel eerder ‘daar is tuig’. Want zelfs aan inspectierapporten kan je, tenzij je echt snapt wat ze meten, van het gross van de scholen niet echt afleiden hoe goed ze zijn ‘aangeschreven’. Er zijn genoeg prima scorende scholen (in leerlingtevredenheid, prestaties, management) waarvan de tamtam vindt dat ze slecht aangeschreven staan.
Ik heb de details van de plek achterwege gelaten omdat ik het niet relevant vond een hele locatie omschrijving te geven, maar het is een industrieterrein zonder faciliteiten (zoals @Soy.peor ook al aankaartte) waar tot een paar jaar geleden een toxische bestrijdingsmiddelen fabriek stond (die de bodem sterk verontreinigd heeft) en pal naast een druk spoor. In mijn ogen is dat weinig leefbaar, vandaar mijn frustratie dat de gemeente de makkelijke weg kiest en deze mensen daar (in mijn emotie) “dumpt”. Ik heb het aangepast, omdat als iemand mijn opmerking als kwetsend ervaart ik dat serieus neem.
Maar eind goed, al goed. Denk niet dat ik deze situatie ga voorkomen haha, als ik al zie dat er ook een grote groep mensen is die überhaupt tegen de komst van deze vluchtelingen is
Ik denk echt dat je je reactie niet hoeft aan te passen voor 1 persoon die duidelijk de context niet begrijpt, want ‘iedereen’ hier snapt dat je het juiste woord hebt gebruikt, die mensen worden ook gedumpt ja, er wordt zo naar met ze omgegaan dat dit mij perfect van toepassing lijkt.
Mja das natuurlijk lief van jou en goed om ‘het juiste’ te willen doen.
Maar ik vind dat altijd maar weghalen niet goed. Het is niet zo dat het altijd erg is als iemand iets kwetsend vindt. Soms is het niet zo erg, of misschien zelfs wel een beetje goed.
Dat ik altijd zo hard nies. Mijn baby die sliep in de draagdoek schrok zich helemaal kapot, oeps