Waar erger je je aan? #13

De vervelendste reacties vond ik nou net die domme suggestie om er zelf maar overheen te verven.

2 likes

Ik vind het sowieso wel tekenend voor deze tijd dat mensen het concept publieke ruimte niet meer snappen. Iets delen met anderen, blijkbaar echt heel moeilijk. Zeker aangezien dit Nederland is en er dus echt een royale procedure aan vooraf gegaan moet zijn.

7 likes

Heel lang gewacht op de dansfotos. Ziet t dr niet uit. Is t dan zoveel gevraagd om even een goeie foto van me te maken

4 likes

Nouja ik snap dat je daar in verwacht dat het binnen bepaalde perken blijft. Ik mag ook mijn kozijnen niet vervangen met handigere of goedkopere formaten vanwege een beschermd aangezicht dus blijkbaar zijn er regels om een bepaalde standaard van uiterlijk vertoon af te dwingen voor bewoners, maar niet voor wat lijkt op een nietszeggend steegje waar 1 huishouden voornamelijk op uit kijkt. Het zit ook echt dichtbij en om de weerkaatsing van die felle kleuren op de muur in je huis tegen te gaan zou je meer dan vitrage nodig hebben en dus nooit meer je gordijnen open kunnen doen zonder last te ervaren.

Zeg niet dat ze in haar recht staat om het weg te krijgen, maar ik deel wel haar mening dat ik niet ergens was gaan wonen met dat er vlak naast. Begrijp volledig dat je hier over klaagt en kijkt of je het tegen kan houden. Al helemaal gezien ze aangeeft dat ze er tegenin had kunnen gaan als de woningbouwvereniging het bericht had gedeeld met de bewoners, maar omdat ze dat niet hebben gedaan is zij de pineut nu

10 likes

Ik had gisteren avonddienst en vanochtend meteen weer een vroege dienst en het enige wat me op de been hield was het idee dat ik nu pasta ging eten die mn vriend zou maken.

Heeft hij ‘wok’ gemaakt. En dat is dan bijna soep omdat er zoveel saus in zit

:cry::cry::cry:

6 likes

Moet zeggen: procedureel klopt dit niet want als je zo’n schildering wilt plaatsen heb je handtekeningen nodig van belanghebbenden (iig in U). Ik vind het echt totaal geen gek idee dat buurtbewoners invloed mogen hebben op de omgeving (de groep die dit plaatst oefent nu toch ook invloed uit) zou dit ook echt niet grappig vinden. Lijkt me de minste moeite om de enige die uitkijkt op de muur te vragen of die kan leven met het ontwerp

22 likes

Misschien ben ik een dramaqueen hoor maar ik zou echt huilen met zoiets tegenover me… het is zo in your face, zo intens aanwezig, continue. Ik had een huis laten schieten om zoiets :zipper_mouth_face:

54 likes

Mijn vriend die elke keer als we een serie kijken in slaap valt :rage: ik ga nu gewoon zonder hem verder kijken hoor, klaar mee

1 like

Dat mijn wasmachine niet doet wat hij moet doen, maar ook niet aangeeft wat er mis is

2 likes

Same, het lijkt me echt verschrikkelijk. Ook de groene gloed in je huis. Zou ook bang zijn dat mijn huis minder goed verkoopbaar is. Ik zou het huis iig niet meer kopen zo.

13 likes

Ik denk dat er bij mij echt heel toevallig iemand langs zou komen met een paar potten witte verf, echt heel gek :face_with_monocle:

21 likes

Het is sowieso een vreselijk uitzicht muurschildering of niet. Alhoewel dat groene licht wel minder is. En de schildering vind ik echt niet mooi ook :grimacing:

2 likes

#me

4 likes

Pooootverdorie. Een trein voor mijn trein had vwrtraging. Dus ik dacht ik pak die want die erna zal dan wel te laat zijn. Ben ik gewoon zo vroeg op mn werk dat de deur niet open is.
Nu weet ik ook dat een collega die altijd opschept over dat hij heel vroeg is liegt.

28 likes

Ik ben ook zo’n dramaqueen hoor. Ons buurmeisje heeft 2 jaar een knaloranje auto gehad die ze voor ons raam parkeerde, zelfs dat was me een doorn in het oog. Het was ook echt heel erg in your face als de zon erop scheen en ik zag continue een oranje vlek vanuit mn ooghoek :sweat_smile:

2 likes

Die tering vuilniswagen als ik probeer te slapen na een nachtdienst

4 likes

Dit is toch gewoon een beetje overdreven? Zo erg zullen ze je een dag niet missen hoor

24 likes

Al die boeren in hun trekkers op de snelweg.

11 likes

Meld je ziek, ga naar huis.

1 like

Het proces om m’n wachtwoord van werk te veranderen wanneer ik die dag thuis werk. Echt drama, al 10 x geprobeerd maar door een fout (van mij) lukte het niet. Snap nu wat ik verkeerd heb gedaan maar in m’n frustratie de VPN verbinding verbroken (die ik nodig heb om hem te veranderen) en nu wil de VPN niet meer verbinden :angry:

2 likes