Waar erger je je aan? #13

Aan Nederlands boeren. Ik ga alleen nog maar geïmporteerde groente en fruit eten

15 likes

Is dat niet het probleem van de baas? Voor hetzelfde geld valt iemand morgen dood neer en zitten ze ook maanden zonder extra kracht. Dat risico hoort bij het ondernemen en mag niet jouw probleem gemaakt worden. Ziek is ziek, punt.

Beterschap!

21 likes

Jeetje, dat zal wel zwaar zijn voor je werk dan dat ze elke keer dat er 1 persoon op vakantie is failliet gaan.

9 likes

Zou in deze gunstige arbeidsmarkt dan lekker verder zoeken naar een baan waar je in je eentje niet wordt verwacht het hele bedrijf boven water te houden

Mijn ergernis: ik heb een tijd Wilders kunnen ontwijken maar nu is hij lekker z’n moment aan het pakken met de boeren :sob:

7 likes

Beterschap iig, probeer goed te herstellen voordat je weer gaat werken he!

3 likes

Dat heb ik als ik een adres op zoek in mijn browser. ‘Wil je de app Google maps downloaden’? NEE.
Ik heb die app al en als ik op ‘ga naar de app’ klik, wil die telefoon alsnog de app downloaden.
HALLO HERKEN JE EIGEN APP EVEN, GOOGLE.

4 likes

Aan collega’s die oprecht denken dat ze onmisbaar zijn. Eentje zegt regelmatig bloedserieus ‘Ja, maar als ik er niet ben, wordt het een puinhoop.’

Hoe kun je zo zijn :joy:

4 likes

Klopt koeien, de mix van stront en plas zorgt voor ammoniak → stikstof (heeeele korte versie)

3 likes

Is het met acteurs? Die zijn het meest vreselijk :stuck_out_tongue:

1 like

Zo koel mogelijk blijven doen. Dan vinden ze jou saai en ben je veilig hahaha

1 like

Er zit een man naast mij in de metro een boek van Jordan Peterson te lezen :tired_face:

2 likes

Ja vast haha, maar ik had even geen zin om genuanceerd te zijn en vind vandaag gewoon alle boeren stom

1 like

Hoe sloom ik ben, fysiek, in dagelijkse situaties.

Dingen als de navigatie + flitsmeister instellen en beginnen met autorijden duurt lang, mijn tas op werk inpakken voordat ik naar huis ga duurt lang, groente snijden, je raadt het al, duurt lang.

Probeer wel eens meer te haasten, maar dan flikkert alles ook direct uit m’n handen en neemt m’n onhandigheid de overhand.

2 likes

Hahaha wat ontzettend kut :joy:

2 likes

Hoe lang dekt q music dat een uur duurt joh. Die draaien echt 24/7 foute muziek.

5 likes

Het is foute week met de foute top 1500 :wink:

Vandaar dat het uur nu heel lang duurt

6 likes

Aah vandaar. Tyfus wat kut zeg.

5 likes

Het is top foute 1500 haha

Oh spuit elf

5 likes

Wie verzint dat dat leuk is… Vgm zijn de radio djs van Q vrienden met de duivel. En ze werken daar om mensen hun leven kutter te maken.

4 likes

Zeker nu met die klote guus meeuwis. Kan die man niet gewoon naar een onbewoond eiland?

5 likes