Waar erger je je aan? #13

Sowieso vind ik sinds spotify de radio intens kut, haha

Heb 2 weken geleden constant Radio Veronica geluisterd ivm een winactie en ben nog aan t bijkomen van de kutheid van die dj’s die zichzelf iets te graag horen praten. Gelukkig was het niet voor niets en heb ik ook echt gewonnen, maakt het weer iets goed

9 likes

Hahah gelukkig heb je gewonnen!
Ik luister ook echt niet vrijwillig radio haha. Ik ben blij dat ik op spotify elke dag 1 en het zelfde nummer kan luisteren tot dat ik die zat ben.

@Flerken omg ik hoor nu pas guus. Pure ellende.

2 likes

Ja ik vind dit dus echt heerlijk. Zit je super rustig in je uppie te werken en dan de hele tijd die takke herrie op de achtergrond :ok_hand:t2: soms komt er net een hele leuke die echt agrijselijk fout is en dan belt er net een collega :frowning:

6 likes

Maar jij bent een brabander. Jullie zijn takke herrie gewent

3 likes

True. Zometeen komt kassameisjes van de vliegende panters. Samen met houdios wel een favorietje (nee heb inderdaad geen smaak)

5 likes

Mijn spotify is 365 dagen per jaar het foute uur. Laf it :heart: Mensen krijgen elk jaar ook plaatsvervangende schaamte voor mijn spotify rewind top 10, maar ik weet wel menig saai feestje weer leven in te blazen :sunglasses:

18 likes

Even afwachten tot de 1e vreemdgaan roddels verschijnen.

4 likes

Kunnen mensen niet normaal rijden op hun motor? Ik snap dat het lekker is, maar het gas open trekken met knallen uit je uitlaat is echt niet nodig. Schrik me altijd de broekhoest.

4 likes

Ik weet niet om hoeveel lengte het gaat, maar ik had laats aan de schoenmaker gevraagd of ze ook de hak van een schoen kunnen verlengen om lente verschil te compenseren. Dat kan dus gewoon! Alleen naaldhakken waren geen optie. Geen idee wat het precies kost, maar misschien een overweging waard om te vragen of dat lukt met een hele zool.

@Barbamama dat is juist normaal rijden :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh I feel you. Ik woon aan een doorgaande 50km weg met best veel stoplichten, maar vooral motorrijders (en soms wat auto’s) gaan dan zo hard mogelijk optrekken, sjezen echt met 80 of 100 ofzo voorbij, keiveel lawaai, om dan weer keihard te remmen voor het volgende stoplicht. Afgelopen zaterdagavond zat ik op het balkon en waren er zelfs motorrijders aan het racen hier, met driften en rookvorming en alles erbij, echt doe normaal.

4 likes

Is het echt een beenlengteverschil of zou het kunnen dat je heupen een beetje scheef staan? Ik had eerder ook last van verschil tussen m’n benen (en daardoor rugpijn). Toen moest ik van de fysio oefeningen doen en kreeg ik tips als opletten dat als ik met m’n benen over elkaar zit, dat ik dan na een tijdje van kant wissel en dan ook even zo blijf zitten. Ik was supersceptisch want ik was er van overtuigd dat m’n ene been gewoon korter was, maar het heeft wel echt geholpen!

2 likes

Ik woon langs een weg die daarna een bosgebied wordt en je mag er 50. Ze scheuren er met 80/100 in want er zijn geen stoplichten of hobbels net na onze flat :sob:

2 likes

Same! Echt kut dag ik deze week 3x op kantoor werk, daar kan ik geen foute 1500 luisteren. Denk dat ik vrijdag eerder weg ga van kantoor, dan komen de leukste nrs

1 like

Ah oke, dat is wel echt een heel ander verhaal dan. Wat rot zeg, klinkt echt vervelend ): Ik was behoorlijk jong toen dus ik durf niet meer te zeggen hoe of wat qua fysio ben ik bang, sorry!

2 likes

Dat die ene keer in de drie maanden dat ik met de trein naar mijn werk ga ik natuuuuurlijk de super krappe overstap van 3 minuten niet red omdat de trein 4 minuten vertraging heeft. Was bijna zo ver om vaker de trein te pakken.

Boeren

21 likes

Omfg, ik weet dat er hier redelijk veel over amerikanen/usa wordt geklaagd, vind ik soms een beetje zielig voor die onwetende mensen maar pffff.

Ik kan er niet heel specifiek op ingaan, maar een amerikaan wilde een auto naar europa laten komen. Naar belgie 1 en 1 naar duitsland. Ok, ja dat kan maar duurt ff. Zn nummerbord is natuurlijk niet europees maar hij had er niet aan gedacht dat dat een probleem was. Nou, dat is het wel, en hij snapt nergens iets van ik moet hem alles uitleggen? En sorry maar die persoon echt, hij wist oprecht niet dat wij NIET als moedertaal engels spreken in Nederland bijv? Hij dacht gewoon oprecht dat we ook allemaal engels als moedertaal hadden? Hij doet iets voor defensie en wens hem heel veel succes. Ik erger me inmiddels na al die weken zo erg. Wist niet dat het zo erg gesteld was met sommige Amerikanen.

6 likes

Ach er bestaan ook Amerikanen die bang waren dat we geen pizza’s in Nederland hadden of mensen die denken dat wij in de winter allemaal op de schaatsen naar het werk gaan. Je hebt wereldvreemde mensen en je hebt Amerikanen.

13 likes

Ik liep in mn sportkleren over straat en toen zei een vrouw tegen een andere vrouw ‘ohh is dat meisje zwanger?’ :sob::cry::smiling_face_with_tear::pleading_face::disappointed_relieved:

6 likes

Ugh we zijn in een vakantiewoning en de ‘verduistering’ voor de slaapkamer is zo licht van kleur dat het alsnog super licht is in de kamer. M’n baby was nog niet zooo moe en kon nu dus niet inslapen. Heb van armoei maar een deken voor het raam gehangen, ze bij ons in bed gelegd en ben erbij gaan liggen.
Gelukkig heb ik een middagdutje gedaan want ik zal wel weer niet kunnen slapen vannacht als ze tussen ons in ligt. Misschien lukt het om ze in het campingbedje te leggen als ze compleet weg is.
Ohja en de woning is ook nog onder het dak dus lekker heet.