Waar erger je je aan? #13

Ongevraagde tip, maar je hebt ook sandalen waar je de zool uit kan halen en je eigen (evt aangepaste) zooltjes in kan doen. Of bij de podo slippers laten maken, ben ik nu toevallig ook naar aan het kijken. Lopen zonder zooltjes vind ik nu ook echt kut :smiling_face_with_tear:

1 like

Mijn kat die bij me op schoot is komen liggen (love it), maar die het heel nodig vindt om constant mijn handen te likken/wassen.

1 like

Fluticason en Avamys zijn beide prima. Er zit wel wat geur en smaak aan maar het is te doen.

3 likes

Whahaha wel herkenbaar, ik slik zelf (helaas) zopiclon en dat heeft echt een vieze smaak. Als ik zelf bij patienten slaapmedicatie moet voorschrijven kies ik dan liever voor temazepam of zolpidem, beetje afhankelijk van de indicatie.

Maar nu is temazepam 10mg niet leverbaar, vervangend advies van de apotheek: zopiclon :joy: andere alternatief is 20mg maar ga niet al m’n patienten onnodig ophogen, maar moet me inhouden om mn patienten niet na te bellen en te zeggen ‘sorry de nieuwe tabletten zijn echt ranzig’ :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Ja gadverdamme die zopiclon verpest echt je hele dag qua eten/drinken

6 likes

Ik heb 10 dagen geleden oorbellen gekocht en ze zijn nog steeeeeds niet verzonden

1 like

Ja misschien is t gewoon expres zodat mensen er minder snel verslaafd aan raken, dat ze denken ‘nou dan slaap ik liever niet dan die shit’.

Maar dat zou marketingtechnisch niet echt een slimme zet zijn van de farmaceut :joy:

2 likes

Ugh ik heb gisteren gefietst en ‘s avonds blijkbaar niet genoeg gegeten want ik heb HONGER

1 like

Ik wilde niet gaan slapen
en nu duurde mijn dutje 3 uur :expressionless:

2 likes

Als het maar geen kaas is want tegen die tijd is het oude kaas.

4 likes

Kan dat ook met zwangerschap te maken hebben? Ik heb namelijk ook het idee dat het bij mij wel (heel erg) meevalt met hooikoorts en daarom zelfs nog geen fluticason spray gehaald.

2 likes

Ja, veel vrouwen hebben “een goed jaar” qua hooikoorts als ze zwanger zijn. Maar niet allemaal.

8 likes

Yes hier ook minder last

3 likes

Ja denk ik zeker! Is ook wel logisch dat je immuunsysteem iets minder actief is met die enorme bak vreemd DNA die zich in je buik bevindt, die mag niet afgestoten worden :stuck_out_tongue:

6 likes

Elke keer als ik een zwangerschap iets minder een freakshow vind
 :smiling_face_with_tear: Een bak vreemd DNA, haha!

10 likes

Dat ik zo geconcentreerd groente snij, dat ik zonder het door te hebben mijn kaken gigantisch aanspan en daar weer hoofdpijn van krijg :smiling_face_with_tear:

2 likes

Een vriendin die zegt ik regel het wel / ik kijk er wel naar en vervolgens met een heel ander idee komt en dat bij mij neerlegt zodat ik er wéér naar moet kijken en vervolgens ook alsnog zelf mag regelen :face_with_spiral_eyes:

Aan dat ik er zo onzeker van word als goede kennissen me ontvolgen. Ik zag totaal toevallig dat het vriendje van een van mijn beste vriendinnen heeft me ontvolgd op instagram(ik dacht dat we het goed met elkaar konden vinden?) maar nu ben ik in zijn bijzijn alleen maar enorm awkward en denk ik: ben ik irritant? zijn mijn stories triest? heb ik iets verkeerd gedaan?
Blehhh let it gooo

7 likes

zomer :heart_eyes: muggenbulten :rage:

2 likes

De schoenmaten van tegenwoordig.

Ik heb nu gewoon schoenen in mijn kast staan in maat 35 t/m maat 38. Wat is dit voor onzin?

2 likes