Waar erger je je aan? #13

Schoenen zijn de nieuwe broeken. Hier 39 t/m 43. :joy:

4 likes

Haha, bij broeken kijk ik niet eens meer naar de maat :sweat_smile: Die bekijk ik in de winkel en dan doe ik dat trucje met mijn arm en dan ga ik vervolgens alles passen en janken.

3 likes

Dit :joy:

Ik weet dat het niet voor iedereen werkt. Het werkt bij mij matig, maar het is voor mij een betere graadmeter dan de maat die erin staat. Je kunt het eerst thuis bij broeken proberen die goed passen, dan kan je kijken hoe je je hand precies moet houden (ik doe “de vuist”).

11 likes

Ik snap niet zo goed hoe dit zou werken, stel dat je aankomt en je hebt een grotere omvang nodig dan werkt dit toch al niet meer want je arm groeit niet ineens langer als je aankomt :thinking: Dit werkt zeker alleen voor heel standaardverhoudingen dan

3 likes

Dat is de truc ook niet per se, je moet even meten in een goeie broek hoe ver je arm erin past (met vuist, zonder vuist, halve vuist). In een andere broek zou dit dan net zo ver moeten zijn. Niet dus dat je hele lengte van je arm per definitie gelijk staat aan je buikomvang

16 likes

Dat er altijd iets niet klopt of niet volgens afspraak is als een vriend van mij iets moet regelen

2 likes

Ik kan niet eens IPL doen omdat mijn benen één opengekrabde muggenbult zijn

1 like

Hier nog een die niet kan slapen. Ik ben ook wel echt moe, maar mijn hersenen zijn nog zo druk bezig. Heel hinderlijk. Oh en die kutwarmte natuurlijk. Nog geen onweer in de buurt hier :sob:

1 like

Ik heb een uur wakker gelegen door het onweer, werd ik ook nog eens wakker gegild door een kind die een haan aan het nadoen was.

2 likes

Gister water in mijn oor gekregen na het zwemmen en niks helpt :smiling_face_with_tear: heb er de hele nacht op gelegen en nog is het er niet uit

Springen met je hoofd gekanteld? Werkt bij mij meestal

2 likes

Je water-oor op water leggen en dan je andere oor dichthouden met je vinger

2 likes

Zalando even contacten over het verschil in prijs en over het algemeen krijg je die korting dan ook

1 like

Word
Kutprogramma

8 likes

Ubereats bezorgers die op een fiets rijden. Echt rot toch op. De mc donalds is 20 minuten fietsen dus nu is mn eten sowieso koud :rage::rage::rage::rage::rage:

2 likes

Ik had dit laatst ook met sportkleding! Maar toen kocht ik een maat die nog wel korting had, en daarna stond die maat ook op de hoge prijs. Schijnbaar hebben ze per maat dan maar een beperkt aantal stuks in de aanbieding, en als die op zijn, dan moet je dus meer betalen. Heel raar.

2 likes

Deze dag gaat zoooo langzaam

6 likes

Ik ben aan het aftellen :sob::sob:

Eigenlijk stom want als ik dit stuk af maak ben ik ook gewoon vrij. In plaats daarvan tel ik af naar 5 uur haha.

1 like

Ja hoor

16 likes

Wauw ik dacht serieus dat dit een Speld artikel was.

16 likes