Heeft ze vast via haar neef geregeld.
Nee die heeft even prins Bernard gebeld.
Dat ik een impulsaankoop wilde doen bij de WE en dat ik zag dat je 5 euro korting krijgt via de nieuwsbrief. Dus ik mij inschrijven. Krijg ik nu een mailtje met dat ik de code morgen ontvang??? Morgen ga ik echt niet meer die jurk willen hebben WE. Your loss.
Dat ik al 24 uur lang bijna non stop hoofdpijn heb, hoeveel pijnstilling ik ook neem
Vandaag in CentrO in de haribo winkel geweest en 3 soorten “zure” snoepjes gehaald maar geen een is echt zuur
Je moet van die snoepjes hebben met een vloeibare binnenkant, die zijn heerlijk. Van die vulkaantjes van Haribo, of van die brains van Trolli.
Oh goeie, ik ga eens kijken of ik die ergens tegen kom! Heb nu dit en 't smaakt wel prima hoor maar niet zo zuur dat m’n gezicht helemaal dit doet:
Oh hahaha kut waarom is die nou weer ondersteboven
Mensen op kantoor die naast hun werktas een klein tasje bij zich hebben. En helemaal als ze ze omhouden.
Het concept dag-en avondgasten op trouwerijen
Ugh, vreselijk!
Je moet dan deze hebben. Als je een zak te snel leeg vreet, voelt je tong lichtelijk verbrand:
Edit: ze hebben ook een alleen zure variant, die heb ik nog niet geprobeerd
Aan mijn vriendinnen die weer fucking verwend doen en met de auto de stad in komen, die half open ligt + je betaald je blauw aan kosten. En er stopt 2 soorten ov voor de deur waar we hebben afgesproken. Het is ook niet dat je sneller bent met de auto, het ov is waarschijnlijk nog zo een 10 minuten sneller ook.
En aan mijzelf dat ik mij hier aan erger
Ik sta bij de bus en meteen begint er een man met zeikstem tegen me aan te zeuren. Waarom? Laat me gewoon even met rust. Heb in de ochtend even tijd nodig om wakker te worden.
Ja ik dacht dat mijn vriend stiekem wat had besteld voor me
Ik trap ook altijd in die ‘grapjes’ van mensen. Elke keer weer spijt en elke keer weer het idee dat het de volgende keer niet gebeurd. Tja
Ik heb dit ooit als laatste poging gebruikt om unengaged mensen nog voor je te winnen via de nieuwsbrief. Werkte wel als een malle want daardoor heb je een hele hoge open rate en dat is ook weer goed voor de deliverability van de volgende mails.
Wel mee eens dat het wat irritant is, agressieve marketing ofzo.
Van geëngageerd naar geagiteerd
It’s a fine line.
De hitte in de trein
Dat een zaak als de Bijenkorf geen schoenmaat 42 verkoopt