Waar erger je je aan? #13

Dat is echt zo stom hè!!

1 like

Ben echt verbaasd, boos en verdrietig. Sowieso is het aanbod in mt 42 vrij karig, maar dat zo een zaak het überhaupt niet verkoopt🤯

1 like

Ja inderdaad, ik moet dan ook altijd aan Maxima denken. Op een of andere manier denk ik dan ‘zo gek is het niet om grote voeten te hebben’ :joy:

3 likes

Nee dit is al van een tijdje terug.
Heb het bedrijf verkocht en ben inmiddels wat nieuw begonnen :relaxed:

1 like

Ik erger me dood aan alle Action cadeautjes die mijn dochter afgelopen week kreeg voor haar verjaardag. De helft is alweer kapot, bellenblazen die lekken etc.
Zulke cadeautjes leveren meer ergernis dan plezier. Voel ook ergernis dat een kindercadeautje bij veel mensen (ook goede vriendinnen die het financieel goed hebben) blijkbaar maar max 2 euro mag kosten :smiling_face_with_tear: maar misschien hoort dat in het snob-topic.

6 likes

of aangeven dat mensen geen cadeau hoeven meenemen? En dat je dan alleen met de directe familie een aantal dingen uitzoekt die leuk zijn.

8 likes

Ik heb me meteen uitgeschreven net bij josh V

5 likes

Ofzo? Pure misleiding. Dan zink je wel laag hoor.

2 likes

Een meisje zit haar blote tenen te knakken met haar handen in de trein. Had van mij niet gehoeven :woozy_face:

2 likes

Dat de treinen tussen Amsterdam en Utrecht in het weekend vaker niet dan wel normaal rijden. Wat een ellende (had ‘t kunnen weten dat ik nooit iemand uit Utrecht had moeten gaan daten)

4 likes

Aan vrouwen die stug door blijven roken tijdens hun zwangerschap. In mijn omgeving is er dus iemand zwanger en niet van plan om te stoppen met roken. Ik had een gesprek hierover met haar en alles werd afgedaan met “maar mijn eerste zoontje is toch ook gezond”. Ten eerste heb je dan veel geluk gehad en ten tweede weet je helemaal niet hoeveel last hij hiervan heeft op latere leeftijd. Zo ontzettend egoïstisch.

9 likes

Ugh echt walgelijk, een of ander dom nieuwsartikel over Alexia en dan iedereen die reageert met ‘ze is de mooiste’ ‘dit is de leukste en knapste’ of zelfs ‘dit is de lekkerste van de 3’ ‘ dat wordt echt een beest’.
en niet eens alleen van smerige mannen, ook van vrouwen. Kapot irritant word er echt boos van als ik het lees. Wanneer kappen mensen hiermee.

19 likes

Had ik gedaan maar veel mensen kijken er niet op haha.
En @Janniebeton zoiets zou ik voor mezelf wel doen maar vind dat voor een kind weer anders. Gelukkig heeft zij er ook niet zo’n probleem mee als ik :see_no_evil:

4 likes

“Jaaa maarja, de stress van stoppen is slechter dan gewoon blijven roken he”.

6 likes

Ugh ik had een broodje besteld met Uber eats. Ben brak en heb een luie dag dus loop in mijn kimono-badjas. Helemaal tot bovenin dichtgeknoopt dus basically gewoon een zomerjurkje. Maar de Uber bezorger kleedde me gewoon helemaal uit met zijn ogen :cold_sweat: heb heel snel t broodje uit z’n hand gegrist en de deur dichtgeklapt maar bah

Een oortje van m’n airpod doet het niet meer. Het valt natuurlijk precies buiten de garantie.

2 likes

Bleh, zit op dit moment toevallig ook in een kimono badjas haha. Maar heb je knopen op je badjas of bedoel het gewoon hoog dichtgewikkeld?

Ja dat laatste. Dus nul decolleté of ook maar iets. Volgende keer trek ik weer een grote sloebertrui aan, zo arelaxed dit

Je kan ook aangeven of mensen ipv een cadeau een donatie willen doen aan een goed doel of een lokaal park waar je graag komt bijv.
Scheelt weer een hele hoop zooi in je huis. En voor je kind haal je dan zelf iets en aan beide kanten de opa’s en oma’s en dan heb je gewoon 3 mooie cadeaus en is het ook goed.

4 likes

Ik ging vanochtend om 10:00 en was net op tijd voor de drama, kon ook nog doorlopen bij de pashokjes en geen lange rij bij de kassa.

6 likes