Waar erger je je aan? #13

leuk, we zien het over een maand wel in het verkooptopic

28 likes

Heel grappig. Ik plaats sowieso al heel lang niks meer in het verkooptopic hier, mede door dit soort opmerkingen, de leukste grappen zijn nu wel allang gemaakt denk ik.

4 likes

Ik zit op een vakantiepark en wou baantjes zwemmen maar heb t maar zo’n 20 minuten volgehouden, wat 'n gekrijs van al die kinderen :face_with_spiral_eyes:

o ik wist niet dat je boos werd sorry

1 like

Ik ben gisteren voor het eerst in mijn leven bestolen, ofja gezakkenrold (?). Ik was op een festival en er stormde iemand langs mij en ik voelde zijn hand supersnel mijn tasje openen en weg was mijn iPhone. Thank god voor icloud!

2 likes

Wow wat brutaal!

4 likes

De foundationvlekken bij alles in de Zara. :face_with_spiral_eyes:

Werkelijk in elk kledingstuk??? En altijd alleen bij die winkel zie ik het. Extreem.

6 likes

Ik heb vandaag 4 nep dhl mailtjes gehad en Gmail weigert het automatisch in de spamfolder te gooien.

Heb nu ook de afzenders maar geblokkeerd

29 likes

Ik vandaag drie, gister 1. Mn moeder gister ook 2 en hoorde een vriendin er ook al over.

En mn moeder dan nog vragen is dit spam. Nou moeders duidelijker dat dit komen ze niet.

4 likes

Blijkbaar hebben ze even de geest. Want ik heb gisteren een paar gehad. Ik reageerde er niet op. Sturen ze maar nog een keertje :face_with_raised_eyebrow:

Ik erger vooral aan Gmail want gooi het gewoon in de spam

Edit: blijkbaar hebben veel mensen er last van, want dhl heeft zelfs een tweet erover gemaakt

2 likes

Even domme vraag hoor, maar als je deze mail opent om zeg maar rechtsboven aan te geven: ik wil de afzender blokkeren (en daarna melden als spam). Dan ben je nog niet de lul toch? Omdat er in je screenshot staat dat je hem ook niet moet openen.

Groetjes n00b

Ik merk het wel (ben daar ook een beetje angstig voor)

Edit:
Wachtwoord veranderd en tweestapsverificatie aangezet

4 likes

:nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:
Why??!
De vaatwasser is niet eens vol hè.

5 likes

Ja zoals ik op mn werk heb geleerd niet. En mag toch hopen dat dat wel klopt anders loop ik de klanten ook vals voor te lichten. Heb m net ook in gmail als spam gemeld en dus ook geopend. Maar volgens mij kan dat in principe geen kwaad

4 likes

Ik had zelf bedacht dat je pas de lul bent als je gegevens van jezelf gaat doorgeven of op hun verzoek een app of zoiets installeert.

3 likes

Als ik kassa moet geloven vooral niet klikken op links en bijlages

@Whoopdidoo bedankt voor de geruststelling

2 likes

Je kan mails ook als spam melden zonder ze te openen als je ze selecteert vanuit je inbox

1 like

Bij ons is de regel op een link geklikt-> apparaat laten opschonen. Dus zou ook echt nooit op een link klikken.

Zo kut dat er vast toch wel weer een paar mensen in zullen trappen. Mensen zijn echt kut.

2 likes

Heb ook even mijn ouders gewaarschuwd.

1 like

Ik ben hier dus ingetrapt, was er helemaal niet bij met m’n hoofd :weary::weary:
Heb een abonnement op AVG dus heb die direct op m’n telefoon geïnstalleerd en een scan laten doen, hoop dat dat genoeg is :grimacing:

2 likes