Ik kreeg vandaag heel random opeens nog een kaartje voor de geboorte van mn baby (taart voor haar 1e verjaardag is al besteld, dus de kaart is laat) en daar zat een cadeaubon bij die je ook bij de bijenkorf kan inleveren. Dus ik dacht mooi gaat mama die lekker aan zichzelf uitgeven. Kom ik bij de betaalpagina; kun je die k bon alleen uitgeven in een fysieke winkel
Op maandagen werk ik vanuit huis en is er bijna niks te doen dus dat zijn echt hele chille dagen voor mij. Maar nu valt elke feestdag steeds op maandag. Zo irritant want ik ben dan al thuis, ik heb liever een andere dag vrij ook omdat ik de rest van de week veel tijd kwijt ben aan het reizen naar mijn werk.
De eerste feestdag was memorial day (maandag), toen afgelopen week Juneteenth (maandag) en ik dacht net⦠oja het is bijna 4th of July even opzoeken welke dag het is⦠het is een maandag. Toen heb ik de eerste volgende vrije dag daarna opgezocht, dat is labor day. Je raadt het al⦠het is een maandag
Ik last van een festival in de stad. Maar kan geen oordopjes in want hoor mijn baby dan niet.
Alsof ze in mn tuin staan te spelen. En de muziek is slecht.
Ik heb veel gedronken en het is 1 uur in de nacht en ik heb zooooveeel zin om iemand en appen, maar ik heb niemand
Ben hier morgen zooo blij mee, haha
.
Ik kreeg deze ook vandaag, 3 stuks. Nog gegoogeld naar de afzender en dingen die in de mail stonden maar kon er niks over vinden, ben echt blij wel dat ik dit nu lees, vermoeden dat het spam was dus bevestigd (had al op report as spam geklikt gelukkig)
Ik wilde vandaag winkelen kn Amsterdam, rijden er geen treinen op dat stuk. Ik vertik het om een stopbus te nemen.
Oke en nu?
Ergert ze zich er aan.
Vorige week een doorbraakbloeding dus stopweek ingelast. Nu dacht ik ervan af te zijn want al twee dagen geen bloed, heb ik het net ineens toch nog. Is me nog nooit gebeurt en irritant want komt niet uit met mān plannen
Ja ik was meer benieuwd of ze nu nog gaat shoppen, of niet
Haha okĆ©, het klonk zo van āwaarom vertel je dit?ā. Mea culpa.
Ze hebben alle bomen in de straat gekapt ivm straat renovatie echt super saai en stom had een hele mooie groene voor de deur. Mān buren hebben nog een rechtszaak aangespannen tegen de gemeente met hulp van de bomen bescherming maar het mocht niet baten. Er komen wel nieuwe maar voordat die zo mooi en groot zijn als de oude duurt het jaren
Wat jammer! Ik snap niet zo goed waarom ze dan niet fifty ffifty doen. Het is zo kaal als overal van die mini boompjes staan. Het wordt dan ook een stuk warmer op straat
Ja, blijkbaar stonden ze niet in een goeie grond en was het lastig ivm kabels⦠Er komen wel dubbel zoveel bomen voor terug, dat scheelt!
Nop. Vertik die stopbus echt.
Wasgoed ophangen aan een balkonrek is zo onhandig. Helemaal uitgestrekt over het balkon hangen en dan nog kom ik niet bij de verste lijn.
Ook stom dat hij alsnog langskomt terwijl hij uit zijn hum was. Ik zou het dan meer waarderen als iemand weg bleef haha. Maar misschien jij niet!
Fuuuck wat haat ik kartonnen rietjes.
Ik had laatst uber aangemaakt. Werd ik al continu gestalkt met mailtjes van ze om te bestellen en te doen. Nu had ik van de week gekeken en zag ik de chinees in de buurt staan. Nou helemaal top, want in een van die honderde mailtjes zat een tegoed van ā¬20, dus ik dacht heeujjj gratis chinees. Nou code ingevoerd en nu is opeens niets in de buurt beschikbaar?? had mij hier helemaal op verheugd
Dat betekent meestal dat er geen bezorgers zijn, soms komt het dan over een half uurtje ofzo wel weer beschikbaar