Waar erger je je aan? #13

Oeh ik hoop het! Thanks voor je berichtje!

Ik had laatst een mason jar gekocht waar een bamboe rietje bijzat nou daar werd ik ook niet goed van hoor, alsof je vocht uit een tak zit te zuigen.

4 likes

Bezoektijden in ziekenhuizen. Vind dat ze best even rekening kunnen houden met gezinsleden die een stuk moeten reizen/van ver komen. Als ik morgen na werk ga, wat de enige optie is, kom ik dik in de spits :triumph:

2 likes

Dat zou een mooie boel zijn, dat ze ook nog even rekening moeten houden met ieder gezinslid van elke patiënt om op bezoek te kunnen komen :rofl:

15 likes

Haha ik snap wel dat dat niet mogelijk is, maar zou toch wel verdomd fijn zijn :joy:

Ik snap @Blush wel. In een ziekenhuis wordt gewoon gedicteerd hoe laat je op mag komen draven voor familie gesprek, bezoek of om de patiënt op te halen etc. Terwijl bekend is dat de mentale belasting voor mantelzorgers echt heel zwaar is. Ik weet ook waarom het vanuit een ziekenhuis zo geregeld is, ik werk er, maar ik kan me goed voorstellen dat dit een ergernis is.

14 likes

Same, heb ook op geklikt, omdat ik niet goed nadacht. Ach, ik zie het wel.
Virusscan een paar keer gedraaid en niks bijzonders gemerkt

Zo zonde ook :tired_face: hier hadden ze 2 jaar geleden ook alle bomen gekapt en is nu ook zoveel warmer binnen in de zomer. Nu staan er van die dunne sprietjes terwijl de vorige zo mooi waren (en Volgensmij ook niet ziek)

1 like

Aan het feit dat als Paul McCartney een “slecht” optreden aflevert hij door al die mannen in de pers onthaald wordt als een levende legende die een randje op z’n stem heeft, maar als bijvoorbeeld (ik noem maar iemand) Joni Mitchell daar had gestaan ze door de modder getrokken zou worden omdat ze “niet meer kan zingen”. Echt zo’n teringhekel daaraan. Die vrouwen zijn over t algemeen nog interessanter ook maarneeee een oude man met een gitaar in z’n handen dweil me op :roll_eyes: :roll_eyes:

11 likes

Magnums zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he. Je hebt ze in een hap op en dat is dan 10 euro ongeveer. Vroeger als kind betaalde ik 1.50 en dan was ik 3 uur zoet.

2 likes

Ziekenhuis hier in de buurt heeft geen vaste bezoektijden, ideaal! Kon altijd ff bij oma op bezoek als ze er lag.

1 like

Mijn broer weet sinds maanden dat we bij hem komen logeren en nog presteert hij het om de badkamer en plee niet schoon te maken
echt zo goor allemaal. Heb eerst de wc bril schoongemaakt voordat ik ging zitten. Bleh, ieder z’n ding hoor maar ik zou me schamen om zo bezoek te ontvangen

1 like

Maandverband dat kraakt als je loopt.

Als ik dit heb, is het juist bij een schone. Zo’n natte lap zal niet kraken.

36 likes

Haha love de overdrijvings

Maar de chocola is ook dunner hĂš, echt om te janken

2 likes

Die TikTok trend van “schipper mag ik over varen? ooooh je hebt de boot gemist”
Mensen die ‘m gezien hebben snappen me hopelijk. Echt zo toxic en disgusting haha dat iedereen wil laten zien dat ze nu echt 10 keer knapper zijn dan 5 jaar geleden en vooral, de allerergste, zijn mensen die afgevallen zijn. Insinueren dat je eerst dik en lelijk was en nu door je skinnyness knap bent :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

26 likes

Ik ben in de tuin gaan zitten met wijn, thee en mn boek en
 ik zit alweer 40min te scrollen

7 likes

Het is zo’n kut gevoel als je iemand leuk vindt, maar je zeker weet dat het nooit iets gaat worden tussen jullie.

8 likes

Ik ben lelijk gevallen en kan amper lopen. Wil me het liefst ziek melden maar durf niet zo goed.

1 like

Oh ja echt verschrikkelijk! Sowieso al die TikTok trends dat mensen dan laten zien hoe waanzinnig knap ze ineens zijn geworden en dat iedereen die ze vroeger niet zagen staan spijt moet hebben ofzo. Krijg er een hele nare vibe van elke keer.

1 like