Waar erger je je aan? #13

Waarom zou je niet mogen vinden dat je er lekker uit ziet tegenwoordig?

3 likes

Ik vat die trend helemaal niet zo op. Het is meer van vroeger schold je me uit omdat jij me te dik of lelijk vond en nu probeer je in mn dm te sliden. Maar je hebt de boot gemist.

4 likes

Ik denk dat wij gewoon te oud zijn voor deze trend

7 likes

Jw bent nooit te oud!!

Nee grapje ik durf niet op tiktok iets te plaatsen. Ben bang dat iets doms viraal gaat en puber kindjes me dan gaan uitschelden in de comments.

1 like

Mag zeker, je mag altijd vinden dat je de lekkerste persoon ever bent, graag zelfs!, maar de vibe van: haha jullie zagen me niet staan en nu ben ik knap, your loss 
 dat vind ik erg dom en oppervlakkig

Dat staat er soms zelfs bij en het liedje ‘je hebt de boot gemist’ geeft die vibe wel

Ik kan het niet helemaal uitleggen maar wat @Soy.peor zegt vind ik dus ook dom. Zo van: vroeger schold je me uit - en nu omdat ik dun ben, tattoos heb, lipfiller, m’n haren kort geknipt, meer of minder makeup, een andere stijl, of hoe men ook veranderd is - wil je me wel maar wil ik jou niet meer. Alsof je moet veranderen om iemand de boot te laten missen. You were good in the first place, zeg maar

Ik zie het meer als " Nu ik ben veranderd wil je me ineens wel. Te laat voor jou."
Want ze zijn qua innerlijk nog t zelfde alleen wat volwassener geworden of afgevallen ofzo.
Zoek je er misschien niet teveel achter die videos vanwegen jouw eigen onzekerheid?

11 likes

Niemand zegt toch dat deze mensen zichzelf niet good vonden in the first place? Anderen vonden hen niet good in the first place. Daar gaat die hele trend om.

4 likes

Dat heb ik misschien dus wel een beetje inderdaad. Ik zou eerder de omgekeerde versie van deze video kunnen maken en daarom krijg ik er een beetje een nare vibe van. (Qua lichaam en afvallen dan, verder vind ik mezelf heel erg prima hoor)

2 likes

Ja ik vind dat echt een kinderachtige vibe van ‘te laat’ en ook alsof er wat mis mee is, ik vond sommige jongens vroeger ook sukkels en nu sexy potentials, logisch lijkt me :rofl:

En nee ik vind mezelf wel een babe dus daar ligt het niet aan!

3 likes

Ja en ik vind het dus een domme trend om dan op internet te moeten bewijzen dat je veranderd bent en dat anderen je nu wel willen.
Ik weet niet waarvan je me probeert te overtuigen :joy: ik vind het your loss / her loss / his loss en het ‘je bent te laat’ en het belang van uiterlijke verandering gewoon niks, en dit is het waar erger je je aan topic, nou daaraan!

1 like

Dus je vindt de trend kut omdat mensen die zich vroeger buitengesloten voelden, zich niet mooi genoeg voelden, er niet bij hoorden nu laten zien dat ze wel blij met zichzelf zijn en het andermans loss is Ăłmdat je mensen vroeger zelf links liet liggen en niet zag staan? Ik denk dat je die denkstap alleen kan maken als je er altijd bij gehoord hebt.

Maar genoeg, ik cheer echt voor elke zelfverzekerde jonge meid. Waar die hernieuwde zelfverzekerdheid dan ook vandaan komt.

7 likes

Misschien kan je reverse filmpje maken en hier posten

2 likes

Oh nee ik bedoelde eigenlijk dat ik altijd al hot was

1 like

Hahaha oooh de boot is weg
 oh nou laat maar lekker varen.

5 likes

Ja en toen (toen ik 15-20 was) vond ik mezelf echt niet zo geweldig en als ik nu foto’s van toen zie denk ik: oke wat was je probleem eigenlijk? Vooral m’n eigen boot gemist.

38 likes

Ik stuurde mn vriend

‘Ik heb een goeie vacature gevonden voor mij’

En hij vond het niet grappig

60 likes

Ik ben wel pissig dat vroeger een kont niet in was en grote tieten wel en het nu meer andersom is.

Ik had als tiener in deze tijd echt goed geoogst

7 likes

Het is nooit te laat toch

3 likes

Wel mager salaris. Ben benieuwd wat je moet doen om die bonus te verdienen

6 likes

Ik heb het idee dat gingers nu meer hot worden gevonden dan vroeger, wat jij @grace.

2 likes