Ik wil het niet eens weten tbh
Hahahaha visitekaartje van het korps ook
Ja echt he, ik was zo onzeker over mân lichaam en sowieso over mezelf, en dan zie ik nu fotoâs terug en dan baal ik echt dat ik toen niet iets meer tevreden kon zijn.
Er zit een kraai heel irritant te kraaien in de boom naast ons huis. Hou je kop.
Die beesten zijn altijd zo vroeg inderdaad. Heel naar.
De tandarts op maandagochtend half 9 lijkt op papier zoân goed idee, maar de praktijk valt altijd tegen. Waarom blijf ik het inplannen?
âDan heb je lekker nog de hele dagâ
Dat mijn katers tegenwoordig 2 dagen duren⊠Zaterdag een leuk feestje gehad, gister al helemaal brak, maar rustig aan gedaan, maar ben nu nog steeds naar de tering. Gelukkig zit ik vlakbij de koffieautomaat
Mensen met te lange nepnagels die daarmee op hun mobiel tikken bij het typen. Zoân naar geluid en dan ook nog het geluid aan van het toetsenbord
Ik had gisteren een leuke jumpsuit gevonden, vandaag aangedaan en ik was vergeten waarom hij achter in mân kast lag. Kwam er weer achter toen ik moest plassen.
Dat ik zo fuckin chagrijnig ben geworden door de combi weinig slaap, meer boze klanten in een ochtend dan in 3 maanden en fuckin schilders die hun afspraken niet nakomen. Vooral dat laatste maakt me zo boos.
En dr stond net dus een in mn (voorheen) afgesloten achtertuin. Heb m toch echt even heel duidelijk gemaakt dat t vandaag niet ging gebeuren.
Ik ging een dutje doen en heb mezelf minstens twee keer wakker gesnurkt
Er staat toch âeen huidskleurâ en niet alleen huidskleur? Dus één van de huidskleuren die er zijn
Gaat me voornamelijk om de kop. In de rest van het stuk staat het wel goed.
Ah daar had ik overheen gelezen, dat is wel slecht inderdaad!
Ik kijk the kardashians op Disney+ maar jeetje wat is die ondertiteling slecht zeg!
Jaa is echt bedroevend bij Disney+. Ook met Greyâs Anatomy. Meer dan eens wordt er Grays geschreven en nog 1000 dingen, heel vaak ook namen van de personages. Zo suf.
Dat is sinds dje nieuwe app echt nog tien keer erger geworden! Het synchroniseert niet meer etc. Echt vreselijk