Waar erger je je aan? #13

Ik heb 2 gedachtes bij deze foto, en sowieso in het leven. Waar ik me aan erger dat ik toch wat oppervlakkig denk;

:devilish: Hij ziet er niet zo goed uit, die gele tanden, onderkin en wat onverzorgd dat baartje en kapsel.

:innocent: Boeiend er zijn belangrijkere dingen, niet oordelen op uiterlijk

3 likes

Ik heb net serieus 20 euro moeten betalen in een parkeergarage voor 4.5 uur parkeren.

Ben een weekje op vakantie met m’n familie (ouders, twee sibs, drie man aanhang en een kindje) en het is hier super mooi, lokatie prachtig, weer stralend, maar ik merk dat ik echt zooo slecht ontspan met constant mensen om me heen. Ben helemaal niet high maintenance of veeleisend ofzo, maar kom mezelf wel aardig tegen, als ik in een ritme van anderen meemoet en me telkens moet aanpassen en eigenlijk gewoon niet vakantie kan vieren hoe ik het zelf zou doen.

We zijn een jaar of zeven geleden ook eens een week samen op vakantie geweest, toen wel nog zonder kindje, en kan me niet herinneren dat ik het toen ook al zo erg had. Zou ergens denken dat je als je ouder wordt makkelijker wordt, maar ik word dus alleen maar moeilijker blijkbaar.

Ga me de resterende dagen maar wat vaker even terugtrekken, want ik laad duidelijk niet op van constant gepraat en actie om me heen en geen zin om helemaal gesloopt thuis te komen en dan weer te gaan werken. :sweat:

Voel me echt een ondankbaar secreet nu ik dit allemaal zo neerschrijf, maar goed het is wat het is.

32 likes

Ik heb van de week bijna 17 euro betaald voor 2 uur en 10 minuten :sob:

Edit: wel hartje centrum Amsterdam, eigen schuld

1 like

https://www.ad.nl/den-haag/rat-bespringt-reizigers-in-tram-hicham-stopt-paniek-met-dodelijke-trap~afc55316/

Dit… niet vanwege Hicham, maar dat er massale paniek ontstaat in een tram, met valpartijen, vanwege een rat. Dat sommige mensen bang zijn voor een muis, spin, rat so be it. Maar een hele fucking tram in paniek vanwege een beestje. En dan noemen we onszelf de top van de voedselketen. De meesten van ons zouden het nog geen dag in de eigen achtertuin overleven. Oh en dat beest moest ook meteen dood ipv ff de deur open te zetten en m naar buiten te jagen

9 likes
7 likes

Van 21.50 tot nu geslapen en nog steeds kapot moe

2 likes

Ik erger me zo aan mensen die zich overal aangevallen of aangesproken over voelen. Die dan, als ik zeg dat ik vegetarisch eet, expres foto’s van vlees gaan sturen onder het mom van haha. Of als ik zeg dat ik een vent van 55 oud vind, het nodig vinden omdat tegen te spreken (altijd mensen van 55 of ouder), mensen die zich bedreigd voelen door mijn electrische fiets. Echt, chill out.

6 likes

Mensen die op de grond tuffen en van te voren zo goor rochelen etc.

23 likes

Obstipatie en diegene zijn drol zit nog vast.

Inmiddels wel geweest? In welk land ben je?

1 like

Ik ben gestopt met alcohol drinken de afgelopen twee maanden (oke, drie drankjes in twee maanden tijd) en mijn leven is ongeveer 20% minder leuk? Ik voel me wel helderder, slimmer (lol) en gezonder, maar vraag me af of het wel waard is :pensive:

12 likes

Omg hostels lijken me zooo vreselijk en dit bevestigd het maar weer

19 likes

De caravan van de buren!!

1 like

Ik ben best wel extravert maar ik herken dit ook hoor! Zeker met zijn alle in 1 huisje ofzo. Wij met de baby mee. Geen moment van rust eigenlijk. En iedereen is goedbedoeld de hele tijd aan het bemoeien, oh ze spuugt. of volgens mij is ze moe. Moet ik een flesje maken? hoe laat gaan we? Waar gaan we eten? etc etc. Ik was na 3 dagen helemaal kapot haha.

2 likes

Ik erger me aan de onverlaat die Ʃlke ochtend zijn gele Antaflu papiertjes bij ons op straat strooit. Superslecht voor de natuur en waarom ruimt een volwassen man dit niet gewoon op?? Weet niet exact welke van de mannelijke buren het is maar ooit kom ik er achter en dan flikker ik heel zijn auto onder de stroop :rage:

5 likes

Hoe weet je zo zeker dat het van een man is?

2 likes

Er zitten mannencooties op, duh

3 likes

Omdat het 's ochtends vroeg gebeurt, net nadat de werkmannen in hun busjes wegrijden. We hebben 3 buren met een werkbus die altijd voor onze deur staat dus 1 van hen is het

2 likes

Wat is het nut van een nee-nee sticker op mijn brievenbus als bedrijven hun reclame nu gewoon in een envelop stoppen en die adresseren aan ā€˜de bewoners van dit adres’. Zo fucking irritant.

25 likes

Omg hier word ik ook woest van. Ja kpn en ziggo ik heb het tegen jullie.

2 likes