Omdat het 's ochtends vroeg gebeurt, net nadat de werkmannen in hun busjes wegrijden. We hebben 3 buren met een werkbus die altijd voor onze deur staat dus 1 van hen is het
Wat is het nut van een nee-nee sticker op mijn brievenbus als bedrijven hun reclame nu gewoon in een envelop stoppen en die adresseren aan âde bewoners van dit adresâ. Zo fucking irritant.
Omg hier word ik ook woest van. Ja kpn en ziggo ik heb het tegen jullie.
Postcodeloterij ook even meelezen svp
Geadresseerd reclamedrukwerk kan je weigeren via postfilter.nl
Werkt bij ons heel goed. Eindelijk geen postcodeloterij spam meer. @MevrouwMand @Banananana
Ja never forget die envelop waar ze herinnering op hadden gezet. Echt laag. Mensen laten denken dat het een vergeten rekening is ofzo om vervolgens je schijt reclame door hun strot te duwen.
@Feather daar heb ik me inderdaad aangemeld. Dat stopte de postcodeloterij spam gelukkig. Dit bedrijf wil ons glasvezel opdringen en dat wordt blijkbaar niet gefilterd.
Heerlie. Meteen aangemeld
Me too!
was dat niet van de vrouw van onze grote vriend Marcel van Rosmalen?
Behalve als ze Rihanna een N****bitch noemt
De enige reden om naar het oosten te verhuizen
Dtrh?
Ik vind het nog steeds raar dat zij opeens Volkskrant columniste is geworden. Zij was zo lang werkzaam bij dat domme Amsterdam-Zuid blad Jackie met al die onzinnige artikelen en als kers op de taart die Rihanna-uitspraak.
Ik ben in de sportschool en ik ben de enige die een crosstrainer gebruikt. Gaat er een man precies langs mij op de crosstrainer, hoewel er nog 10 andere vrij zijn. Ga weg uit mijn space, ben maar ergens anders heen gegaan.
Waarom zorgt opruimen altijd voor meer troep? Nu ben ik overweldigend en zit ik met de troep.
Ik heb mn nagels laten doen en zo oppervlakkig vind ik ze mooi. Maar als ik dan beter ga kijken zijn ze zo slecht gezet. Ben benieuwd hoelang ze zo blijven zitten.
Ik ben die boeren en hun asociale protesten op de snelweg zooooo zat
Ik heb nu al twee ouders gehad die bij het zien van het aquarium zeiden: âweet je dat je die ook op kunt eten?â tegen hun kind.
Excuse me??? Kom ik naar jouw huis om te melden dat ik de poes op kan eten? Waarom is dat het eerste waar je aan denkt, echt misselijk.
De DHL spam komt in mijn inbox, maar de Cult Beauty mails in mijn spam.
Fackkkk IEDERE KEER bezorgt dat geluid van een vallende prullenbakdeksel in de trein mij een facking hartverlamming. Doe rustag man.