WTF er liep een spin over mn scherm hoeveel hartverlammingen kan een mens verdragen!!?
Blijkbaar sowieso 2.
Ik leef blijkbaar onder een steen, want ik wist niet dat dit was tot ik vorige week in de file stond en 2 minuten voordat ik studenten moest toetsen in het lokaal was. Dacht dat het ondertussen wel klaar was, moet ik hier de rest van de week ook nog rekening mee houden?
Maandag zag ik ze wel, maar zat ik s middags pas in de auto, maar moet er morgenochtend weer zijn. Geen zin om een uur (onnodig) eerder te gaan terwijl ik er al bijna 1,5 uur over doe met de normale file
Ik haat alle dode vliegjes in mijn vensterbank. Ik moet elke dag met een doekje langs de ramen en nog geen 24 u later vind ik weer een x aantal beesten. Ik blijf bezig
Sowieso schoonmaken in het algemeen
Elke dag weer opnieuw
Om moe van te worden
Eens!
Ja en vooral dingen als een vaatwasser en wasmachine, dingen die als functie schoonmaken hebben moet je óók schoonmaken.
Tentamen stress denk ik. Mijn man is mijn nieuws app, maar die had ik amper gezien toen het begon.
Ik slaap echt ellendig. Ik sliep niet voor twaalf en om vijf uur werd ik klaarwakker… zie echt op tegen deze dag🥲
We zitten alweer aan de goede kant van het jaar gelukkig, iedere dag komt de zon iets later op en gaat ie iets sneller weer onder. (Gaat me alsnog te langzaam hoor, ik verheug me op de herfst).
Mijn eeuwig durende schouderklachten😫
Dit feitje staat voor mij gelijk aan de afdaling naar de hel.
Eens in de zoveel tijd kijk ik onder het mom van irritainment op het Twitteraccount van Eva Vlaardingerbroek om me vervolgens echt kapot te ergeren en bijna kwaad te worden dat mensen echt zo kunnen zijn.
De ergernis nu is vooral dat ik dit dus maar blijf doen. Ergens dus toch fascinerend of zo.
Ik lees zo vaak op social media dat vrouwen hun maanden zwangerschap helemaal verkeerd tellen. Dat een maand volgens hen precies 4 weken is en dan zeggen ze ‘I gave birth at 10.5 months’ maar dan waren ze gewoon 42 weken wat in gewone mensentaal 9,5 maand is.
Vooral door deze vrouw die zichzelf steeds 8,5 maand zwanger noemd maar eigenlijk 34 weken zwanger is. Wat ik best een verschil vind maken haha, het scheelt gewoon een maand.
En ik erger me er vooral aan dat ik me hier druk over maak :@
Ik vraag me vooral af hoe je kunt denken dat een maand 4 weken is. Ergens in de ±25 jaar dat je leeft voordat je denkt aan zwanger worden is het toch wel eens opgevallen dat een maand toch meestal 30 of 31 dagen heeft en dat dat dus meer dan 4 weken is. Of vliegt die ervaring het raam uit zodra je zwanger raakt
Heb je een printer? Misschien kun je een mooie sjabloon uitprinten.
Als je millennial bent heb je vast geen printer.
Bedrijven die vragen of je een formulier in wilt vullen (al ergernis nr 1 dat dat niet gewoon digitaal kan) en je het vervolgens terug moet sturen. Geven ze mooi aan dat het een antwoordnummer is dus kost me geen postzegel, maar dan doen ze er geen antwoordenvelop bij. Alsof ik enveloppen in huis heb.
ik zit op een camping in zuid-europa en er heeft iemand net een hele grote amerikaanse vlag opgehangen naast zn caravan. Erger me enorm aan de vlag, hij hangt in een boom aan het wandelpad en liefst pak ik mn schaar
Zet je barbecue er onder. Oepsssssss