Waar erger je je aan? #13

Vervangen voor een Oekraïense vlag of de regenboog. :upside_down_face:

9 likes

Je bent nu het forum verplicht om iets aan die vlag te doen.

7 likes

Waarom moeten sigaretten nu ook nog veranderd worden? Ze mogen niet meer aantrekkelijk gemaakt worden, maar dat zit voor mij toch echt niet in de mooie sigaret maar in de hardnekkige verslaving :sob: ik haat het echt dat we (de rokenden) steeds meer als vijand afgeschilderd worden, terwijl ik echt mijn best doe maar het nu even niet haalbaar is. Ik betrek het misschien iets teveel op mezelf :joy:

Edit: ik weet dat het slecht is, ik vind het zelf ook stinken, het is niet goed voor kinderen, en daar houd ik allemaal rekening mee maar bluh.

2 likes

dit is een mooi idee. Ik zit in spanje en er hangen hier ontzettend veel regenboog vlaggen. mss die erbij hangen. Ga zo even op expeditie

7 likes

Ja ugh ik zag laatst mijn daglichtlamp alweer liggen. Echt geen zin in die periode weer

8 likes

Nouja weetje, voorlopig duurt het nog wel een maand voor je t echt begint te merken, en dan nog kun je in Augustus nog wel tot een uur of 9 van t licht genieten. zodra het om 20:00 echt donker is vind ik t niet meer leuk.
We kunnen er nu maar beter gewoon van genieten ipv alweer piekeren dat het “over 2 maanden alweer september is” (Ik spreek vooral mezelf moed in nu whaha).

11 likes

Jullie zijn echt niet de vijand. Met die accijnzen op sigaretten spek jullie mooi de kas.

5 likes

Sjeezus. Wat was mijn collega weer tactisch.

(Extra info, ik eet tarwevrij, lactosearm, suikerarm en antiobioticavrij. (Niet omdat ik dat graag wil)
Ik heb chronisch pijnsyndroom/fibro en neurologische stoornis. Ik kan dus slecht sporten. En ik ben met 43 jaar qua maat echt de gemiddelde Hollandse vrouw.)

Ik vertelde dat ik morgen naar een diëtist ga om na jaren zelf ondervinden eens te bespreken of ik het goed doe en of ik beter wat kan aanpassen in mijn eten. (Ik vind lunch altijd erg moeilijk)

Zegt mijn collega: en om af te vallen? 🫤
Nee zeg ik, ik eet al beperkt genoeg. Ga mijzelf niet nog meer pesten.
“ maar je eet best vaak tussendoor nog dingen. Dat doe ik niet” :expressionless:
Ik eet om 10 uur fruit en ik zat vandaag een klein bakje aardbeitjes op te eten.

Mijn hemel. Ik snap het je vind mij blijkbaar dik.
Nou miezemuis dat ben ik niet…. Ik heb tenminste een kont.

17 likes

En ik maar smeren voor t leven. En toch overdag overal jeuk want droge huid…

1 like

Rompertjes met volgende opdruk:
Papa’s, wat te doen als ik huil
Volle luier → verschonen
Honger → voeden
Moe → naar bed brengen
Ben je radeloos → mama roepen

Want hihaho vaders kunnen echt niks en weten zich geen raad met baby’s :expressionless:

19 likes

Dat blijft me ook een raadsel hoe mensen dat goed kunnen doen.

7 likes

Bij mij scheelt het veel als ik mijn benen niet onder de douche scheer, maar bij de wasbak en met scheerschuim. Misschien omdat je dan beter ziet waar je bent gebleven of zo?

3 likes

Ik denk dat sommige mensen gewoon goede genen hebben

4 likes

Ik scheer ze maar elke dag waardoor het niet opvalt als ik een strookje ben vergeten.

3 likes

Dat “Brekkie” in plaats van breakfast/ontbijt. Doe normaal en hou je bekkie met je brekkie.

66 likes

Haha mijn favoriete flex van het verhuizen naar een plek buiten Amsterdam is juist dat je hier op een random zonnige middag nog wél op het terras van je keuze kan zitten, terwijl je in Amsterdam altijd 16 volle terrassen voorbij moet lopen en dan bij de Pilsvogel belandt :sweat_smile:

21 likes

Dat ik nu ineens bij elkaar 4 blaren op mijn voeten heb terwijl ik deze sandalen al vaker heb aangehad en er toen niets aan de hand was. Ik ben strompelend naar huis gelopen.

1 like

Ik moet ook bij het woord brekkie denken aan overgeven, echt zo’n onsmakelijk woord is het

5 likes

Ja echt een smerig, onsmakelijk en niet-cool woord.

Even twee vingers in je keel en hé, een hoopje brekkie.

24 likes