Waar erger je je aan? #13

Dat ik zo snel blauwe plekken krijg. Ik doe paaldansen en dan loop je sowieso permanent rond met blauwe plekken maar die van mij zijn allemaal zo groot en overdreven. Ergens voelen ze een beetje als bewijs dat je goed je best hebt gedaan tijdens het trainen maar als ik blote benen heb krijg ik er gegarandeerd vragen over. En mensen mogen best weten dat ik paaldans en ik vind het ook leuk om erover te praten maar inmiddels heb ik echt al zeshonderd keer hetzelfde gesprek gevoerd

5 likes

Toch maar gaan liegen dat je je gestoten hebt :joy:

5 likes

Haha ja misschien wel he. Gewoon steeds gekkere verhalen verzinnen en kijken hoe lang mensen het blijven geloven

3 likes

Dit is eigenlijk de reden waarom ik gestopt ben. Naast dat het (toen ik het deed, 5 jaar geleden ofzo) nog helemaal niet zo geaccepteerd werd en ik echt heel veel irritante grappen erover moest aanhoren, werd dit voor mij gewoon nooit beter. Een vriendin met wie ik samen leste had nooit blauwe plekken terwijl ik al na basic dingen zoals een superman onder zat, en dan klap je nog niet eens ergens tegenaan. Die vriendin is doorgegaan naar internationale wedstrijden en is zelf les gaan geven terwijl ik het gewoon opgegeven heb en mijn paal nog in m’n woonkamer staat :smiling_face_with_tear: Diezelfde vriendin was overigens altijd jaloers op mijn blauwe plekken haha, can’t relate

Hopelijk word het voor jou beter en/of merk je er minder van!

1 like

Ah wat vervelend! Denk dat het beeld inmiddels wel wat veranderd is misschien, eigenlijk iedereen die ik het vertel vindt het tof of interessant en mensen doen er ook nooit flauw over. Maar wel kut zeg dat dat zo aanhield ): Ik merk wel dat ik een soort tolerantie opbouw, dingen die ik vaak gedaan heb krijg ik geen blauwe plekken meer van, maar ik ben nog heel erg bezig met het opbouwen van de basis dus er zijn elke week weer plekken die ik ‘nog niet gehad heb’ haha.

Wel jaloers op een paal in je woonkamer trouwens! Op de enige open ruimte die ik heb is m’n plafond megahoog en dan zijn die palen echt niet te betalen ):

5 likes

In EHBO dozen zitten vaak veiligheidsspelden. Dus even navragen bij de BHV-er misschien?

1 like

Ik heb zo’n grafhekel aan al die wegwerkzaamheden. Mijn eigen (!) straat is dicht. Het station van mijn stad is afgesloten. Ik raak verstrikt onder Den Haag HS. Waarom ligt overal alles open?!???!

6 likes

Dat valt vies tegen. Hier ook vaak wegwerkzaamheden en dan ineens op meerdere plekken waardoor de chaos compleet is. Maar wat ze dan uitvreten weet ik niet aangezien het wegdek idd vol putten zit.

10 likes

Of je bestelt er niet😂

6 likes

Huh, op mijn retouretiket staat gewoon dhl

1 like

Dat mijn vriend corona heeft in ons verjaardagsweekend :sob:

Denk dat bij veel webwinkels tegenwoordig verschillende opties worden gebruikt en dat het per pakket verschilt (Hoi Zara, & Other Stories en H&M).

En ik vind het best ruk om dan steeds naar een Budbee-pakketautomaat te gaan in een sportwinkel. Voel me langzamerhand wel een beetje lullig dat ik er de afgelopen maanden best vaak kwam maar nooit iets hebt gekocht, maar ze hebben ook echt alleen basic stuff.

2 likes

Haha aansteller.

Homerr is juist duurzamer.

1 like

Ja ik ben heel blij dat mijn Lidl een dhl automaat heeft, kom daar toch voor m’n boodschappen en vind dhl winkeltjes vaak echt super awkward :joy:

3 likes

Niet bij de Zara bestellen nog veel duurzamer :crazy_face:

12 likes

Je kan een via Budbee ontvangen pakket ook gewoon retourneren naar het post NL (of DHL, als dat je voorkeur heeft) antwoordnummer van H&M

2 likes

Deze reclames
Word er echt agressief van

13 likes

Mijn telefoon is gestolen op mijn werk. Ik baal zo, want het is echt binnen 15min gestolen uit een ruimte waar je alleen met een pasje inkomt. En toen ik mijn telefoon belde was die uit gezet. Ik vind het zo erg; nieuwe simkaart regelen, nieuwe telefoon. Echt zo’n gedoe.

5 likes

Kunnen ze niet ergens zien wie er rond die tijd met zijn pasje in die ruimte is geweest?

3 likes

Bedankt voor het meedenken. Nee, we hebben een anoniem pasje voor toegang. En door tekort aan pasjes lever je die elke dag weer in en pak je aan begin dienst een nieuwe, maar pasje wordt dus niet aan persoon gekoppeld.

7 likes