Waar erger je je aan? #13

Dat blijft me ook een raadsel hoe mensen dat goed kunnen doen.

7 likes

Bij mij scheelt het veel als ik mijn benen niet onder de douche scheer, maar bij de wasbak en met scheerschuim. Misschien omdat je dan beter ziet waar je bent gebleven of zo?

3 likes

Ik denk dat sommige mensen gewoon goede genen hebben

4 likes

Ik scheer ze maar elke dag waardoor het niet opvalt als ik een strookje ben vergeten.

3 likes

Dat ā€œBrekkieā€ in plaats van breakfast/ontbijt. Doe normaal en hou je bekkie met je brekkie.

66 likes

Haha mijn favoriete flex van het verhuizen naar een plek buiten Amsterdam is juist dat je hier op een random zonnige middag nog wƩl op het terras van je keuze kan zitten, terwijl je in Amsterdam altijd 16 volle terrassen voorbij moet lopen en dan bij de Pilsvogel belandt :sweat_smile:

21 likes

Dat ik nu ineens bij elkaar 4 blaren op mijn voeten heb terwijl ik deze sandalen al vaker heb aangehad en er toen niets aan de hand was. Ik ben strompelend naar huis gelopen.

1 like

Ik moet ook bij het woord brekkie denken aan overgeven, echt zo’n onsmakelijk woord is het

5 likes

Ja echt een smerig, onsmakelijk en niet-cool woord.

Ik wilde hier net komen posten dat ik geen brekkie in huis heb en dat ik dus uit bed moet om brekkie te halen ughhhh

1 like

Even twee vingers in je keel en hƩ, een hoopje brekkie.

24 likes

Dat ik zo snel blauwe plekken krijg. Ik doe paaldansen en dan loop je sowieso permanent rond met blauwe plekken maar die van mij zijn allemaal zo groot en overdreven. Ergens voelen ze een beetje als bewijs dat je goed je best hebt gedaan tijdens het trainen maar als ik blote benen heb krijg ik er gegarandeerd vragen over. En mensen mogen best weten dat ik paaldans en ik vind het ook leuk om erover te praten maar inmiddels heb ik echt al zeshonderd keer hetzelfde gesprek gevoerd

5 likes

Toch maar gaan liegen dat je je gestoten hebt :joy:

5 likes

Haha ja misschien wel he. Gewoon steeds gekkere verhalen verzinnen en kijken hoe lang mensen het blijven geloven

3 likes

Dit is eigenlijk de reden waarom ik gestopt ben. Naast dat het (toen ik het deed, 5 jaar geleden ofzo) nog helemaal niet zo geaccepteerd werd en ik echt heel veel irritante grappen erover moest aanhoren, werd dit voor mij gewoon nooit beter. Een vriendin met wie ik samen leste had nooit blauwe plekken terwijl ik al na basic dingen zoals een superman onder zat, en dan klap je nog niet eens ergens tegenaan. Die vriendin is doorgegaan naar internationale wedstrijden en is zelf les gaan geven terwijl ik het gewoon opgegeven heb en mijn paal nog in m’n woonkamer staat :smiling_face_with_tear: Diezelfde vriendin was overigens altijd jaloers op mijn blauwe plekken haha, can’t relate

Hopelijk word het voor jou beter en/of merk je er minder van!

1 like

Ah wat vervelend! Denk dat het beeld inmiddels wel wat veranderd is misschien, eigenlijk iedereen die ik het vertel vindt het tof of interessant en mensen doen er ook nooit flauw over. Maar wel kut zeg dat dat zo aanhield ): Ik merk wel dat ik een soort tolerantie opbouw, dingen die ik vaak gedaan heb krijg ik geen blauwe plekken meer van, maar ik ben nog heel erg bezig met het opbouwen van de basis dus er zijn elke week weer plekken die ik ā€˜nog niet gehad heb’ haha.

Wel jaloers op een paal in je woonkamer trouwens! Op de enige open ruimte die ik heb is m’n plafond megahoog en dan zijn die palen echt niet te betalen ):

5 likes

In EHBO dozen zitten vaak veiligheidsspelden. Dus even navragen bij de BHV-er misschien?

1 like

Ik heb zo’n grafhekel aan al die wegwerkzaamheden. Mijn eigen (!) straat is dicht. Het station van mijn stad is afgesloten. Ik raak verstrikt onder Den Haag HS. Waarom ligt overal alles open?!???!

6 likes

Als je dat soort dingen wilt vermijden, kun je het beste in Belgiƫ gaan wonen. Moet je wel de kuilen in het wegdek ontwijken.

19 likes

Dat valt vies tegen. Hier ook vaak wegwerkzaamheden en dan ineens op meerdere plekken waardoor de chaos compleet is. Maar wat ze dan uitvreten weet ik niet aangezien het wegdek idd vol putten zit.

10 likes