Of je bestelt er niet😂
Mijn (volle) wasrek is net drie keer achter elkaar in elkaar getyft. Er is weinig waar ik ZO agressief van wordt als daarvan. Heb de was nu maar een beetje anders opgehangen want blijkbaar was het gewicht niet goed verdeeld.
Huh, op mijn retouretiket staat gewoon dhl
Dat mijn vriend corona heeft in ons verjaardagsweekend
Denk dat bij veel webwinkels tegenwoordig verschillende opties worden gebruikt en dat het per pakket verschilt (Hoi Zara, & Other Stories en H&M).
En ik vind het best ruk om dan steeds naar een Budbee-pakketautomaat te gaan in een sportwinkel. Voel me langzamerhand wel een beetje lullig dat ik er de afgelopen maanden best vaak kwam maar nooit iets hebt gekocht, maar ze hebben ook echt alleen basic stuff.
Haha aansteller.
Homerr is juist duurzamer.
Ja ik ben heel blij dat mijn Lidl een dhl automaat heeft, kom daar toch voor m’n boodschappen en vind dhl winkeltjes vaak echt super awkward
Niet bij de Zara bestellen nog veel duurzamer
Je kan een via Budbee ontvangen pakket ook gewoon retourneren naar het post NL (of DHL, als dat je voorkeur heeft) antwoordnummer van H&M
Mijn telefoon is gestolen op mijn werk. Ik baal zo, want het is echt binnen 15min gestolen uit een ruimte waar je alleen met een pasje inkomt. En toen ik mijn telefoon belde was die uit gezet. Ik vind het zo erg; nieuwe simkaart regelen, nieuwe telefoon. Echt zo’n gedoe.
Kunnen ze niet ergens zien wie er rond die tijd met zijn pasje in die ruimte is geweest?
Bedankt voor het meedenken. Nee, we hebben een anoniem pasje voor toegang. En door tekort aan pasjes lever je die elke dag weer in en pak je aan begin dienst een nieuwe, maar pasje wordt dus niet aan persoon gekoppeld.
Plus ze maken alles éénrichtingverkeer omdat bewoners klagen over sluipverkeer, waardoor er op de andere wegen nog meer file staat
Is dat gewoon gratis? Ja toch, want een antwoordnummer. Ik wist dit helemaal niet, ik moest pas nog een pakketje houden omdat het niet lukte om voor mn vakantie nog een afspraak met budbee te maken of naar de winkel te gaan
Ja! Dit staat erover in de app en ook te vinden als je googlet op antwoordnummer HM oid, gewoon handgeschreven op je pakket (plakken)
Echt super handig want ik vind dat Budbee maar stom werken
Wow, zoooo onderscheidend inderdaad. Ik woon in een dorp met nog geen 2500 inwoners, waarvan de meerderheid ook nog boomer is en de plaatselijke supermarkt heeft zelfs een groot vegan aanbod. En de terrassen zitten hier zelfs op dinsdagochtend wel eens vol. Het is 2022 mensen, dingen veranderen ook buiten de hoofdstad. Maar goed, daar komen die influencers natuurlijk sowieso niet mee in aanraking. Alles buiten de ring is een antropologische safari voor ze.
Ik gebruik Vinted niet uit principe. Kut reclames. Zijn er veel te veel en werkelijk waar op ieder medium
Mijn man wil graag mijn naam op zijn paspoort (e/v) maar ze hebben het niet eens gevraagd. Hij was het zelf vergeten te vragen tijdens de aanvraag.
Terwijl ik bij mijn rijbewijsaanvraag wel die vraag kreeg. Zo irritant, volgens mij is het ook minder gebruikelijk maar hallo we leven in 2022.
Van onze hypotheekverstrekker kregen we een brief over de verlaging van de rente wegens waardestijging van de woning.
Alleen gericht aan mijn man. Terwijl de hypotheek op beide namen staat en ik de verlaging heb geregeld.
…
Ik ga nu weer even stofzuigen met de stofzuiger die gekocht is van het huishoudgeld dat ik van mijn man kreeg. Het ruikt hier naar spruitjes.