Leuke zaterdagochtend wel!
Mân moeder had als âwraakâ de nieuwe shampooflessen ergens anders neergelegd omdat niemand volgens haar de oude weg gooit en een nieuwe pakt. Daar gaat ze dan een punt van maken terwijl ik drijfnat de gang door ren op zoek naar die nieuwe flessen.
Mân baas begint in de groepsapp van werk ineens over iets wat uit een document is verwijderd. Was perongeluk gegaan. Maar goed, toen heb ik maar mân excuus aangeboden in die groepsapp waarin ik de helft van die mensen nog moet ontmoeten. Dus goede eerste indruk wel
Terwijl ze volgensmij gewoon kon zien dat ik dat gedaan had, dus had liever een privébericht gehad. Maar misschien wilde ze ook een punt maken.
Een van mân beste vriendinnen heb ik al weken niet gezien en zou vandaag meegaan naar de stad. Maar ze reageert echt op Whatsapp alsof ze er totaal geen zin in heeft. Dus dat wordt wss ook niet echt gezellig.
En mân zusje is boos dat ik vanavond sushi wil gaan halen waardoor zij zelf iets moet bedenken voor het eten. Terwijl zij normaal nooit iets overlegt als mân ouders weg zijn met eten en dan allerlei vriendinnen uitnodigt.